Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Robert 04-09-2023

Veel keuze, scherpe prijzen, goede communicatie over de levering, snel geleverd.

Petra 04-09-2023

Tandenborstel in goede orde ontvangen..snelle levering.
Niets op aan te merken.

DSM 03-09-2023

Top artikelen voor nette prijzen en snelle levering , bestel binnenkort weer!

Marjo 03-09-2023

Veel keuze voor een leuke prijs. Leveren snel en je wordt per mail daarvan goed op de hoogte gehouden.

Carin 02-09-2023

Leuke prinsessen tandeborstel gekocht voor ons nichtje. Makkelijke en overzichtelijke site, snelle en goede levering zeker een aanrader om bij deze site te bestellen.

Riny van den Boorn 31-08-2023

Presentatie van product perfect en naar waarheid. Prijs gewoon de beste. Wijze van bestellen en betalen makkelijk en snel. Levering zeer snel en correct. Product in perfecte staat ontvangen. Gewoon helemaal tevreden dus.

F. W. 29-08-2023

Top shop, goede prijzen en perfect geregeld.
Lekker door de brievenbus dus niks thuisblijven voor
een pakketje.

N. Hartgers-Mooij 28-08-2023

Geweldige sortering. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. De verzending is perfect. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Top!!!

Marleen 27-08-2023

De bestelling en levering verliepen
vlot en ik ben tevreden over de werking van mijn tandenborstel.

Wil 27-08-2023

Tandenborstel.com geeft uitgebreide en duidelijke informatie over haar producten, wat de juiste keuze gemakkelijk maakt. Prijzen zijn concurrerend. Levertijd is snel.

Dick 25-08-2023

Onderdeel waterpik besteld supersnel en voor een nette prijs geleverd zoals verwacht.

Miroyobo 22-08-2023

Opzetborstel voor oral B. Goed overgepakt vanuit de originele verpakking in een brievenbusverpakking. Goed om zo bewust te werken en duurzaam. Netjes en vragen worden vriendelijk beantwoord.

Nelly 21-08-2023

Zeer betrouwbare winkel. De bestelling wordt snel en netjes ingepakt geleverd.

Anthon 18-08-2023

Direct na de bestelling werd al aangegeven wanneer de bestelling zou arriveren, en het werd inderdaad al de volgende dag bezorgd.

Hanita 18-08-2023

Prima snelle levering.
Fijn dat het door de brievenbus past zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven

Monique 18-08-2023

Prima producten, uitstekende service, zeer snelle levering, bestelling goed stevig ingepakt. Een absolute aanrader!

Kes 17-08-2023

Ik kwam er via de site van Bol.com. Dan check ik altijd even de verkopende partij en dat was hier: Tandeborstel.com. (Opvallend en natuurlijk wel belangrijk voor mij: de tandenborstel was daar iets goedkoper.) Hun site vond ik heel overzichtelijk en duidelijk. Het bestelproces is simpel en verloopt vlot. Ze vragen ook nier meer gegevens van je dan nodig is. En het mooiste, of beste, van deze winkel? De supersnelle levering! Ik had na vier uur 's middags uur besteld en omdat ze aangeven dat je voor 3 uur moet bestellen om het de volgende dag te ontvangen dacht ik dat ik een dag moest wachten. Maar het was er de volgende ochtend voor negen uur!

Jeannet 17-08-2023

Echt de laagste prijs die ik op dat moment kon ontdekken.

Opzetstukjes voor mijn Oral B tandenborstel
Tandenzijde en
tandenragers

Naast die laagste prijs heb je ook nog een zeer vlotte levering en je kunt ook telefonisch contact met een medewerker/-ster krijgen.

Die zetten zich volledig in.

Ik ben super positief en kan Tandenborstel.com van harte aanbevelen.

Gijs L. 15-08-2023

Ik bestel regelmatig TePe Interdentale Ragers Original 0.8 mm groen - 25 stuks 5138. De snelheid van levering van Tandenborstel.com en Post Nl is uitstekend, ook de ragers vind ik heel prettig. Mijn partner heeft ragers 0.5 mm rood en is ook jaren heel tevreden.

Alfred 15-08-2023

Goed verpakt. Goed afgeleverd bij afhaalpunt. Geleverd wat ik heb besteld. Dit wil je.

Hanne 14-08-2023

Tandenborstel keurig volgens bestelling en berichtgeving ontvangen!
Borstelt prima op hoge snelheid; tanden voelen echt schoon aan. Lagere snelheid nog niet geprobeerd.
Geluid heeft een wat hogere toon dan het oude model, eerlijk gezegd vind ik dit wel prettig.
Heb wel wat moeite met tandenborstel uitzetten: knop is gladder en op gevoel wat lastiger te vinden dan bij oude model en dan schakelt hij soms ook eerst terug naar lagere snelheid.

Inky 13-08-2023

Week na bestelling nog niets ontvangen. Wel meteen een reactie op een mail van mij waar t bleef. Iets over dat postnl het brievenbus pakket niet kan verwerken, maar dt is toch niet de 1e x, ze versturen dit soort pakketjes toch vaker?
Ik wacht af...

hans 11-08-2023

super snel en goed telefonisch contact gehad over garantie oude tandenborstel

Johan uit Delft 09-08-2023

Uitstekende bezorging en een prima prijs. Ik bestel altijd mijn tandenborstels bij tandenborstel.com

Jeroen 08-08-2023

Tandraggers bestelt de zelfde als bij de tandarts.maar deze laten erg te wensen over zijn slab en meteen krom.is na mijn inziens gewoon een namaak product .deze review zal wel niet geplaatst worden .lees alleen maar positieve dus ook hier wordt behoorlijk geselecteerd
Officiële reactie van Tandenborstel.com 08-08-2023

Beste Jeroen,

Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Aan de ene kant een groot compliment, omdat u denkt dat wij invloed hebben op de geplaatste reviews gezien deze overwegend positief zijn. Ik kan u beamen dat Kieskeurig een onafhankelijke partij is en wij hier niets over te zeggen hebben. Dat is wel zo eerlijk.

Daarnaast geeft u aan dat de door u bestelde ragers naar uw beleving namaak zijn. Jammer dat dit uw conclusie is. De bestelde Interprox ragers kopen wij rechtstreeks bij Dentaid in. Zij zijn altijd stabiel in de fabricage en kwaliteit hiervan. Vermoedelijk heeft u dan ook niet de juiste maat besteld. Dit zorgt er namelijk voor dat de ragers direct ombuigen zoals u beschrijft.

Wij betreuren het dat u geen contact met ons hebt opgenomen over uw bevindingen en ze hier direct - inclusief zelf getrokken conclusies - ventileert. In dat geval hadden wij u graag uitleg gegeven over het product en u verder geholpen.

Prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groet,