Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ate Brink 20-06-2023

Heb weer een voorraadje Interprox ragers besteld. Goede prijs en snel geleverd.
Heb vorig jaar een box met 100 ragers besteld. Veel handiger en veel minder afval. Wilde nu weer zo'n grote box, maar die is nu alleen door professionals te bestellen. Jammer. Maar het blijft een goede webshop.

Gertrude 20-06-2023

Prima service en snelle reactie op e-mail. Zou er zo weer bestellen als ik wat nodig heb.

Ria 18-06-2023

Snelle levering en een goede service. Duidelijke communicatie en uiteindelijk een prima product tegen een goede prijs geleverd

Mevr. Holierook 17-06-2023

Super snel geleverd en klantvriendelijk geprijsd. Dit is om door te vertellen!!

Theo, Den Bosch 16-06-2023

Na zoeken op internet had Tandenborstel.com de laagste prijs voor het gezochte artikel (superfloss). De bestelling werd vlot en op tijd afgewerkt zoals beloofd. En afgeleverd in een keurige verpakking. Helemaal tevreden!

Thora 15-06-2023

Goede producten en perfecte service. Ik ben al een paar jaar klant en val wat bestellingen betreft graag in herhaling, omdat deze
winkel mij nog nooit tegengevallen is.

Magda Broeren 15-06-2023

Op advies van de tandarts koop ik al enkele jaren dit product. Bestellen en de volgende dag in huis, dus ik ben zeer tevreden

Mary 14-06-2023

De site was duidelijk en het telefonisch contact goed en vriendelijk. Tandenborstel en div andere artikelen besteld. De bezorging met Postnl was al de volgende dag. Super snel. Ik ben heel tevreden.

Arjan 13-06-2023

Makkelijk en snel proces om te kunnen bestellen.
Super snelle levering tegen een knappe prijs.

Theo 13-06-2023

Makkelijk te bestellen, volgende dag al on de brievenbus. En dat tegen een concurrerende prijs. Top. Dank

frans 10-06-2023

Prima product en snelle levering !!!

Peter Soemers 10-06-2023

Het gebruik van de site was gemakkelijk en helder. Het bestelprocedé verliep eenvoudig. Het pakket plus inhoud was prima in orde. De bezorging was vlot en probleemloos.

F. Kastelijn 09-06-2023

Snelle levering keurig volgens afspraak. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, duidelijk goedkoper als anderen

Esther 06-06-2023

Wat een TOPPER zeg die tandenborstel.com. Per toeval kwam ik op deze site terecht. Voorheen had ik er nog nooit van gehoord.
Prima service, lekker snel geleverd ook.
Helemaal leuk vond ik de verpakking: zo positief! Om een voorbeeld te geven: hier ga je helemaal van stralen "of "een pakketje met een smile". Fantastisch!

Tevreden klant 05-06-2023

Zeer tevreden.
Tandenborstel.com heeft een duidelijke website met een ruim assortiment aan producten.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Eenvoudig bestellen en betalen. De bestelling is netjes en zorgvuldig verpakt.
Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Wiel 04-06-2023

Eenvoudig te vinden, en snel kunnen bestellen. Was afgesproken datum thuis geleverd.

Geerdi 03-06-2023

Bij tandenborstel.com een elektrische tandenborstel gekocht. Het bestellen ging heel eenvoudig, het is een overzichtelijke site.
's Middags besteld, de volgende dag geleverd. Was goed verpakt.

Menko 03-06-2023

Was op zoek naar scheermesjes en kwam zo op deze site terecht. Scheermesjes besteld en binnen een mum van tyd netjes bezorgd inc kado👍

Angele 30-05-2023

Site via google gevonden, zoekende naar advies/aankoop elektrische tandenborstel. Bij tandenborstel.com terecht gekomen, duidelijke site, goed advies en mooie prijs.
Ook levering ging zeer snel.

Jan 29-05-2023

snelle levering en een prima product ben er blij mee.
ik gebruik hem dagelijks met veel plezier.

Paula 24-05-2023

Ik bestel al jaren tandenborstels en tandpasta bij Tandenborstel.com. Kwaliteit is uitstekend, evenals de snelheid waarmee de materialen worden geleverd. Prijs is zeer aantrekkelijk.

M. Bredewout 24-05-2023

Kwam de site tegen toen ik op eletrice tandenborstel junior zocht. Goede prijs voor één goede kwaliteit tandenborstel. Snelle levering. Ik zou er zo weer wat kopen.

Jark zwitser 23-05-2023

Na een incomplete levering, zeer snelle en professiinele actie ondernomen. Volgende dag nageleefd. Dikke tien

Johan en Bram 16-05-2023

Snelle levering, prima producten tegen scherpe prijs. De gebitten van mijn zoon en mij klapperen van geluk!

Hals 15-05-2023

Makkelijk te vinden en te bestellen. Goed en tijdig geleverd. Juiste producten.