Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Sonja 09-10-2023

Super snelle levering. Supere verhouding prijs/ kwaliteit
Voldoet zeker aan mijn verwachtingen.
Mooie schone, gladde tanden na een poetsbeurt

José 09-10-2023

De ragers zijn prima en niet belachelijk duur.
De levering was ook supersnel
Ik heb een 7 gegeven omdat ik het jammer vindt dat het in zo’n grote doos zat. Naar mijn bescheiden mening kon het makkelijk in een envelop en als brievenbuspost geleverd worden…
Ik vindt dat trouwens van alle producten die ik waar dan ook bestel, enorme dozen en verpakkingsmateriaal wat ik vervolgens weer naar de papierbak moet brengen

Ronald 09-10-2023

Snelle en verzorgde verzending. In de middag besteld en de volgende dag in huis. Ik had bij de bestelling een foutje gemaakt, mailtje over gestuurd en werd gelijk verwerkt en aangepast. TOP geregeld.

Peter 08-10-2023

Alles is prima, prettige zaak, goede aanbieding.
Goede levering en het product is uitstekend. 👍🌞

Patrick Martherus 07-10-2023

Zeer nette prijs, waar een kruidvat niet tegenop kan.
Snel en netjes geleverd.
TOP

Theo van Gils 05-10-2023

Overzichtelijke website, snelle levering van kwaliteitsartikelen, deugdelijke verpakking

Tineke R. 05-10-2023

Gebruiksvriendelijke website, goede producten tegen lage prijzen, vlotte verzending en prettige communicatie.

Marijke 02-10-2023

Prima site, zeer snel geleverd en prima verpakt. Zat zelfs nog een klein cadeautje bij. Super hoor!!

Marga 02-10-2023

Duidelijke site, snelle levering in degelijke verpakking, bij telefonisch contact goede uitleg.

L.G. Theunissen 01-10-2023

Zoals beloofd, snelle levering via de brievenbus.
Twee dagen na de besteldatum werd het pakketje met de tandenborstels geleverd. Goed product!

Mario 30-09-2023

Tandenborstel.com zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen, heel betrouwbaar en snel.

Jolanda 30-09-2023

Goede website en snel geleverd, zelfs als bij het product staat dat de levering later zou zijn!

HansL 29-09-2023

Alle soorten riggers beschikbaar, snelle levering en goedkoper dan de lokale drogist

Elly Halmans 29-09-2023

Duidelijk en makkelijk te bestellen
Goede produkten en alles prima verzorgd!
Een geweldige site die ik iedereen zou aanbevelen !!!

A. Boersma 29-09-2023

Voor 15.00 uur besteld is morgen geleverd gaat niet op, wordt pas 3 dagen later verstuurd en geleverd!

MAR 26-09-2023

Met vriendelijke lach, Was het voor mij niet ik had 2 set borstel van 4 stuks besteld dus 8 borsteltjes ik kreeg
Er 2x 2 stuks dus 4 borstel te weinig gebeld dame aan de tel was vriendelijk een 10 en ik kreeg een paar dagen later restant de @ die ik had gekregen stond dat ik de niet ontvangen borstels kreeg zonder sorry
Dus in pak dienst van tandeborstel beter lezen een 0

Wim 25-09-2023

Al eerder bestelling gehad. Ook nu weer vol en netjes geleverd.
Site is overzichtelijk ingedeeld en verzendkosten zijn in alle redelijkheid.

Aagje 25-09-2023

Ben ontzettend enthousiast, ging allemaal zo snel en perfect. Helemaal goed en uitstekend. Ben er zeer over te spreken, wou dat ik het eerder had ontdekt.

Kremer 24-09-2023

Tandenborstel.com is een prima site. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Enig minpuntje was dat ik bestelde voor 15:00u. Maar mijn nieuwe borstel werd niet dezelfde dag verstuurd zo als op de site vermeld stond.

Henk 24-09-2023

Snelle levering, precies wat nodig was.
Verpakking kan nog wel een stuk kleiner, scheelt vervoer van lucht

Jolande 24-09-2023

Groot assortiment, relatief lagere prijzen dan in de winkel. Snelle en vriendelijke service, je wordt goed op de hoogte gehouden. Bestelling snel en compleet in huis. En wat ik ook heel belangrijk vind en niet vaak tegenkom; er is zo weinig mogelijk verpakkingsmateriaal gebruikt. Zo klein mogelijke doosjes die zeer vakkundig worden ingepakt...daar is over nagedacht! Al jaren klant en altijd tevreden.

Lies 22-09-2023

Goede beschrijvingen, fijne prijzen, snelle levering en goede communicatie. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Carrie 20-09-2023

De prijzen zijn lager dan bij andere sites. De tandenborstels zijn volgens afspraak geleverd. Ik beveel deze winkel aan.

flo 20-09-2023

Prima site. Ik was op zoek naar een sonische tandenborstel en ik vond deze vrij voordelig op de site. Snelle bezorging, goede tandenborstel.

Mar 18-09-2023

duidelijke site, zeer scherpe aanbiedingen, bestelling keurig op tijd geleverd en alles keurig in een doos verpakt. Heb al meerdere keren besteld bij tandenborstel.com. Als je meerdere producten ineen keer besteld, dan hoef je ook geen bezorgkosten te betalen en heb je echt alle prijsvoordeel binnen. Ben zeer tevreden klant.