Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

D. Vriesman 28-01-2021

Voor mijn Waterpik 100 een nieuwe handgreep/slang besteld. De website en prijs (er wordt gerefereerd aan de officiële leveranciersprijs) suggereren dat het om een origineel product gaat. Na ontvangst bleek het echter goedkope namaak te zijn (overal voor weinig te koop). Het was niet hygienisch verpakt en met zwarte smeer op de rand. De klantenservice beweerde dat ze originele producten versturen. Dat is echter aantoonbaar onjuist. Na wat heen en weer bellen en mailen, wel geld terug ontvangen incl. retour zenden. Maar uiteindelijk ben ik toch wel bedrogen. Omdat Waterpik naar dit bedrijf verwijst als verkooppunt, zouden ze juist origineel moeten verkopen en geen goedkope imitatie, Daarvoor kan ik wel bij Alibaba terecht. Ik schrijf deze review omdat ze de imitatie nu, 3 weken later, nog steeds als origineel adverteren. In mijn ogen is dit misleiding. Ik zal hier, om deze reden, niet meer kopen.

henk 27-01-2021

deze internetwinkel was makkelijk te vinden , het product ook afrekenen verliep ook prima zo ook de bezorging. prima winkel

El 26-01-2021

Duidelijke webshop, snelle levering en gunstig geprijsd. Kortom een aanrader.

Tineke 26-01-2021

Overzichtelijke website, snelle levering, goede informatie , kon producten goed vergelijken en ik ben tevreden over de electrische tandenborstel.

Nicole 25-01-2021

Overzichtelijke website, groot gamma, scherpe prijs en zeer vlugge levering

Annemieke 25-01-2021

Snel, goedkoop, zelfs de tandpasta die niet op voorraad zou zijn, werd geleverd. En je kunt ze ook goed telefonisch bereiken.

Aryan 25-01-2021

ze zijn, snel, voordelig en goed. vooral in deze tijd dat je de webwinkels niet helemaal kan vertrouwen. Zeker aanbevolen.

Els Verwer 24-01-2021

De bestelling was erg snel bezorgd en naast de tandenragers zat er ook nog een klein tubetje tandpasta bij! Super geregeld.

Anna 24-01-2021

Heldere vriendelijke communicatie; vlotte levering zoals aangekondigd. Top!

tand 24-01-2021

site erg gebruiksvriendelijk, goede redelijke prijzen en een zeer snelle levering

Jaymie Steeman 24-01-2021

Fijne service en snelle levering.
De merk opzetborstel is goedkoper bij tandenborstel.
Zeer aan te raden om bij dit bedrijf te bestellen.

YOM 23-01-2021

Ht product is snelle geleverd en voldoet aan de verwachting. Website is duidelijk en overzichtelijk.

Ina 23-01-2021

Goeie prijs product. Vlotte levering van de bestelling. Zorgvuldig verpakt. Als extra kleine attentie mee gestuurd ( tandpasta reisformaat)

Albert 22-01-2021

Super snel geleverd, de volgende dag al, en dat allemaal voor een voordelige prijs.

Hans 22-01-2021

Snel geleverd en met een duidelijke website en niet duur, vergeleken met andere websites.

Harrie 22-01-2021

Keurig en snel bezorgd en goed verpakt, prijs kwaliteit ook dik in orde. Kan goed concurreren met andere aanbieders. Dik in orde.

Sylvia 22-01-2021

Ruim assortiment, gemakkelijke webshop, leuke aanbiedingen, snelle levering.

Trudy Hittinger 21-01-2021

Het was een goede prijs voor de artikelen. Het was goed beschreven en je kon meteen zien dat het mooie aanbiedingen had. Sommige tandenstokers waren wel 3 keer goedkoper dan in de winkel. Wel moet je weten dat het dan in een zakje zit en niet in het Lactona doosje. Maar goed het zelfde tandenstokertje alleen anders verpakt. Ook de opzetborstels scheelde veel met de winkel.

GEA 19-01-2021

Duidelijke site, snelle afhandeling en levering.
Voor 100% aan te bevelen. Bravo 👍

Piet 19-01-2021

Snel geleverd en met een duidelijke website. Had geen Braun artikelen verwacht.

Anne 19-01-2021

snelle levering, precies wat ik verwachtte, goede kwaliteit voor prima prijs

frank 19-01-2021

voor de eerste maal een elect.tandenborstel bestelt, degelijke prijs, en een perfecte levering op enkele dagen.

Claudia 18-01-2021

Mooie aanbiedingen. Zeer snelle levering. Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Leuk dat er nog gratis proefmonsters bij de bestelling zaten.

Arnold 18-01-2021

Deze webshop gekozen om de scherpe actie prijzen snelle en betrouwbare afhandeling van bestelling met de juiste voorinformatie.

Siebo 18-01-2021

Nette prijzen en snelle levering. Keurig verpakt! Product voldoet volledig aan de verwachtingen.