Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

speed triple 28-06-2021

zeer overzichtelijke site,goede prijs\kwaliteit verhouding. je word uitstekend op de hoogte gehouden over de levering!
kortom zeer betrouwbaar en aan te bevelen!

Arthur 27-06-2021

De service was echt prima. Goede respons en snelle levering. Bij het product zat een kleine attentie die ik kon waarderen.

Anne 27-06-2021

Duidelijke site, snelle levering en kreeg er zelfs een kleine attentie bij.

Ron Wissenburg 27-06-2021

Een zeer klantvriendelijke en professionele webwinkel en ik raad deze webwinkel zeer aan !

Hans 27-06-2021

Via internet zocht ik de voordeligste, en kwam uit bij Tandenborstel.com. Én deze hebben mij zeker niét teleurgesteld.
De levering was zeer snel, netjes verzorgd verzonden met daar nog bij een aardige attentie in de vorm van kleine reclame tubetjes tandpasta. Top érg leuk.

Anske 26-06-2021

Makkelijke website, producten hier het goedkoopste gevonden, supersnelle levering en degelijk verpakt, producten naar volle tevredenheid!

Robert Robert 25-06-2021

Zee snelle levering.Uitstekende site ! Alles is heel goed bevallen. Als ik de volgende keer wat nodig heb,zal ik zeer zeker hier kopen

Wolly 22-06-2021

Een zeer snelle levering in een degelijke verpakking en ook nog 'ns super goedkoop! Top!

S. Feeleus 21-06-2021

De site is overzichtelijk en klantvriendelijk. De prijzen zijn goed en de levering is zoals beloofd.

S.Jager 20-06-2021

Overzichtelijke site, artikel netjes verpakt met een gepaste attentie. Volgens afspraak geleverd.

joke 20-06-2021

Goede snelle service, netjes verpakt, duidelijke site met goede omschrijving

Fokko 19-06-2021

Prima prijs/kwaliteitverhouding van gekochte producten.
Snelle en correcte levering.
Eerste ervaring met dit bedrijf zeer positief.

Bram 18-06-2021

Keurig geholpen
Alles stond duidelijk aangeven
Levering volgens de afspraak
Produck voldoet aan de verwachting
Dikke pluim

Laurentius 18-06-2021

Goed snelle service, product voldoet aan de verwachting, en veel goedkoper dan DA,Kruidvat,Etos.
Gratis proefmonstertjes was een leuk extraatje.
Ik kom op deze site zeker terug

Jeannette 14-06-2021

Ik was verrast met de 2 monstertjes van Periode Aid. Dat vond ik heel klant vriendelijk. Leuk om dat in je bestelling terug te vinden. Verder snelle levering! Duidelijke website.

Yvonne 14-06-2021

Goede service, duidelijke informatie, heerlijke tandenborstel. Snel geleverd.

Borstelman 14-06-2021

Duidelijke website, met goede tips voor aanschaf en gebruik. De bestelde elektrische tandenborstels en extra opzetborstels waren snel geleverd, en netjes verpakt. De bijgevoegde reclame en minitube tandpasta hoeft wat mij betreft niet.

gelukkige gebruiker 13-06-2021

Zeer duidelijke website , heldere lay-out voor bestellen en betalen. Levering is goed te volgen en op tijd afgeleverd. Bestelde
item (s) voldoen aan de verwachting.

Reggy 13-06-2021

Fijne, duidelijke site. Dit is mijn 2e tandenborstel die ik via deze site heb gekocht. Altijd goed verpakt en snelle levering.

Remco 12-06-2021

Duidelijke website, veel aanbod tegen redelijke prijzen, snelle levering en goede communicatie.

Query 11-06-2021

Prima assortiment en prijs en service en correcte levering. Gewoon zoals het hoort. Gemak en betrouwbaar

Een zeer tevreden klant in Hoofddorp 09-06-2021

Duidelijke site. Producten keurig en snel in huis. Ik zou hier zeker weer bestellen.

PapAndré 08-06-2021

Duidelijke webshop, veel keuze, eerlijke en redelijke prijzen en daar bovenop zeer snelle levering!

J & R Protzman 08-06-2021

Prima werkende website.
Verzorgde en snelle levering van bestelde producten.

Marc 07-06-2021

Mooi product aan een prachtige prijs en daar bovenop een zeer snelle en correcte levering