Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Koper 10-11-2021

De bestelling was makkelijk en levering was heel snel. Ik had per ongeluk twee maal betaald. Toen ik dit melde bij de klantenservice werd dit direct hersteld. Geweldig!

Marinus 09-11-2021

Overzichtelijke website en de prijzen zijn marktconform
Afhandeling is volledig naar wens verlopen en het product is goed verpakt en keurig op tijd bezorgd.

Ludo 09-11-2021

Na bestelling (na 17 uur) zelfde dag bevestiging gekregen dat goederen verzonden waren en één dag later aan huis geleverd. Gekochte producten kwamen volledig overeen met beschrijving en getoonde foto's. Ik had de producten ook op andere sites teruggevonden, alleen waren ze daar een stuk duurder. 100 % tevreden met mijn aankoop en met snelle respons en levering. Ik weet waar ik moet zijn als ik nog iets nodig heb!

Prima site! 09-11-2021

Mijn tandarts had mij een recept gegeven voor een specifiek middel. Ik ben gaan zoeken en kwam terecht bij de site Tandenborstel.com. De bestelling was snel gemaakt en daar heb ik geen spijt van gekregen. De prijzen zijn scherp en binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Een aanrader!

Herman 09-11-2021

Goede webpagina…!
Lage prijzen!! Ook gunstige prijs voor mijn scheerkop van Braun 9 serie….. was de goedkoopste!!!
Snelle levering!

Johan 09-11-2021

Binnen 24 uur na bestelling werd de OralB door PostNL geleverd. De Pro 3 3000 voldoet goed

Hans 08-11-2021

Goede prijzen, duidelijke website, erg vriendelijke en behulpzame helpdesk medewerksters.
Door eigen fout verkeerde scheerkop besteld , probleemloos de juiste toe gestuurd gekregen.
Het is een aan te bevelen adres.

Robbin 08-11-2021

Zeer tevreden!! Makkelijke en overzichtelijke website met leuke prijzen, de producten zijn zeer snel geleverd en waren netjes verpakt. Ik ga zéker weer bestellen via deze site!

Klaas M. 07-11-2021

Kende deze website niet, maar Braun scheerapparaat was goedkoopste op deze website en levering binnen 24 uur. Alles prima in orde. Een aanrader. Zou hier zo weer bestellen.

Esther 07-11-2021

Gerda van Wee 06-11-2021

Shop met een uitgebreid assortiment. Duidelijke website. Levering vlot en correct.

Edwin 05-11-2021

Tandenborstel.com is zeer voordelig en de opzetborstels zijn snel geleverd.

Marion 05-11-2021

Duidelijke website, zeer uitgebreide voorraad, scherpe prijzen ensnelle levering (binnen 24 uur) heb nu voor de 2e keer een bestelling gedaan en ben 100% tevreden

Christiaan2711 05-11-2021

Heel positief. Ik heb vier oral-b tandenborstels besteld en kreeg er 10 geleverd. Daar ben ik heel blij mee.

Dirk 05-11-2021

Dik tevreden! Contact over zending met klantenservice ook goed. Pakten ze direct op en bij 2e contact wist andere medewerker precies wt er speelde. Kortom goede logging. Top!

HB 03-11-2021

Bestelling gedaan voor 4 opzettandenborstels voor Oral B iO9. Tevens toilettas gekocht. Toilettas had een andere lay-out als de aangeboden toilettas op de site. Na reclamering heb ik het volledige aankoopbedrag van de toilettas retour ontvangen. De ontvangen toilettas mocht ik behouden ter compensatie voor het ongemak.

Alles was snel en vriendelijk afgehandeld.

Marion 02-11-2021

Fijne grote shop met veel assortiment, bestelling gedaan en die was een dag later keurig bezorgd, erg secuur en netjes afgehandeld, kom hier zeker terug

Temenuzhka Petrova 02-11-2021

I am very pleased with the service.
Fast and accurate delivery, easy way to order and very correct attitude.
Thank you !

Léon Houben 02-11-2021

Makkelijke bestelprocedure en snelle levering.
Zelf het bezorgmoment kiezen zeer makkelijk.

Marga 02-11-2021

Snel besteld, snel en goed geleverd. Alleen in de verpakking zat geen Nederlandse beschrijving. Niet zo handig als je het apparaat voor het eerst besteld.

Nicole 01-11-2021

Makkelijk te bestellen.
Geen overgrote verpakking.
Netjes en snel in huis.

RP 01-11-2021

Mijn elektrische tandenborstel begaf het en dat betekende dat er een nieuwe moest komen. Eerst bij de leverancier gekeken of ik nog recht op garantie had en toen dit niet bleek, meteen doorgeschakeld naar Tandenborstel.com. De prijzen zijn hier aanmerkelijk goedkoper en de service is top. (Dat had ik reeds bij een eerdere bestelling ervaren.) Mijn tandenborstel besteld, en de volgende dag werd hij, netjes verpakt, bezorgd. Perfect!

Jan 01-11-2021

Adequate en snelle afhandeling. Naar alle tevredenheid. Website is overzichtelijk.

Faranaz 01-11-2021

Had een vervangende stijltang nodig met een klik besteld en betaald inmiddels geleverd gekregen en ook zo goed verpakt zeer netjes met een leuke kaart van hello fresh ben der super blij mee onwijs bedankt dit is voor mij zeker weten voor herhaling vatbaar

Rick Steinmeier 01-11-2021

Tandenborstel.com heeft goede producten voor een goede prijs. Onlangs waren onze borstels op. Na op de site gekeken te hebben maar ook op andere sites hebben wij weer bij Tandenborstel.com besteld. De prijs was namelijk gewoon betreden bij anderen. Maar ook de site is goed en snel te door lopen. Afrekenen gaat ook erg makkelijk. Een echte aanrader.