Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ettema 06-12-2021

Snelle reactie en levering en prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Betrouwbaarheidsgehalte van "Tandenborstel.com" is eenvoudig controleerbaar, door vermelding van NAW-gegevens.

Gerard 05-12-2021

Ik vindt tandenborstel.com een hele goede webside zeer overzichtelijk de afhandeling van de bestelde producten worden op tijd afgeleverd. Een aanrader, als ik weer iets nodig heb ga weer bij hin bestellen.

Henk 05-12-2021

Prima webshop doet wat het zegt op de site. Product is goed en op tijd geleverd. zeker voor herhaling als ik weer iets nodig heb.

Bart 04-12-2021

Zondag besteld en maandag verstuurd...nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen dus gebeld en de reactie we zoeken het uit en mailen u terug.
Geen enkele reactie.
Bedrijf houdt zich niet aan de afspraken en geen uitzicht of de goederen wel geleverd worden.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 06-12-2021

Beste Bart,

Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wij hebben uw order bij ons bekeken en zien dat deze keurig op de afgesproken dag verzonden is. De levering vond een dag later plaats door drukte bij PostNL. Wellicht gaat dit over een andere webshop?
Zo niet dan hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com team

Gerrit 03-12-2021

Besteld en tijdstip aangevinkt tegen beter weten in. Thuis gebleven om pakket te ontvangen, niet gekomen, nieuw tijdstip aangevinkt, of ik even 1.95 euro wil betalen voor dat tijdstip. Uiteindelijk na 3 dagen moeten halen bij een afhaal locatie, door drukte. Geef dan de mogelijkheid niet aan voor een bepaald tijdstip.

Carlos C. Leurs 03-12-2021

Overzichtelijk site, goede product informatie. Scherp geprijsd. Correcte levering.

Betrouwbare webwinkel. 02-12-2021

Na bestelling zeer snelle bevestiging en duidelijke informatie tijdens aflever-traject via mail. De bestelling werd zeer snel afgeleverd zowel pakketpost als briefpost.

Han 01-12-2021

Afgelopen week een nieuwe Philips HX6512/12 Duo tandenborstelset voor mijn kinderen besteld en betaald omdat hun oude tandenborstels afgelopen week stuk gingen. Pas op de dag van de geplande levering(vandaag) ontving ik echter een email dat ze mijn bestelling niet uit konden leveren omdat de bestelde duoset niet meer op voorraad zouden zijn, terwijl hun eigen site vermeldde dat ze wel op voorraad waren?? Of ik dan maar wilde kiezen voor een alternatieve set(met eenzelfde prijs) die geheel andere specificaties(slechts 50% van het aantal trilbewegingen van de bestelde set) had?? Een 2e optie was nog minimaal 14 dagen wachten tot een nieuwe zending bij hen binnengekomen was, ze konden me echter ook dan nog altijd geen leveringszekerheid bieden omdat een nieuwe zending mogelijk nog langer op zich kon laten wachten. Teleurgesteld in de late reactie en omdat mijn kinderen ook schoon gepoetste tanden verdienen en daarmee niet nog langer konden wachten op hun nieuwe tandenborstels, heb ik verzocht om een terugstorting van het bedrag van mijn reeds betaalde factuur. Vandaag ontving ik echter een mailtje dat ik voor een terugstorting van mijn betaalde factuur ook nog eens daar 2-3 dagen moet wachten! Ik ben overigens op een correcte wijze telefonisch te woord gestaan maar voor een dergelijke onbetrouwbaarheid van een levering, daar pas ik de volgende keer voor.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 02-12-2021

Beste Han,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Het is inderdaad een erg vervelende samenloop van omstandigheden. Zeker door de (onverwachte) drukte hadden wij niet voorzien dat alles zo snel uitverkocht zou zijn. Daarnaast zijn de Philips tandenborstels op het moment slecht leverbaar, zo ook de alternatieven. Wij betreuren het ontzettend dat dit uw ervaring met ons bedrijf negatief maakt. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst het tegendeel bewijzen.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Huismoeder 30-11-2021

Mooie prijs betaald voor het toestel. Ik ben enorm content van de koop dat ik gedaan heb. Ook zeer vlug geleverd. Gewoon top!!!
Zou ik aan iedereen aanbevelen

N 30-11-2021

Op blackfriday gekocht wegens een goede prijs en het was de volgende dag bezorgd (zoals het werd aangegeven). Dus zeker een snelle levering!

Nicolle 30-11-2021

Bestellen ging gemakkelijk. Werd via mail.prima op de hoogte gehouden over status bestelling. Snelle levering ook al was het Black Friday. De prijs gaf de doorslag om bij Tandenborstel.com te bestellen.

N. Delanghe 30-11-2021

Bij eerste gebruik een prima product. Hopelijk blijft dat zo. Ook snel geleverd en dat tegen concurrerende prijzen. Een aanrader.

Jefplo 29-11-2021

Snel en keurig geleverd; prima communicatie en de goedkoopste! Wij zijn tevreden!

Ad 29-11-2021

Voor de 2e keer bestelling geplaatst, daar zij wederom goedkoper zijn en correcte terugkoppeling van de bestelling en bezorging.
Levering binnen 2 werkdagen.

Ser 28-11-2021

Zeer aan e bevelen. Snelle levering (2 dagen). Prima produkt tegen een nette prijs

Kees Zuyderwijk 28-11-2021

Supersnel en de goedkoopste. Kan iedereen tandenborstel. Com aanraden. Had telefonisch contact gehad met vriendelijke dame. Complimenten.

Yves Theunis 27-11-2021

Duidelijke site met de nodige informatie. Zeer snelle levering. Aan te bevelen website.

jos van denputte 27-11-2021

ik had 24 tandenborstels besteltbij het uit pakken zag ik dat ze de verkeerde hadden gestuurd ik heb gebeld ik moest een foto opsturen van de goede en de gestuurde dat heb bik gedaan ik heb gevraagd om een retour formulier met de goede kleur en maat mee te sturen het ziet er goed en netjes uit ik wacht op de omruiling maasr ik denk dat het wel goed komt jos van den putte bergeijk

Cornelia 27-11-2021

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Snel geleverd. Pakje door de brievenbus. Hoef je ook niet thuis te zijn. Prima service.

j.s. 26-11-2021

via internet op de site van tandenborstel.com gekomen en daar heel makkelijk gevonden waar ik naar op zoek was..
na het 1e product ,dat lekte, contact gehad met de klantenservice en deze hebben snel en adequaat gehandeld en een nieuwe opgestuurd.
deze werd de volgende dag al geleverd..
altijd fijn te weten dat er bedrijven zijn, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
complimenten voor tandenborstel.com

Johanna 26-11-2021

Prima webshop met scherpe prijzen. Alles snel geleverd. Pakje kon door de brievenbus.

oomens 25-11-2021

niet op afleveradres afgeleverd.niet bij de buren.geen bericht in de bus.kennelijk zonder bericht meteen naar afhaalpunt.

Obbo de ong 25-11-2021

Prima shop, duidelijke plaatjes, scherpe prijzen, snelle levering, mooie transportverpakking en een uitstekende service.

Gerrie Muileman 22-11-2021

prima shop meteen na de bestelling een mail gekregen met bedankje voor de bestelling en alles acuraat en keurig afgehandeld.
bestelling snel binnen. Top !

Catharina 22-11-2021

Super site, heel snel met leveren, verder zijn de keuzes van producten heel divers…
Zal deze site zeker meerdere malen bezoeken, voor de dingen ik met de regelmaat nodig heb..👍🍀