Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Tlem 21-12-2021

Levering van Braun scheerkop. Makkelijk, snel en zeer vriendelijk geprijsd.

Jolanda 20-12-2021

De levering was heel snel. Ik had de tandenborstel na een dag al in huis.
Wel jammer dat er geen Nederlandse, Engelse of Duitse gebruiksaanwijzing bij zat.

Mirjam 20-12-2021

Supersnelle levering, netjes verpakt en tegen scherpe prijzen. Helemaal tevreden!

Fred de Vries 20-12-2021

Zelfs een scheerkop (van een ouder apparaat) was hier verkrijgbaar en was goedkoper dan bij andere sites.
Levering was, als beloofd, de volgende dag.

Willy Sprockel 20-12-2021

Duidelijke website, wat je ziet is wat je krijgt en bestellen is heel makkelijk , kwaliteitsproducten, goede verhouding kwaliteit en prijs

De Bruijn 20-12-2021

ik bestel er o.a. vanwege dat ze Superflos hebben, die hier niet in de winkel ligt. Koop daarnaast ook de gangbare merken tandpasta e.d. Prima prijzen.

Diny Gerrits 20-12-2021

Duidelijke website, wat je ziet is wat je krijgt en bestellen is heel makkelijk , goede verhouding kwaliteit en prijs

Manuella 19-12-2021

Div. Tandenragers besteld en goede en snelle levering. Prima actie op het moment van bestellen.

Wim Lancee 17-12-2021

De gevraagde opzetborstels (5 stuks) zijn redelijk geprijsd en (weer) snel geleverd!

Eva 17-12-2021

Duidelijke website, mooie prijs en de volgende dag al in huis....heel fijn dus.

En het bestelde artikel voldoet prima aan mijn verwachting.

nico 17-12-2021

goed en snel bezorgd en goed verpakt , en hij poest goed ,hij doet wat er beschreven staat

Ria 17-12-2021

Makkelijke site om te bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering. Ben blij met tandenborstel.com

Ton 16-12-2021

Beste Tandenborstel,

Hou de rommel maar.
Ik wil zo'n bar slecht product niet!
Vandaar dat er 2 gebruikten inzitten dan moet de verpakking geopend worden, lijkt me.
Hierna is de zending linea recta retour gezonden.
Betalen, doe ik 'm niet.
De slechtste klantenservice ooit, als je daar al van mag spreken.

Groetjes

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: "Tandenborstel.com | partner van
Datum: 16-12-21 11:55 (GMT+01:00)

Onderwerp: Retour bestelling

Beste ,

Wij hebben uw retour goed ontvangen.
Echter kunnen wij deze niet accepteren, daar waar de verpakking is geopend.
Ook zien wij dat er ragers inzitten welke al gebruikt lijken te zijn...

Wij sturen u graag deze ragers retour, deze kunnen wij niet meer gebruiken voor wederverkoop.
Kunnen wij dit versturen naar het onderstaande adres?

Bram van Turnhout 14-12-2021

Goeie aanbiedingen voor een goeie prijs. Ondanks de Kerstdrukte netjes op tijd geleverd.
Hier vind je echt een goed Kerstcadeau,

Kathy 14-12-2021

Ik vind de site makkelijk te vinden met het product wat ik nodig heb en een aantrekkelijke prijs!
Ik hoefde er niet voor thuis te blijven, want het paste door de brievenbus!

John 14-12-2021

Het was een makkelijk te vinden site. Vervolgens waren de produkten goed te vinden en duidelijk omschreven. De koop verliep soepel en de verzendkosteen zijn lager dan elders. Spullen kwamen sneller dan beloofd

Femke 12-12-2021

Prima webshop, snelle verzending en goede klantenservice. Wij hadden een defect product ontvangen. Omruilen voor een goed werkend artikel verliep soepel.

T.Emans 11-12-2021

redelijk snelle levering ivm de feestdagen duidelijke site product zoals beschreven goede pasvorm

Iris 10-12-2021

Ik ben blij dat ik deze website heb gevonden. Levering elektrische tandenborstel was snel en goed.

Tanja 10-12-2021

Goed product. Bij meerder afname voor een leuke prijs. Levering was snel en goed.

rj 10-12-2021

De tandenborstel is niet geleverd en er wordt geen actie op ondernomen. dat is een beetje jammer

Roseboom 10-12-2021

Uitlevering duurde een week, maar na correct en vriendelijk telefonisch contact dit kleine probleem snel opgelost!

RP Shrestha 09-12-2021

Paar dagen al gebruikt. Het bevalt me tot nu toe goed hoor, van Oral 3800. Het kabel snoortje mag wat langer zijn. Ook geen vuiltje bij de Tandeborstal.com. Prima.

Rob 07-12-2021

Goede service, advies en prima levering. Dank aan het team. En vooral: blijf gezond en met een glimlach!

Caro-la 07-12-2021

Voor het eerst op de , voor mij onbekende site, besteld. Snelle levering , prijs prima
zeker een aanrader