Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Edith 03-01-2022

Snelle service voor zeer concurrerende prijzen . Raad hem echt aan. Was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling.

Sheik 01-01-2022

Goede service. Netjes op tijd geleverd.
Oral B kids Disney tandenborstels op lader waren hier het goedkoopst en een veel ruimere keus.

Kids zijn er blij mee en kunnen elke avond weer niet wachten om hun tanden te poetsen!

Maya 01-01-2022

Echt de volgende dag op tijd geleverd in goede orde. Fijne machines, twee verschillende borsteltjes maakt de keuze mogelijk voor de toekomstige keuze.

Isa 01-01-2022

het was de goedkoopste en super snel geleverd, blij met deze tandenborstels!

Piet 31-12-2021

Alles voor Uw mondhygiëne, in een ruim assortiment tegen een zeer scherpe prijs.

Paul 31-12-2021

Snelle bestelling en uitgebreid assortiment van alle merken tegen scherpe verkoopprijzen ivm met de winkelprijzen!

Otto 28-12-2021

Ik zag ergens een aanbieding, ben toch nog even rond gaan kijken en kwam erachter dat tandenborstel.com voordeliger was.
Heb het besteld en was verbaasd dat het ondanks de Kerstdagen zo snel geleverd werd.
Het is een overzichtelijke site en ik ben heel tevreden over de afhandeling.

Frank 28-12-2021

Top levering. Op tijd en voldoet volledig aan de eisen. Gebruiksvriendelijke site.

Kees 27-12-2021

Snelle levering tegen een redelijke prijs. Helemaal tevreden.
's Miaags besteld na 15.00 uur en de volgende ochtend al geleverd.

Yvette 27-12-2021

Zelfs in deze zeer drukke periode wordt er super snel geleverd, Zelfs bij telefonische vragen word je super snel en deskundig te woord gestaan

Theo 27-12-2021

Grote keus, zeer mooie prijzen, en wat mij verbaasde is de snelle levering in deze drukke tijd. Top.

Keesh. 27-12-2021

Gebruiksvriendelijk, mooie prijzen ragers toch voordeliger dan bij de drogist en vlotte levering zo met de feestdagen.

peggy 26-12-2021

rechtstreeks op de site tandenragers besteld in grootverpakking wat voordeliger is. Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ongeschoren 26-12-2021

Via bestelling bij Bol doorgelinkt naar tandenborstel, besteld een scheerkop voor een Braun scheerapparaat.
Bij levering opengemaakt maar het bleek niet de juiste scheerkop te zijn, gebeld met tandenborstel maar kan deze niet terug sturen omdat hij opengemaakt is.
Jammer maar helaas veertig euro weggegooid.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 27-12-2021

Beste anonieme beoordelaar,

Bedankt voor uw feedback.

Een scheerkop voor uw scheerapparaat is een hygiëne-artikel en mag uiteraard enkel ongeopend worden geretourneerd. Dit communiceren wij ook duidelijk in de retourvoorwaarden. Daarnaast proberen wij op onze site zo goed mogelijk te laten zien welke scheerkop op welk scheerapparaat past. Dit staat eveneens op de verpakking vermeld.

Hopelijk kunt u iemand anders nog blij maken met deze geopende scheerkop.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Jan 26-12-2021

Mijn raggers en tandenborstels (Oral-B) jaren lang bij een andere webshop gekocht. Maar nu, bij het prijsvergelijken, uitgekomen bij Tandenborstel. Dus dan maar eens deze webshop proberen. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik de melding dat mijn bestelling langer onderweg zou kunnen zijn (covid - Kerst) Maar wat schetst mijn verbazing: 2 dagen later stond de bezorger al aan de deur met mijn pakketje. V.w.b. de site: ruime keuze, prima prijs en erg overzichtelijk. Tandenborstel is mijn nieuwe webshop voor mondproducten.

Jørgen 25-12-2021

Bij het zoeken naar een nieuwe tandenborstel eerst model uitgezocht en toen prijzen vergeleken. Hier kwam tandenborstel.com als goedkoopste uit. Bijkomend en zeer verrassend was dat ondanks diverse aanbieders aangaven dat bestelling ivm lockdown langer zou duren gaf tandenborstel .com aan de volgende te leveren. Dit is idd gebeurd. Dinsdagochtend besteld en woensdagmiddag in huis. Zeer tevreden.

Snoopy 25-12-2021

Bestelling en levering heel vlot verlopen. In de voormiddag besteld en de volgende dag al geleverd. Dat is uitzonderlijk snel en dat tijdens de feestdagen.
Artikel is top en werkt uitstekend!

Sjors 25-12-2021

Prima assortimenten informatie met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, plus snelle levering in drukke tijden 👍🏼

Lode 25-12-2021

Ik ben uiterst tevreden over de levering. Het is een prima product, en zal er in de toekomst dagelijks gebruik van maken!

M van Heugten 25-12-2021

In drukke tijd tijd gekocht ,
Maar precies op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd

Theo 23-12-2021

Prima webshop. Vlotte afhandeling van de bestelling, zal er in de toekomst zeker nog gebruik van maken.

fijne webshop 23-12-2021

goede webshop, grote keuze en vlotte levering.
precies wat ik wou hebben..

Yvonne 21-12-2021

Scherpe prijzen, veilig en betrouwbaar! Zeer snelle levering, prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt een aanrader, ik heb al vaker besteld en ben méér dan tevreden. Toppie!

Mireille Eyckmans 21-12-2021

Prima, vriendelijke service, vooral bij het helpen mijn foutieve bestellingen te herstellen. Ook de levering verliep net zoals meegedeeld correct en vlot.

Marieke 21-12-2021

Betrouwbaar, snelle levering en product prima in orde.
Oral B tandenborstels besteld en duidelijk goedkoper dan bij anderen.