Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Paul 01-02-2022

Een hele duidelijke website met een zeer grote sortering.
Bestellen is duidelijk en eenvoudig te doen. Komt bij dat de prijzen t.o.v. anderen lager zijn.
Een echte aanrader dus.

Kees v.O. 30-01-2022

Mijn bestelde tandenborstel was niet direct leverbaar. Men stelde voor een iets afwijkend model direct te leveren, maar ik gaf de voorkeur even te wachten. Na vier dagen ontving ik toch het oorspronkelijke type.
Tandenborstel.com kan voor mij niet meer stuk.
Superservice!

Mart 30-01-2022

Goede communicatie tussen klant en leverancier. En dan ook nog eens geluk dat ik een super aanbieding had van 50% korting!!

Laura 30-01-2022

Ik heb bij deze online winkel vaker besteld, snelle bezorging, netjes verpakt, kortom: goede ervaringen!

Ferdinand 29-01-2022

Snel, zakelijk en klantvriendelijk. Ook de mogelijkheid voor pay after, dus naderhand, na de levering betalen. Verpakking zag er prima uit en afhalen bij de Jumbo werkt ook goed.

leo 29-01-2022

Snelle afhandeling en keurige verpakking, vriendelijk personeel aan de telefoon en correcte vraag behandeling.

Harry V. 28-01-2022

Prima aanbod. Prima Prijs. Prima Levering!
Alleen het registreren van het toestel was problematisch, maar dat lag aan de site van Oral-B.
Dus: zeker een aanrader !

Agaath Schaap 28-01-2022

Als je een product zoekt op het gebied van mondverzorging ben je hier op het allerbeste adres!
Een leuke en duidelijke website, eerlijke prijs, snelle levering, klantvriendelijk en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was een cadeau voor mijn schoondochter en het is geweldig met heel veel zorg mooi ingepakt geleverd. Ja mensen, hier kunnen heel veel bedrijven nog van leren. Dit doen ze zelfs niet in een firstclass (mode)zaak op de P.C. in Amsterdam waar mijn zoon voor zijn jarige vriendin een niet ingepakt jurkje kocht. Dus beste mensen twijfel niet en bestel bij Tandenborstel.com: een bedrijf waar idd de klant nog koning is!
Ga zo door, dan gaan jullie vast een keer naar de beurs:) vr.groet A.Schaap Alkmaar

kees 28-01-2022

D bestelling, levering en informatie daarover verliep zeer goed. ook over het geleverde product zijn we tevreden

BvdB 27-01-2022

de prijs van het product, de duidelijke orderbevestiging en snelle levering maakt dit tot een top webshop

Agnes 26-01-2022

Uitstekend bedrijf. Vlotte aflevering, goed verpakt. Ik bestelde er al vaker. Ben zeer tevreden.
Houden zo.

Ron 25-01-2022

Goede site, makkelijk bestellen en op afgesproken tijd geleverd. Produkt goed verpakt en in goede staat ontvangen.

Mieke 25-01-2022

Bestelling was volgens afspraak bezorgd, helaas zat een besteld product er niet bij, contact opgenomen met de klantenservice, alsnog is het product de volgende dag bezorgd! Complimenten voor de snelle actie.

Klaas 24-01-2022

Duidelijke informatie, de beste prijs vooraf al aangeven in welk tijdvak je graag je aankoop wilt ontvangen en een keurige levering met de juiste informatie.

Ada 24-01-2022

Geweldige shop , goede prijs en levering snel en goed. Kan niet anders zeggen geweldig!

Jacques 24-01-2022

Goede producten voor een mooie prijs. Levertijd is prima en de verpakking keurig.

jan 24-01-2022

Snelle en volledige levering. Ze doen wat ze beloven. Prijstechnisch gezien een uitstekende keuze.

Antoine 23-01-2022

Snelle levering van bestelde artikelen, mondkapjes IIR goede kwaliteit tegen lage prijs.

Stephanie 22-01-2022

Makkelijke bestelling. Supercontent van de levertijd. Fijn dat de tandflosdraad van Johnson en Johnson nog online te verkrijgen is .

N.V. 22-01-2022

Goede product / prijs verhouding. Vlotte levering. Goede communicatie over levering.

Henk 21-01-2022

Als eerste wil ik zeggen wat een geweldige webwinkel Tandenborstel.nl is. Ik was op zoek naar producten voor de beugel van mijn dochter. Al snel kwam ik terecht op hun site en voila zie daar... Alle producten met betrekking tot mondverzorging, persoonlijke verzorging en mondhygiëne is hier te vinden. Alles duidelijk en overzichtelijk met een snelle levering. Toppers!

Ceetje 21-01-2022

hele goede service en ook snel, het bestelde was nl. niet op voorraad maar ze kwamen met een heel goed alternatief wat er ook nog eens op tijd was want het was voor kerst als kado bedoeld.

Irene 19-01-2022

Prima website. Verbeterpunt zou kunnen zijn een duidelijker vermelding welke bezorger gaat bezorgen.

RMB 18-01-2022

Webwinkel is voordelig en snel met bezorgen maar erg streng met retourbeleid. Mijn tandenborstelhouder was uit enthousiasme al uitgepakt maar helaas bleek dat die veel te glad is voor mij. Ik kan dat niet hanteren met mijn zwakke arm. Het is vochtig geweest maar heb verder niets gebruikt uit de doos maar durfde door hun strenge beleid het niet terug te sturen. Ik was dan bang mijn retour niet geaccepteerd zou worden. In dat geval zou ik het wel weer graag terug willen. Maar dat zou er op neer komen dat ik dubbele verzendkosten zou moeten betalen. Ik wilde het product nu doorverkopen maar gelukkig kon ik gebruik maken van de niet goed, geld terug actie van oral.b.

Marijke 18-01-2022

Prima shop snel verstuurd en goed verzorgd kan het bij iedereen aanbevelen