Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Schil 18-02-2022

Correcte verwerking van de order. Heldere terugkoppeling na aankoop. Supersnelle levering. hier kunnen sommige andere leveranciers van leren. Dat alles is ons een 10 waard!

Anja 16-02-2022

De bestelling doen ging heel gemakkelijk en was heel snel binnen. Ook werden we goed op de hoogte gehouden

Ineke jeuken 16-02-2022

Prima levering volgens afspraak. Dik tevreden . Zeker voor herhaling vatbaar

Christel Vermeiren 16-02-2022

Vlotte levering, vriendelijke service voorafgaand met vragen via mail. De prijs is ook goedkoper dan hier in onze plaatselijke winkels.

Sofie 15-02-2022

De meest bekende producten met een top (klanten) service, snel en kwaliteitsvol. Zeer vriendelijk!

Een tevreden klant 14-02-2022

Door de mondhygiëniste aangeraden opzetborstels besteld die de volgende dag werden bezorgd. De fysieke winkels in mijn woonplaats hadden ze niet, maar Tandenborstel.com wel en voor een goede prijs. Heel fijn zo'n uitgebreide keuze.

John 14-02-2022

Goede winkel; ruime keus. Alle elektrische tandenborstels en onderdelen. Ook alleen een losse tandenborstel als onderdeel van een "set"

Margo 14-02-2022

Goeie prijs, snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering.

M.S. Koelewijn 13-02-2022

De producten van Lactona, vooral de ragers en bijbehorend houdertje, zijn 100% kwaliteit voor een heel redelijke prijs. In geen enkele drogisterij verkrijgbaar.

Levering probleemloos.

Marc 13-02-2022

alles werd duidelijk en correct opgevolgd, ik was niet thuis bij levering en pakketje werd op een afhaalpunt in de buurt klaargelegd
Verliep prima !

jwt 12-02-2022

snel besteld, snel geleverd, schappelijke prijs, duidelijke website en bestelporces, kortom prima

BPM v Hout 12-02-2022

Vooral voor deze webshop gekozen op basis van de service, prijs en snelle antwoorden via Whatsapp.

T 11-02-2022

Op aanbeveling van mondhygiënist op deze site terechtgekomen.
Site is helder. Snel gevonden wat ik zocht.
Afrekenen ging soepel.
Goede digitale communicatie.
Snel geleverd.
Aanrader!

Ellie 11-02-2022

Duidelijke shop, makkelijk kiezen. Zeer snelle levering, zoals beloofd. Degelijk verpakt.

Rienk 07-02-2022

Na teleurstelling van een online drogist hier terecht gekomen.
Supersnelle levering, en, op voorraad is ook op voorraad! Echt top!

Saskia 07-02-2022

Supersnel verzonden, bezorgd zonder extra kosten vanuit NL naar België, netjes verpakt, goed product, prijstechnisch interessant!

Paul 06-02-2022

Prima shop met ruim assortiment op het gebied van tandzorg.
Overzichtelijke site maakt snel en gemakkelijk bestellen mogelijk.
Snelle levertijd van de gekochte producten.
Een aanrader

Ynze 06-02-2022

Ruime keuze, snelle levering en goede kwaliteit. Ook de mogelijkheid voor achteraf betalen is prettig. Ik beveel tandenborstel van harte aan!

Erwin 06-02-2022

Gemakkelijke website, goedkoop, voldoende snelle levering van de juiste producten. Meer moet dat niet zijn...

Bram 05-02-2022

Goede webshop, duidelijke beschrijving en makkelijk met bestellen, vlotte levering!

Wilma 04-02-2022

Hele goede ervaring. Snelle levering, dag na de bestelling.
Werd na het bestellen netjes op de hoogte gehouden.
Kortom een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Geurt 04-02-2022

De ragers die ik gekocht heb voldoen aan mijn eisen en ze waren ook nog de goedkoopste.
De bestelling was in orde en op tijd.

Law 04-02-2022

Ondanks drukte toch dag na bestelling ontvangen. Inhoud was precies wat ik wat ik besteld had, dus prima

H. Sanders 01-02-2022

Veel keuze in tandenborstels
Goede uitleg op de site over de tandenborstels en opzet borsteltjes.
Snel geleverd

Covidtesten snel geleverd 01-02-2022

Perfecte levering. Binnen 1 telefoontje meteen gehandeld en volgende dag geleverd.