Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

SA 16-03-2022

Braun thermometer besteld verkeerd model ontvangen, contact opgenomen en ze hebben na het weekend gelijk de juiste thermometer opgestuurd. Prima opgelost

Mien 16-03-2022

Heb twee bestellingen geplaatst. Deze werden vrij snel en correct geleverd. Heb ook telefonisch contact gehad in verband met een bestelling. Ik werd zeer vriendelijk en deskundig verder geholpen.

Marcel 15-03-2022

Ik zou graag iets vertellen, maar ik heb nog niks ontvangen, was al zaterdag beloofd, dan maandag, dan dinsdag, waarschijnlijk ook weer morgen, maar of er echt iets gaat komen?????
Officiële reactie van Tandenborstel.com 17-03-2022

Beste Marcel,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Zoals beloofd hebben wij uw order nog op dezelfde dag verwerkt en verzonden. Echter zien wij dat DPD moeite heeft met het vinden van uw adres.

Mijn collega's zijn hier druk mee bezig en hebben iedere dag contact met DPD over uw levering. Zij geven aan het vandaag opnieuw te leveren en dat er een sorteerfout werd gemaakt op het depot.

Nogmaals ons excuses voor het ongemak namens DPD.

Astrid 13-03-2022

Op advies van mijn mondhygiënist heb ik tanden ragers met houder besteld. Deze werden snel geleverd en waren netjes gestuurd als brievenbuspakketje.

Dick van Batenburg. 13-03-2022

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellen, gratis retour bij niet tevreden, snel geleverd en goed verpakt.
Een voorbeeld voor collega webwinkels.

Peter 12-03-2022

Mooie webshop, helder en duidelijk. Alle vervolg conform toezeggingen, bestelling, levering, tijdigheid

Hopwood 11-03-2022

Grote keuze in verschillende prijsklasses.
Steeds de goedkoopste van het internet.
Snelle en verzorgde bestellling

OP 10-03-2022

Ik was op zoek naar een set elektrische tandenborstels en bij tandenborstel.com zou je een cashback op het aankoopbedrag moeten krijgen waardoor deze winkel het goedkoopst was.
De levering ging verder zonder problemen (2 dagen na bestelling), alleen keurt tandenborstel.com de cashback gewoon af, terwijl ik alles volgens de regels heb gedaan, geen andere sites bezocht en geen andere kortingscodes gebruikt etc. Bezwaar maken had geen zin, ze geven gewoon de cashback niet. Volgende keer dus maar een andere shop uitkiezen.

Yvonne V. 08-03-2022

De 'sproeier' van mijn Waterpikker was kapot gegaan, de knop om de toevoer van het water te stoppen bleef maar ingedrukt. Dus moest ik dat onderdeel opnieuw aanschaffen. Bij Tandenborstel.com vond ik hem 6 euro goedkoper dan ergens anders. en hij doet het prima! De ene dag besteld, de andere dag in huis als een brievenbuspakketje, dus hartstikke makkelijk ook nog eens!

N. 08-03-2022

Bestelling incompleet ontvangen, contact gehad met de klantenservice en de volgende werkdag de ontbrekende producten netjes verpakt ontvangen.

Voordelig en uitstekende klantenservice.

Rita Aerts 05-03-2022

Heel correct, vlug en vooral heel klantvriendelijk. Hebben op mijn doos een nota gezet met uitleg voor de bezorger omdat mijn straat zo moeilijk te vinden is. Eindelijk ene pakje dat toekomt via DPD.
Mooie prijsaanbod.

L. De Grijs 05-03-2022

Prima webshop en service. Na 1 dag de bestelling al in huis, helaas 1 verkeerd artikel gestuurd, 1 telefoontje en volgende dag het bestelde artikel ontvangen evenals retour label voor het terugzenden. Voor het ongemak nog een aantal mini tubes tandpasta ontvangen. Heb er nu 3x besteld en nog steeds dik tevreden.

Peter lieuw 05-03-2022

Prima webshop, prijs/kwaliteit ook goed,snelle service… zal zeker weer bij jullie kopen

Raymond 05-03-2022

Bestelling geplaatst en na meerdere dagen wachten zelf maar eens gevraagd waar mijn bestelling bleef en of er een update gegeven kon worden. Dit omdat er vanuit dit bedrijf geen enkele communicatie kwam.

Bleek dat ze de bestelling niet hadden doorgezet of uitgeprint.
Je mag verwachten dat een order op dat moment opvalt of dat je je SLA's dient aan te passen of aan te scherpen.

Na anderhalve week toch mijn bestelling mogen ontvangen.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 07-03-2022

Beste Raymond,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben inderdaad te maken gehad met een storing waardoor uw bestelling ongemerkt in ons systeem bleef hangen. Dit is inmiddels gelukkig netjes opgelost. Ons excuses voor het ongemak.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn, zoals u van ons gewend bent!

Januca 27-02-2022

Mijn oude Braun tandenborstel was versleten, en in overleg met mijn tandarts heb ik weer voor de Oral-B gekozen.
Hij doet het geweldig.
Ik ben blij dat ik gekozen heb voor Tandenborstel, want die had als enige de Oral-B die ik wilde. Ik wilde namelijk een roze tandenborstel zonder daarbij verplicht te zijn er een andere bij te nemen, een zgn. Combinatie pakket.
En het prettige was dat hij direct geleverd werd.
Ik ben heel tevreden over de tandenborstel, en natuurlijk over Tandenborstel.

Mevr. C.E.B. Vermeij 26-02-2022

Op aanraden van mijn tandarts koos ik voor deze shop.
Direct na tandarts bezoek via website de tandenborstels besteld. Eindelijk een keer een klantvriendelijke website, waar zelfs een digibeet zoals ik, moeiteloos door heen kon.
En de grootste verrassing: een dag later pakketje in huis, compleet! En na 22 uur opladen aan de slag. Fantastisch!!

Jouke 26-02-2022

Mijn zoektocht naar een nieuwe tandenborstel begon op Bol.com. De set leek hier redelijk goedkoop te zijn, maar na wat extra zoeken kwam ik uit bij deze website (tandenborstel.com). Dezelfde producten waren hier €5/stuk goedkoper (en daarmee misschien ook wel de goedkoopste optie). Enige kanttekening: levering zou een dag extra kosten (besteld na 15:00). Hier kon ik prima mee leven. Het pakket was zoals aangegeven aangekomen.
Geen problemen ondervonden. Alles goed ontvangen. Ik zou de website aanbevelen!

tjv3l 25-02-2022

De website met producten is goed toegankelijk en goed te selecteren. De prijs is in vergelijking heel gunstig. Het bestellen is eenvoudig en duidelijk. De levering is zoals gemeld, zeer snel en compleet. Ik kan geen punt van verbetering noemen. Het product is ook prima en werkt uitstekend. Ik vond de keuze ook heel ruim. Nog geen ervaring met garantie of hulp van de klantenservice.

Frank 25-02-2022

Besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt en compleet. Helemaal prima dus!

Hans Folmer 21-02-2022

Onze bestelling werd de volgende dag geleverd, maar was niet compleet. Klacht ingediend en de volgende dag werd het ontbrekende geleverd. Een fantastische service!

patrick 21-02-2022

veel keuze, snel besteld, snel geleverd en een schappelijke prijs, een aanrader!

Hans D 21-02-2022

Duidelijke site met kwaliteit producten, redelijke prijzen, snelle levering.
tevens een gratis tube tandpasta geleverd bij de bestelling, kortom tandenborstel is betrouwbaar en klantvriendelijk

André Klein Hulse 20-02-2022

Ik koos deze shop vanwege de snelle levering. (dag na bestelling) ik wacht echter al ruim een week. Ik kocht bewust een artikel dat op voorraad was, maar ontvang niks. Levering zou na 10 dagen zijn.
Ik beveel deze shop zeker niet aan omdat ze niet doen wat er beloofd wordt.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 21-02-2022

Beste heer Klein Hulse,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben middels mailcontact al tweemaal uit proberen te leggen dat u tijdens het bestelproces zelf heeft gekozen voor een afwijkend levermoment.

U heeft gekozen voor de bezorgdatum 22-2-2022 januari 2022 tussen 11:30 en 14:00 uur.

Dit heeft niets met onze belofte te maken, maar is een eigen bewuste keuze. Wanneer u dit niet had geselecteerd was de zending gewoon de volgende werkdag geleverd.

Arjan 19-02-2022

Prima service, snelle levering en uitstekend verpakt, incl. de benodigde informatie.
Top!

Maaike 19-02-2022

Supersnelle levering, alleen wat veel emails over gekocht item. Bevestiging, betaling, levering, geleverd betaald review. Dat zijn er al 6....