Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Jaap 26-04-2022

Al eerder een tandenborstel gekocht voor aanzienlijk lagere prijs dan in retail shops. Goede borstel netdrie snelheden en aanwijzing bij te hard drukken tijdens poetsen. Vandaar nu voor mijn partner noch weer een dezelfde gekocht. Goed verpakt en snellelebering

Ingrid 25-04-2022

Ik heb hier reeds eerder producten besteld en nu nieuwe CleanMaximiser opzetborstels en Airfloss Ultra Nozzles. Heb hier weer besteld vanwege de nette prijzen, goede producten en snelle levering.

Gerrit 23-04-2022

Heb al meerdere keren in deze shop besteld (borsteltjes, tandenborste) en nu een monddouche. En zoals ik gewend was weer keurig op tijd geleverd

Marco 23-04-2022

prima duidelijke site, veel producten en goede prijs. Bestelling komt ook heel snel!

Cindy Mulder 22-04-2022

Ik heb nu twee keer een elektrische tandenborstel bij hun besteld en zou het iedereen aanraden. Goeie prijs en echt snel geleverd!

Marcel 22-04-2022

Zeer professioneel, goede communicatie en uitmuntende prijs/kwaliteitverhouding. tandenborstel.com is een echte aanrader.

Pieter 21-04-2022

Eenvoudige website met heldere productinformatie. Gehele bestelproces is overzichtelijk en duidelijk. Product keurig volgens opgegeven levertijd in goede orde ontvangen. Beslist aan te bevelen!

Aukje 20-04-2022

Duidelijke website, nette prijzen, snelle levering (volgende dag) van goed materiaal. En als slagroom op de taart gratis tubes tandpasta erbij geleverd. Super organisatie, kan het iedereen aanbevelen!

Peter B. 18-04-2022

Al een paar maal daar besteld.
Duidelijk.
Snel.
Betrouwbaar.
Goede spullen.

Marianne 17-04-2022

Goede prijs, ruime sortering, supersnelle levering en erg vriendelijke medewerkers.

Jan 15-04-2022

Heldere presentatie, heldere prijsstelling (de goedkoopste), simpele bestelprocedure etc. etc. en de spulletjes werden volgens afspraak snel bezorgd. Kortom een probleemloze en klantvriendelijk werkende shop.

Ton 14-04-2022

Prima prijzen, snelle levering, ziet er allemaal betrouwbaar uit. Volgende keer weer zelfde webshop.

Jan den Boer 14-04-2022

Duidelijke site en gebruiksvriendelijk en snelle levering van de producten.

Thommas 12-04-2022

Zoals andere mensen ook al hebben geschreven, scherpe prijzen, snelle levering en een bedankje plus verrassing erbij.
Kortom, ik raad deze shop van harte aan!

Bea van Kuijk 12-04-2022

Uitstekende communicatie, snelle levering, goed verpakt, zeer gunstige prijs!!
Super tevreden!

Leslie 11-04-2022

Prima service. Snelle levering en uitstekende prijs. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Jantsje 11-04-2022

Prima shop,goed service ,levering zoals afgesproken,een aanrader,met een verrassing er bij ,heel attent

Betty 11-04-2022

Vooraf per mail info gevraagd; zeer snelle deskundige reactie. Na bestelling heel snel geleverd. Goedkoper dan elders. Een hele fijne webshop; makkelijk alles te vinden en te bestellen. Op alle onderdelen positief; chapeau!

Gerard 10-04-2022

Er staat online voor 15.00 uur besteld volgende dag in huis. Besteld op 4 april 2022 ,13.13 uur was direct leverbaar.
Bezorgd op 6 april op zich geen bezwaar maar zet geen lokkende tekst op je site

Geert 09-04-2022

Toch altijd voordeliger prijzen dan op andere sites en de levering steeds correct en razend snel...Super tevreden.

Ed 08-04-2022

Goede keus, uitstekend product, aantrekkelijke prijzen en een perfecte levering.

A W 08-04-2022

Verzorgde bestelling en snelle bezorging. Tandpasta erbij en goede communicatie.

A.Wassink 08-04-2022

Mijn bestelling van tandenborstel.com was er heel snel en hoewel mijn bestelling niet eens duur was kreeg ik gratis tubetjes tandpasta bij mijn bestelling. Dus snel, goedkoop en ook nog iets extra's! Dikke pluim.

H.Rensen 08-04-2022

Voor het eerst een Scheerkop besteld voor een Braun 5 serie.
Op de site snel gevonden en snel besteld
Een paar dagen later keurig verpakt in de brievenbus.
Bij het openen een leuke verassing in de vorm van 4 reistubes tandpasta.

Wies 08-04-2022

Ik ben heel tevreden: lage prijzen, snel verzonden en een leuk cadeautje toegevoegd.