Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Wilma 11-04-2023

Snelle levering en de echte oral b borstels zijn vele malen beter dan de merkloze’!

Uitstekend en goedkoop. 10-04-2023

Ik heb twee soorten tandpasta en een mondgel besteld. Binnen 2 dagen is het bezorgd, netjes in n doosje. De tandpasta is veel goedkoper dan bij de drogist. Scheelt bijna de helft!! Dus geef ik een 10.

H.M. 10-04-2023

Snel en voordelig en groot assortiment. had beste aanbieding. Zeker een aanrader

Karin 10-04-2023

Snel gevonden wat ik zocht, zeer goedkoop en mijn bestelling werd ook nog eens razendsnel bezorgd.

Kit 09-04-2023

Prima duidelijke site . Snelle en goed ingepakte verzending. Goede prijs .

Antje 08-04-2023

Goede eerlijke prijs , goede aanbiedingen
Snel bezorgd en perfecte tandenborstels

Pieter Taffijn 07-04-2023

Wat ik zocht, had Tandenborstel.com in voorraad tegen een prijs die niemand anders kon bieden. Snel geleverd en goed verpakt, aanrader dus

Carla Sikorski 07-04-2023

Snelle levering. Alleen jammer dat de tandenborstels in een doos werden geleverd en niet een (brievenbus) envelop.

Els 04-04-2023

goeie prijs en snelle prima service, nog niet veel ervaring met deze firma

AvdK 04-04-2023

zeer ruim assortiment
aantrekkelijke prijzen
snelle levering
goede (mail)communicatie

Willem 02-04-2023

Duidelijke site met de juiste informatie helemaal top echt een aanrader.
Ik was opzoek naar Oral-B trizone en hier in de buurt bij diverse zaken gekeken maar helaas.

André 31-03-2023

Wat een service! Snelle levering. En na constatering van een deels foute levering stuurt men direct het juiste. Het verkeerde product kan ik behouden.

Helena 29-03-2023

Snelle verzending, ruim assortiment en leuk cadeautje bij je bestelling. Kortom een aanrader

A 29-03-2023

Via mijn mondhygiëniste op deze website geattendeerd en een tandenborstel besteld. Levering was uitstekend en je word keurig op de hoogte gehouden d.m.v. Track & Trace.
Aanrader !

Albert 26-03-2023

Goede website en keurig op de hoogte gehouden betreffende de levering en het artikel is keurig om de afgesproken tijd afgeleverd.

Lepeltjes 26-03-2023

Goede en snelle levering van mijn geplaatste bestelling. Overzichtelijke website

Erwin 25-03-2023

Snelle correcte levering van opzetborstels. De prijs die men vraagt is competitief t.o.v. andere (web)winkels.

Ruud 25-03-2023

Product was goedkoper dan bij de concurent dus is het niet zo moeilijk om bij tandenborstel.com te bestellen dit was mijn eerste ervaring bij dit bedrijf en dat is goed bevallen snelle levering

R 24-03-2023

Eerste ervaring,..............maar snelle levering, dat is gewoon top-service!

Kommertje 24-03-2023

Tevreden, ze hebben groot assortiment met leuke aanbiedingen en volop keuze's
Na bestelling snel geleverd

Paul 24-03-2023

Voor een goede prijs een goed product en snel geleverd met constante info over de status

Anne 20-03-2023

Erg tevreden, groot assortiment, vele aanbiedingen en keus en supersnel geleverd

Antoine 20-03-2023

Bestel al vele jaren de tandenborstels bij tandenborstel.com en tot op heden naar volle tevredenheid.
Snelle levering , mooie aanbiedingen en goede service.

Jos 19-03-2023

Weer prima geregeld, goede service en lage prijzen.
Voldoende keuze aanwezig en komen afspraken goed na!

Fred Sonneville 17-03-2023

Duidelijke webshop met de laagste prijzen voor de artikelen die ik heb besteld. Snelle en correcte levering.