Sneltoner - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sneltoner.

Sneltoner stelt zich voor

Sneltoner.nl is op weg om de beste online winkel van Nederland te worden voor toner- en inktcartridges. Waarom Sneltoner? 1. Online cartridge bestellingen worden gratis bezorgd via Post NL Pakketpost (vanaf 25,-) 2. Sneltoner heeft combipacks: de kortingsbundels. Handig en goedkoper 3. Het eigen huismerk Q-Nomic: de compatible voordelige cartridges 4. Voor 23.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis. 5. Sneltoner richt zich op 100% klanttevredenheid Kortom: snel goedkope cartridges Sneltoner is winnaar van de THUISWINKEL AWARD PUBLIEKSPRIJS 2014, 2015, 2016 én 2017 in de categorie computer hard/software xs.

Schrijf een review voor deze winkel

Martha sturm 24-10-2017

Prima service

Heel goede prijs en geen verzendkosten. Correcte en supersnelle levering.Zal in de toekomst zeker nog bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carin 30-09-2017

Super service.

Ik bestel al jaren bij sneltoner nooit geen problemen. De site is gemakkelijk. Volgende dag bestelling in huis geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mamamia 27-09-2017

Geweldige service

Snelle levering, volgende dag al in huis! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruim assortiment. Zeker aan te bevelen!

Michiel 27-09-2017

Fijn geholpen en goede service

Onze printer ging kapot maar we hadden nog toners voor deze printer op voorraad. Deze paste echter niet in de nieuwe printer.
Na overleg via de chat konden we de toners voor de oude printer omruilen voor die van de nieuwe. Zowel het terug sturenvan de oude en opsturen van de nieuwe toners werd kosteloos door Sneltoner geregeld.
Bedankt, Top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeffrey3110 25-09-2017

Snelle levering goede kwaliteit

Op 19-9 heb ik voor de 2e keer cartridges besteld (nu zowel zwart als kleur) de volgende dag netjes geleverd! (leuk presentje =markeerstift erbij) Ik heb gekozen voor het huismerk Q-NOMIC dit omdat het zeer voordelig is t.o.v. de originele. Mijn 1e bestelling was een test dit om te kijken of mijn printer de cartridge zou herkennen dit was gelukkig ook het geval en is me goed bevallen, indien het niet zo zou wezen dan had Sneltoner.nl dit ook netjes opgelost zoals telefonisch is besproken. De reden dat ik mijn cartridges bij Sneltoner.nl heb besteld is dat zei toch goedkoper zijn en dat het huismerk product gezien word door mijn apparaat t.o.v. de andere inkt leveranciers. Mijn volgende aankoop zou zeker weer bij Sneltoner.nl zijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janus 19-09-2017

Bestel een originele HP cartridge, krijg een oude geleverd

Had originele HP cartridge (60 euro) besteld. Wordt gebeld door Sneltoner.nl: we hebben 'm op voorraad bij de leverancier maar de doos is beschadigd, is dat een probleem? Nee uiteraard, geen probleem zolang ie maar werkt. Uiteindelijk krijg ik een HP cartridge die niet in de originele doos en verpakking zit. Na 2 dagen, dus niet voor 23:00 besteld = volgende dag in huis. Tevens werkt ie niet. Gemaild dat ie het niet doet. Inmiddels ergens andere een nieuwe gekocht (in originele doos en verpakking) en die doet het meteen. Van Sneltoner.nl moest ik allemaal testjes gaan doen etc. Uiteindelijk mocht ik 'm retour sturen en heb ik er een in de originele verpakking gekregen en die werkt warempel direct. Koop er nooit meer iets, verkopen gewoon cartridges die over de datum zijn en dat kan je niet zien als ze uit de verpakking zijn getrokken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Henny 13-09-2017

super bedrijf!

super service en snelle bezorging,bellen zelfs om advies te geven over de cartridges die ik besteld had...super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. 12-09-2017

goede service

Altijd het originele merk gebruikt. Nu dacht ik voor voordeel te gaan en huismerk aan te schaffen.
De kleuren cartridge werd geaccepteerd, maar de zwarte niet. Na een mailtje kreeg ik een nieuwe huismerk cartridge toegestuurd zonder kosten, met het verzoek de defecte terug te sturen. De nieuwe blijkt nu wel te werken.
Dank voor de service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

matthijs m 11-09-2017

geweldige service

Een goed (ongevraagd) advies ontving ik telefonisch op mijn online bestelling: voor 6 euro meer had ik 3x zoveel inkt met het huismerk. Ik hoefde na de verbeterde zending niets bij te betalen, maar kreeg het prijsverschil als extra korting.

r weijmer 08-09-2017

prima,toko.

vlotte bezorging,prima kwaliteit huismerk cartridge's,overzichtelijke site met goede keuze en vergelijkings mogelijkheid.

John Gielis 08-09-2017

Bijzonder snelle hulp en advies.

Wilde graag hulp en die kreeg ik heel vriendelijk. Kon zonder zelf op te zoeken mijn bestelling maken. Leveringen zijn altijd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wijers 26-08-2017

super snel bezorgd en duidelijke website

de shop is overzichtelijk en er is duidelijk te vinden wat je zoekt.
de keuze is groot genoeg en de prijzen zijn betaalbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 17-08-2017

Geweldige service

Ik maak al ruim 1,5 jaar gebruik van Sneltoner. Prima service, via website bestellen en betalen, volgende dag levering

Bert 09-08-2017

Duidelijke website, zeer snelle levering.

Duidelijke website. Makkelijk account aan te maken. Voordelige prijzen. Mijn eerste bestelling verliep vanzelf, was enkele dagen later geleverd. Prima webwinkel !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 04-08-2017

Wat een geweldige service heeft Sneltoner.

1 dag was mijn garantie afgelopen, met HP toner, nog niet gebruikt in deze twee jaar, helaas slechts 4 A4 kunnen printen. Aan klantenservice uitgelegd, geen probleem er werd gelijk een nieuwe HP 21 opgestuurd. Zonder enige kosten. Dit is een zeer goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kappol 02-08-2017

UITSTEKEND !

Kocht hier meermaals en ben tot op heden zeer tevreden.
Snelle levering, goede informatie, voordelige prijzen, geen negatieve opmerkingen.

Rien van der Meer 01-08-2017

Sneltoner, ...................fijne zaak

Zoals altijd: Goed-snel en goedkoop. Ik koop al jaren met volle tevredenheid bij Sneltoner. Ook hebben zij altijd wel 'iets extra's' als je besteld.

Gerard 29-06-2017

Makkelijk bestellen op internet en zeer snelle levering.

Als senior 77 jaar vind ik het bestellen op internet bijzonder snel kunnen. Daarnaast is de snelle le vering heel prettig.

Janny 16-06-2017

Geweldig

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden goedkoop en goede service.
Ik raad het iedereen aan om sneltonen te kopen.

kleurrijk 13-06-2017

Snelle levering

Makkelijk vinden wat je nodig hebt, afrekenen gaat makkelijk, geen verplichting om een account aan te maken, netjes email bevestiging van de bestelling, en voortgang van de levering, op zondag besteld en op dinsdag in huis.
En de cartridge normaal geprijsd en normale verzendkosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K. R. 03-06-2017

Prima service! Kapotte cartridge kosteloos vervangen

De printer werkte niet meer. De kleuren cartridge was de veroorzaker.
Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben hoe te handelen met de cartridge is deze opgestuurd en onderzocht. Daarna vrij vlot een nieuwe toegestuurd gekregen in de printer gestopt en die doet het weer als vanouds. Dus prima service van sneltoner!

A. Bosma 30-05-2017

vakkundig advies en geweldige dienstverlening

Ik had een probleem met een cartridge van eigen (sneltoner) merk. In telefonisch contact kreeg ik een vakkundig advies m.b.t. reinigen. Het werkte echter niet dus er was iets niet goed met de cartridge. Zonder problemen en zonder kosten kreeg ik de dag erna een nieuwe. De oude kon ik kosteloos retourneren. Uitstekende service van sneltoner waar ik al jaren tot volle tevredenheid mijn cartridges bestel. Complimenten voor de winkel en het personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.E.van Katwijk 25-05-2017

Geweldige service! Q-Nomic geweldig

Als er iets niet goed is krijg je een nieuwe ik kan alleen maar zeggen koop gerust het gaat perfect binnen 24 uur in huis

HP Toner 18-05-2017

Top bedrijf!

mijn bestelling was heel snel zonder problemen geleverd. Echter na 2 weken ging de toner kapot. heb gemaild met de klantenservice zij hebben binnen 1 geantwoord en mij een nieuwe toner gestuurd! Echter top gedaan!

Wim 08-05-2017

Geweldige service en snelle uitstekende levering

Hier maak ik al jaren gebruik van , perfecte levering en service. Hoef niet lang te zoeken alles precies zoals gewenst, levering en betaling correct . Ook bij problemen goede en snelle afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -