Sneltoner - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sneltoner.

Sneltoner stelt zich voor

Sneltoner.nl is op weg om de beste online winkel van Nederland te worden voor toner- en inktcartridges. Waarom Sneltoner? 1. Online cartridge bestellingen worden gratis bezorgd via Post NL Pakketpost (vanaf 25,-) 2. Sneltoner heeft combipacks: de kortingsbundels. Handig en goedkoper 3. Het eigen huismerk Q-Nomic: de compatible voordelige cartridges 4. Voor 23.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis. 5. Sneltoner richt zich op 100% klanttevredenheid Kortom: snel goedkope cartridges Sneltoner is winnaar van de THUISWINKEL AWARD PUBLIEKSPRIJS 2014, 2015, 2016 én 2017 in de categorie computer hard/software xs.

Schrijf een review voor deze winkel

Sp 29-11-2022

Zeer weinig waar voor het geld dat je betaald. Onaanvaardbaar als 70 euro betaald voor inkt cartridges en er nog geen 20 bladzijden zwart wit kunt mee afprinten. Zo maken ze grote winsten. Klopt toch niet. Nooit meer voor mij.

G.V E 24-12-2021

ik bestel altijd cartridges bij sneltoner geen problemen gehad, vandaag wou ik de kortingscode invullen , deze staat onder de maand december 2021 . goed ik tik de code in, deze code was gelding tot .. november 2021, de volgende ook geldig tot . november 2021 waarom vermelden ze niet die code`s onder de maand november i.p.v onder december te plaatsten.
En zo vis je naast de extra korting, dan heeft die kortingscode`s ook geen zin.

menasure 30-10-2021

Sneltoner vermeldt dat ze de volgende dag leveren bij bestelling voor 23u. Ik heb twee maal de melding gehad dat mijn zending geleverd was. Een keer met de melding dat dit bij de buren was. Ik had sneltoner nochtans uitdrukkelijk gemeld dat ik niet wou dat er bij buren geleverd werd. Van die buren heb ik alleszins ook niets gekregen. We zijn dus ondertussen een week verder en ik heb mijn "sneltoner" nog altijd niet ontvangen ...

Joke 29-10-2021

Werd ongevraagd gebeld of ik ipv originele hp cartridge het huismerk wilde. Vond dit zeer agressief. Heb woensdag voor 6 uur besteld maar nu vrijdag bericht dat morgen geleverd word. Áls dan geleverd wordt. Vorige keer ook al heel lang moeten wachten. Maken garantie van 24 uurs levering écht niet waar. Mij niet meer gezien. Ga naar een andere op zoek. En dat terwijl ik vaste klant was.

MC Zandbergen 15-07-2021

Bij sneltoner per abuis het huismerk voor HP deskjet 2600 series gekocht. Al vaker bij hen de echte hp cardridges XL gekocht ik vond het misleidend dat in kleine letters het stond dat het om het huismerk ging)...Dat zij blijkbaar promoten.
Ik kon het huismerk terugsturen en de originele opnieuw kopen. De retourverz kosten van €7,50 moest ik zelf betalen!! Dan wordt het wel erg duur!! Dit is de laatste keer dat ik bij Sneltoner iets heb gekocht!

Dickholland 14-04-2021

Sneltoner.nl wordt binnenkort Snerttoner. Ik bestelde voor mijn HP printer een XL cartridge niet goedkoop , maar denk je, dan heb je ook geen gezeur. Nou wel toch. De cartridge deed het niet, maar zorgde er ook voor dat mijn hele printer niet meer werkte.
Toen ik hierover verhaal ging halen, kreeg ik te horen , dat ik het maar rechtstreeks met HP moest oplossen, want die waren per slot van rekening de fabrikant !!, WAARDELOZE service, zelfs mn geld voor de cartridge kreeg ik niet terug

Anne-Lies 26-11-2019

Gisteren toner besteld rond 16.30 u. Vandaag in België geleverd rond 15.30 u. Gratis verzending. Pakketje perfect te volgen. Bovendien €10 beterkoop dan andere postorderbedrijven.
Een absolute aanrader!

Bas 06-09-2019

Prima shop als je tenminste A-merk toners besteld. Ik heb één keer huismerk gehad en dat was niet best. Maar dat probleem heb ik ook bij 123inkt gehad. Huismerk blijkt over het algemeen duurkoop

De Valksche Bijenhof 13-08-2019

Bagger, bestel hier nooit!

Garantie en service van lik mijn vestje. Huismerk toner sloopt de drums cq de printer.
Sneltoner is alleen snel als ze wat kunnen verdienen. Bij service en/of garantie geven ze geen thuis

Carel Bullens 15-01-2019

Sneltoner biedt een snelle en duidelijke levering voor concurrerende prijzen. Ik heb echter heel slechte ervaringen met het huismerk Q-nomic. De tonercartridges van dit merk geven streperige afdrukken en zijn niet te vergelijken met prints met de originele cartridges.

sylvie 06-12-2018

toner gekocht die na 1 dag reeds leeg is

toner gekocht die na 1 dag reeds leeg was, slechts 200 pagina's mee afgedrukt terwijl er 1300 mee kunnen afgedrukt worden. Mijn bladvulling was zogezegd te hoog. Voor 1300 pagina's zou het maar 5% mogen zijn. Mijn vorige toner van 123inkt heeft wel netjes 1300 pagina's gehaald. De toner was gewoon niet vol toen ik hem kreeg. Hier bestel ik nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Beatrix 16-07-2018

Altijd geweldige service, ook bij problemen.

Nog nooit heb ik problemen ondervonden met Sneltoner. Ook als er iets mis gaat, of je wilt je cartridges om een of andere reden omruilen zijn ze heel bereidwillig.
Goed bereikbare klantenservice ook!
Huismerk cartridges in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Joustra 02-07-2018

Snelle verzending,goede service,goede producten

Kwaliteit okee.chatten mogelijk bij bestellen. Zodat je telefoonkosten bespaart.vriendelijk contact.Snelle levering.top dus.!!

Greet 26-06-2018

Prima service

Werd na een bestelling opgebeld om mijn bestelling eventueel te wijzigen waarbij ik veel centen kon besparen,SUPER

Lianne 13-06-2018

Prima service en super snel

Snelle levering. Huismerk patronen bleken uiteindelijk toch niet vlekkeloos te gebruiken in mijn printer. Maar sneltonerheeft omruilen tegen originele patronen aangeboden tegen uitsluitend bijbetaling van de meerprijs! Super snel en eenvoudig geregeld!

de smet 23-05-2018

heel goed

zeer goede service en zeer goede levering en gemakkelijk ik zou zeggen doe zo verder en ik zal zeker bij vrienden het aanbevelen !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LCvanW 29-04-2018

Zeer snel

Ze maken het woord snel in hun naam iedere keer weer waar! 's Ochtends besteld, 's middags al bericht dat het verzonden is.

Math 22-04-2018

Top service!!

Bij Sneltoner doen ze niet moeilijk over een garantiegeval, zelfs niet na 8 maanden! Heb een defecte toner vrijwel direct vervangen gekregen, na mijn melding dat de printer de cartridge niet meer herkende!

Elise 31-03-2018

service is top!

Snel besteld, snel geleverd, wat wil je nog meer?
Die keer dat er iets mis ging met de bestelling heb ik direct gebeld.
De volgende dag werd het bezorgd met iets extra's, service is top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erica 30-03-2018

Snel, betrouwbaar en goed.

Ik bestel al jaren mijn inkt en cartridges bij Sneltoner. Nooit een klacht gehad en als er geruild moet worden doen ze dat ook zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke Bijl 27-03-2018

Goede service!

Omdat wij al jaren gebruik maken van Sneltoner en nog nooit teleurgesteld zijn, bevelen we Sneltoner bij iedereen aan.

buvo 14-03-2018

het geleverde product is waardeloos

de geleverde inktcasette is na 2 maand gebruik enkel goed voor recyclagepark.
Men vroeg na levering een beoordeling maar het is nu dat ik kan vaststellen dat de zogezegde goedkopere huisversie verloren geld is.

Max 22-02-2018

Onbetrouwbaar

Ik vind Sneltoner niks. Zoek een hp cartridge, krijg advies het huismerk te nemen. Die werkt niet maar krijg geen andere. 100% tevredenheidsgarantie blijkt niks waard. Nooit meer Sneltoner voor mij!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jan de Wit 22-02-2018

Slechte afhandeling kapotte cardridge

De heel vlug lege cardridge moest ik maar opsturen in een kartonnen doosje.
Toen ik vertelde dat ik klein chemisch afval niet in een kartonnen doosje retour stuurde kreeg ik van een niet al te snuggere telefoniste te horen dat ik het dan maar in een plastic boterhamzakje moest doen.Mijn vraag naar een plastic retourenvelop werd niet beantwoord.
Nu zijn er dreigementen met de nieuwe cardridge alsnog betalen anders incasso,terwijl ik een factuur heb gekregen met niks te betalen.

Berend 19-02-2018

De service is geweldig goed.

Bestelling van 4 stuks toner gedaan via internet en alles was in voorraad. Ik kon het na een kwartier al ophalen. Dat was wel supersnel, ik woon enkele kilometers vanaf het bedrijf. Normaal heb ik het via de post de volgende dag, dat is ook snel. Al 5 jaar bestellingen gedaan en ben zeer tevreden. Je wordt ook vriendelijk geholpen bij een telefonisch contact.