Sneltoner - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sneltoner.

Sneltoner stelt zich voor

Sneltoner.nl is op weg om de beste online winkel van Nederland te worden voor toner- en inktcartridges. Waarom Sneltoner? 1. Online cartridge bestellingen worden gratis bezorgd via Post NL Pakketpost (vanaf 25,-) 2. Sneltoner heeft combipacks: de kortingsbundels. Handig en goedkoper 3. Het eigen huismerk Q-Nomic: de compatible voordelige cartridges 4. Voor 23.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis. 5. Sneltoner richt zich op 100% klanttevredenheid Kortom: snel goedkope cartridges Sneltoner is winnaar van de THUISWINKEL AWARD PUBLIEKSPRIJS 2014, 2015, 2016 én 2017 in de categorie computer hard/software xs.

Schrijf een review voor deze winkel

Gerrie Koerhuis 16-02-2018

Service op maat !!!!!

Vanaf dat wij met een printer werken hebben bij sneltoner onze inkopen gedaan. Perfecte service. Geen problemen met betaling en de verzending snel. Word hier blij van.

Ben 12-02-2018

super service

Na mijn bestelling werd ik gebeld door een zeer vriendelijke dame die mij op een alternatief artikel wees dat € 9,- goedkoper was en dezelfde garantie voorwaarden had. Ik had op de website hier niet op gelet en was blij dat ik hierop gewezen werd. Super klantvriendelijk!!!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Erlend 10-02-2018

Supersnel en netjes!

Makkelijk via de webshop cartridges te bestellen. Kort daarna werd ik gebeld voor aanvullende informatie een suggestie, en een mooie aanbieding! Zending is netjes verzorgd en de eigen merk cartridges zijn vrijwel niet van de echte te onderscheiden en doen daar zeker niet voor onder. Kortom, ik ben een fan van Sneltoner geworden, en heb bovendien gezien dat ze ook accu's voor laptops verkopen. Daar ga ik ook eens rustig naar kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JH54 09-02-2018

Alweer een Fantastische service.

Opnieuw weer de fantastische service van Sneltoner mogen ervaren. Had september vorig jaar nieuwe cartridges besteld en tot heden nog niet gebruikt. (heb graag reserve in voorraad). Gisteren begaf mijn printer het. Nieuw printer bestelt waarbij deze cartridges niet meer pasten. Gebeld met Sneltoner. Terug sturen was geen enkel probleem. Gelijk nieuwe besteld. Twee dagen later waren de nieuwe binnen en het bedrag van de "oude" was bij de factuur gelijk verrekend. KLASSE !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 01-02-2018

snelle levering en erg goede service.

snelle levering en erg goede service. Garantie geval bijzonder snel opgelost. Ook het huismerk is goede kwaliteit.

Jeroen Dirne 21-01-2018

Klantvriendelijke cartridgeleverancier!!

Voor de tweede keer cartridges gekocht en weer uiterst tevreden!!
Er zat zelfs een presentje bij de bestelling,helemaal top!!
Sneltoner doet er alles aan om tevreden klanten te hebben en te houden.
Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wim 16-01-2018

inkt

kwam Sneltoner tegen op internet en verre weg de goedkoopste voor de epson xp 245, de xl cartridges dus gauw besteld

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

De Klijn Uitvaartzorg 19-12-2017

goed advies prima service

Na mijn bestelling ben ik gebeld dat er ook een even goede maar goedkopere variant is. Een toner paste niet deze kon ik zo omruilen. prima advies en nog beter service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Pascal 12-12-2017

Jammer

Binnen 2 uren na bestelling werd ik gebeld of ik niet hun eigen merk cartridges wilde proberen in plaats van de door mij bestelde canon cartridges. Koste mij 3 duidelijke overtuigingen dat ik geen eigen merk wilde maar de originele. Prijs is volgens mij goed, service is goed, alleen jammer van hun bel"service".

Joh.Kuiper 11-12-2017

Correct en snel geleverd , super !

In het verleden ook bestellingen gedaan bij Sneltoner en nu op zondagavond twee toners besteld . Kom ik op maandigmiddag thuis zijn de toners al afgeleverd . Kijk dat is doen wat ze beloven .Klasse.

Dirk 05-12-2017

Goede service en snelle levering

Ik had een probleem met een toner voor Canon. Door Sneltoner een snelle en klantgerichte oplossing aangeboden. Super!

Marja Mulderij Torgensen 05-12-2017

Een hele goede service

Het is duidelijk en alles wat je in vullen voor de bestelling zijn erg duidelijk en zou een ander iemand aan bevelen dat heb ik ook gedaan en die zeiden het zelfde
met vriendelijke groet M.Muldertij Torgensen

Joop 02-12-2017

Top service

Ben al jaren lang een zeer tevreden klant van Sneltoner. Vandaag bestelt, morgen in huis. De eigenmerk cartridges zijn gewoon goed en goedkoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gertjan van Voskuilen 30-11-2017

Snelle goede service.

Altijd snel in service met een goed product.
Vanmiddag half zes kom ik erachter dat mijn inktpatroon leeg.
Gegarandeerd morgen netjes is huis.
Dus een heel tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 30-11-2017

Echt goede service en snelle levering

Huismerk inkt werkte niet goed bij mijn printer. Met bijbetaling kon merk inkt geleverd worden en de oude kosteloos teruggestuurd worden. Vind ik prima service.

Michael 22-11-2017

Onduidelijke communicatie

Toner snel ontvangen. Nog niet getest omdat de huidige toner nog niet volledig op is.

De toner blijkt afkomstig uit een duo-pak - wat kan worden opgemaakt uit de typenummers - en is door Sneltoner.nl los verkocht en verzonden in een zogenaamde milieuverpakking. Op de productpagina wordt de toner echter met originele doos getoond. Er wordt bij de aankoop ook niet gesproken over een milieuverpakking; misleidend dus.

De toner is (voor zover ik kan zien) wel origineel. Door de onduidelijke communicatie over de staat/verpakking van het product - en de lakse reactie van de klantenservice per e-mail - is Sneltoner.nl voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

jo 20-11-2017

snel en goed

het was er meteen na het weekend al (in het weekend besteld) en de inktcartridge geeft mooie afdrukken.

J.L Tazelaar 15-11-2017

goede en snelle , en netjes de volgende dag afgeleverd

Een nette en snelle levering en gemakkelijk aanschaffen van sneltoner producten en veel keus uit verschillende producten.

F.M. Peltenburg 10-11-2017

De naam zegt al genoeg.! Sneller kan niet.! Geweldig!

Je wordt goed voorgelicht. Ook telefonisch zeer goed adviserende medewerker/ster. Je kan de gehele dag het bedrijf oproepen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 09-11-2017

Prima service en goede kwaliteit

Prima service dag na bestelling inkt bezorgd.
Eigen merk inkt van uitstekende kwaliteit en stuk goedkoper zeer tevreden dus.

geweldige service 04-11-2017

geweldige snelle service

Had klacht (per e-mail)over kwaliteit geleverde cartridge . Op verzoek van Sneltoner ,cartridge opgestuurd ter beoordeling. Per omgaande is er een nieuwe geleverd voor €0,00.Geweldige service !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

migr 31-10-2017

Advies om je wachtwoord en te printen en op te hangen?!?!?!

Vandaag eerste bestelling gedaan en kreeg tot mijn verbazing een mail met het advies om gebruikersnaam en wachtwoord uit te printen en op de printers te plakken! En dat in deze tijd waarin ICT beveiliging centraal moet staan! Reactie vanuit de klantenservice kwam niet verder dan 'u hoeft het niet te doen, beslissing is aan u. Het betreft een automatisch mail, dan kunnen we niet uitzetten.'. Helaas wilde niemand met een inhoudelijke reactie geven en/of dit doorzetten naar een leidinggevende...

Was ook meteen mijn laatste bestelling.

ger 26-10-2017

sneltoner belt me voor voordeliger aanbieding

gewoon goed spontaan bellen met een een goede tip.geweldig
ga zo door heel goede service eerste keer dat ik dit meemaak

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 26-10-2017

Geen verantwoording nemen

De HP toner cartridge werd snel geleverd. Bij herhaald verzoek om de lege cartridge te retourneren voor hergebruik geeft Sneltoner niet thuis. Ik krijg ook niet de indruk dat zij hier serieus werk van willen maken. Kijk eens wat je weggooit voor een beetje inkt gebruik. Sneltoner neemt in deze geen enkele verantwoording voor een schonere en duurzame wereld. Laten wij consumenten niet alleen op kwaliteit en prijs beoordelen , maar ook op duurzaamheid.

PW 25-10-2017

Prima site

Handige site waar je snel je eerder bestelde producten ziet en makkelijk opnieuw bestelt. Goedkoop. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -