samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

David M 05-08-2023

Vlotte online aankoop en goeie acties online. Zeer tevreden over mijn samsung producten.

D. Muylaert 05-08-2023

Nog geen problemen gehad met aankopen via samsung.com. Toestellen en producten altijd oké. En promoties of member-voordelen worden steeds toegepast. Als iets uit stock is, kan je ervoor kiezen om verwittigd te worden wanneer het terug leverbaar is.
Tot nu toe enkel goede ervaringen mee.

L 04-08-2023

De acties binnen en buiten de webshop zijn vaak aantrekkelijk maar lang niet altijd even duidelijk.

De producten zijn over het algemeen heel goed als je weet wat je wil maar de gevruikservaring is meestel onmogelijk van te voren in te schatten.

Bert 04-08-2023

Naar aanleiding van de nieuwe Galaxy watch 6 classic, een promo ontvangen via Samsung members, aangezien dit heel wat voordelen gaf. Ben ik overgegaan tot de bestelling en normaal gezien ging de levering later doorgaan dan ik bij mijn bestelling kreeg. Dus heel blij dat de levering vlugger was en hier ben ik dan ook op tijd over verwittigd. Dus heel positief over de webshop, zeker een aanrader!

Roger 04-08-2023

heb z flip 5 gekocht. Van bij de keurige voorstelling van de nieuwe telefoon, de volledige beschrijving ervan en het verloop van de aankoop en tot aan de levering thuis, héwel proficiat. Zelden dergelijke service gezien op internet. Alle gegevens van mijn Samsung S10 plus probleemloos overgezet naar het nieuwe toestel. Denk dat ik er veel plezier zal aan beleven.

THIBAUT. V 04-08-2023

Even zoeken om het correcte product terug te vinden.
Goede prijs, steeds correct geinformeerd en snelle levering

Johnny 03-08-2023

Mijn bestelling is op vrijdag 28/07 geplaatst, ik ontving mijn telefoon de volgende dinsdag , hoewel de levering van pre-orders pas een week later werd gedaan (was zelfs voorzien op 7/08/2023) .
Ben al geen "internetbesteller" doch alles is zeer vlot gegaan ook de hulp van de medewerker via de life chat !! Deze was geduldig en behulpzaam en ik heb zelfs een extra korting verkregen als trouw member en vanwege de mooie bestelling natuurlijk ook.
Zfold5 1 TB met alle accesoires & opties bij .
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ik hoop dat de overdracht en alle sms, whatsapp etc,... kortom alles wordt overgeplaatst zonder dat ik problemen ga hebben. Iemand hier raad mee aub ?

Ps moest de winkel mijn review lezen en zo vriendelijk zijn mij hierover te berichten dat zou dan nog de extra ster zijn naar score 10 :)

Koen 03-08-2023

Ik kan mij geen betere webshop voorstellen! Duidelijk overzichtelijke gebruiksvriendelijke site & product weergave met alle nodige info, efficïent bestel proces, gemakkelijk afrekenen op verschillende manieren. Ook wordt men duidelijk ingelicht over de verwachte leveringsdatum maar wat bleek? Vrijdag besteld en de dinsdag erachter werd het al thuisgeleverd :-) Dus algemeen zeer tevreden. Ik had de nieuwe Samsung Z Fold 5 besteld 2 dagen na de officiële release door Samsung zelf en 3 dagen erachter had ik hem al. Heel tevreden over!

Alivia 03-08-2023

Heel snelle levering, vroeger dan verwacht. Ook van het product ben ik zeer tevreden. Enkel de aanvraag van de cashback kon wat makkelijker te vinden zijn. :-)

Tibe 03-08-2023

Overzichtelijke winkel met een makkelijke en snelle manier om jouw product te vinden en aan te schaffen.

Xavier 03-08-2023

Prima kortingen en promoties op nieuwe producten. Alles verliep zeer vlot en de levering was nog sneller dan aangekondigd. Geen online winkel waar het product tot op heden goedkoper is.

L 03-08-2023

De dienstverlening bij Samsung is echt top! Verleden week de nieuwe Samsung Galaxy watch 6 besteld en vandaag al in huis. Normaal stond de levering pas gepland vanaf 7 augustus, dus ik ben meer dan tevreden!

Julien Vanherf 03-08-2023

Mijn bestelling is op vrijdag geplaatst, ik ontving mijn telefoon de volgende maandag, hoewel de levering van pre-orders pas een week later werd gedaan

PN 02-08-2023

Heel snel levering, eerder dan verwacht. Reeds akkoord voor cashback gekregen.

S.H 02-08-2023

Snelle levering, al een week eerder ontvangen. Fijn op de hoogte gehouden via mail over de status van de verzending.

Marc Van Heurck 02-08-2023

Een snelle en vlotte levering. Zelfs een week vroeger dan bij andere shops. Dus al ontvangen voor de officiële release datum.

Catherine 02-08-2023

Ik had nog een oude tablet van Samsung en was toe aan een nieuwe, wou eert terug naar de S reeks gaan , maar dat paste niet dus mijn partner had deze en was er heel tevreden mee, dus is deze geworden. Voor de 1e keer alles overgezet met de app en dat ging ook vlot, dus voor nu al heel tevreden!!! Nog wat zoeken maar lukt me wel

Brent 02-08-2023

Door de nieuwsbrief was ik op de hoogte van voor de pre order van de nieuwe galaxy watch. Deze was dan ook direct te vinden op de voorpagina van de website. Van daaruit is alles vlot verlopen en werden de nodige promoties mee in rekening gebracht.

Ward 02-08-2023

Via een Samsung-nieuwsbrief kreeg ik een aanbod met een early-birdkorting voor een nieuw product van Samsung. Ik besloot erop in te gaan. De kortingscode werkte, het bestel- en betaalproces verliep vlekkeloos en heel transparant. Samsung zou pas 2 weken later beginnen met het versturen van de nieuwe producten (en gaf net daarom een vroegboekkorting). Desondanks kreeg ik het bestelde product toch al na 1 week. Dat was goed gemanaged van hen natuurlijk. Ook de communicatie rond de levering was prima. Ik kan dus de shop op basis van mijn ervaring zonder voorbehoud aanbevelen!

Assia 26-07-2023

Maandag in de late namiddag de Galaxy S23 Ultra besteld via de webshop en nog geen 24 uur later werd deze geleverd.

Joël 26-07-2023

Een attentvol bericht van Samsung met felicitaties voor mijn verjaardag waarbij extra kortingen als verjaardagscadeau werden gepresenteerd, heeft me ertoe aangezet de aangeboden promoties nader te bekijken. Een 75" smart TV trok mijn aandacht en de niet te versmaden verjaardagkorting die hierop gegeven werd trok me over de streep om over te gaan tot de online aankoop. Vanaf de aankoop, over de online betaling tot aan de aflevering én de volledige installatie ter plaatse verliep alles onberispelijk. Je kan het hele leveringsproces vanaf de bestelling tot aan de aflevering nauwkeurig opvolgen, en wat beloofd werd is ook 100% uitgevoerd. Weg zijn alle twijfels: de webshop van Samsung werkt voorbeeldig!

Erica 24-07-2023

Onverwachts op de site terecht gekomen en toch wel zeer aangenaam verrast. Producten worden zeer goed omschreven met foto’s en filmpje, heel duidelijk te volgen.

Je kunt al direct een goede keuze maken doordat alles zeer duidelijk wordt omschreven.

Naae levering super geregeld. Kunt zelf de datum en de tijd kiezen, en moest het onverwachts niet lukken, kun je de datum en tijd makkelijk aanpassen.

Zeer goede communicatie…

Ik ben zeer aangenaam verrast en het product dat we kochten is inderdaad het product van op de foto’s en filmpjes 😃

Stefanie 20-07-2023

Smiechten service , 3 toestellen besteld om aan de extra 10% korting te krijgen. Bij de aankoop van een nieuwe droogkast kreeg je 100€ terug voor uw oude machine ! Bij de levering wilde de chauffeur deze niet meenemen maar ook de nieuwe niet leveren ! Contact opgenomen met de klanten dienst en blijkbaar moeten ze dit niet leveren
Omdat er een promotie op zat ! Ik heb dan alle toestellen geweigerd ! Nu zijn we 3 weken verder en vele mails later en heb nog mijn geld niet terug ! Intussen de toestellen van een ander merk gekocht zonder problemen

Leela 16-07-2023

I have ordered thrice till now and every order was delivered super fast with proper packaging.

Didier 14-07-2023

Snelle levering na bestelling maar het pakket was echter geopend en leeg. Deze dus niet ontvangst genomen en laten terugsturen. Na 3 weken nog steeds geen oplossing. Dus wel betaald maar geen toestel gezien. Interne dienst is ermee bezig. Dit is een probleem tussen Samsung en transportbedrijf, niet van mij.