samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rebecca 03-12-2023

Samsung biedt geen klantenservice! Via samsung had ik een qled tv en soundbar besteld. Twee weken later werden de artikelen door de koerierdienst geleverd (dynalogic). De koeriers zetten de bestelde artikelen op de oprit. Beide dozen bleken besmeurd met witte verf. Koeriers waren arrogant en onbeleefd omdat de artikelen niet aanvaard werden. De verfplekken kunnen niet van de oprit verwijderd worden. Na contactname met de klantendienst gaf ik aan dat ik de artikelen wilde ontvangen zoals besteld. Na een hercontactname enkele dagen bleek dat de aankoop geannuleerd was door samsung. Resultaat: beschadigde oprit en een geannuleerde bestelling. Geen enkele compensatie door de samsung en dynalogic. Indien ik dezelfde tv wil betalen, moet ik een meerprijs betalen

R Singh 02-12-2023

Very clear purchase order steps with the selection of time of delivery and installation. All the updates were given for delivery with very specific details like delivery hours as well. Its better to buy directly from samsung rather than any online stores. Also, appreciate the customer care prompt response which were available.

Michel 30-11-2023

Als samsung fan vind ik een super website, die niet alleen overzichtelijk is, maar ook voor de members een mooie korting voorziet. Zondag avond laat besteld en dinsdag voormiddag 10u !!! al geleverd. Alla uiteraard aanwezig bij de bestelling. Top Samsung !!

Erik 29-11-2023

Veel informatie op de website, alhoewel vergelijken met andere toestellen - ik kocht een monitor- niet zo makkelijk is.
De levering gebeurde 1 dag later dan voorzien bij de bestelling, maar de info betreffende de levering werd tijdig per email bekend gemaakt.
En vrijdag bestellen en dinsdagmorgen leveren is toch wel snel.

DW 29-11-2023

Prima webshop met mooie kortingen voor members. Pakketje mooi geleverd op de voorgestelde datum.

Harry S 24-11-2023

De website toont alle nodig informatie en ondersteunt je bij het maken van een keuze. Wij waren op zoek naar een nieuwe koelkast en al snel kwamen we tot dit toestel. Het bestelproces verliep vlot en de opvolging via mail eveneens. De prijsvorming was correct en evenredig met de voordeligste aanbieder. De levering werd uitgevoerd zoals afgesproken en men nam zelfs al het afval mee. Kortom, een aanrader voor al je Samsung artikelen!

Luc 24-11-2023

Indien men al weet wat men wil of wil vergelijken is de site prima om te bestellen en te vergelijken.
Zelf had ik het wat moeilijk om de accessoires voor mijn toestel te vinden.
Maar via de correcte naam of fabrikantcode gevonden op andere sites liep het eenvoudig.
Mijn registratie bij SAMSUNG liep vermoedelijk door de Black Friday periode iets moeilijker dan in het verleden die ik voor familieleden had gedaan.
Afwachten of mijn Samsung Reward Point op mijn account zichtbaar komen.
De bestelling en levering verliepen uiteindelijk zéér vlot en werd de dag nadien al geleverd, nu nog even wachten tot ik de tijd heb mijn A54 5G in gebruik te nemen, vorige was een andere leverancier met slechter update beleid.

Anneke71 22-11-2023

Ik kocht op zondag een samsung s23 en een stofzuiger.
De gsm werd maandag al geleverd en dinsdag was de stofzuiger al thuis geleverd!
De webshop is heel gebruiksvriendelijk. En raad hem dan ook aan aan anderen.
Heb dus een zeer positieve ervaring met zowel de bestelprocedure en de levering !

Davy 20-11-2023

+ De webshop werkt goed. Ook mooie kortingen met Black Friday.
+ Levertijd was ook goed.
+ Het is een super telefoon

- De rugged cover voor de S23 (Die trouwens superstevig is) heeft geen compatibele carmount voor in de auto te gebruiken.
- Bij vragen over mijn Samsung reward punten via WhatsApp ben ik al een week op antwoord aan het wachten.

Louka 19-11-2023

De website is zeer overzichtelijk, juist de betaling met bancontact werkt niet. De s23 is al na 1 dag toegekomen. Zeer tevreden

Danny 19-11-2023

De website zit goed in elkaar en is zeer overzichtelijk; je vindt gemakkelijk wat je zoekt.

KM 18-11-2023

Overzichtelijk weergave van de producten gecombineerd met een eenvoudige bestelprocedure. De levering was snel en eenvoudig op te volgen. Product is zijn prijs meer dan waard en mooie promoties

Piet 17-11-2023

Supersnel geleverd, steeds op de hoogte gehouden van elke stap in het transport. Goede prijs voor top materiaal!!

Koen 17-11-2023

De dienstverlening is een kluwen van app en voor een Vlaming moeilijk verstaanbare mensen waarbij opvolging stopt na de vraag en nooit een oplossing aanreikt. Tot op die ene keer. . Maar nu een week n dat contact is het nog steeds wachten op een antwoord. Ook al zijn we weer 3 app vragen en een telefoontje later.
Hoe groot je TV ook is; geloof niet dat Samsung deze installeert. Dit gebeurt NL enkel in beperkte gebieden en enkel als je het kan aanduiden bij de bestelling. Ben je alle staand en een grote tv... Succes. Met de groeten van Samsung.

Kerim 16-11-2023

Altijd tevreden geweest en goede ervaringen gehad bij aankoop en leveringen

Geert 16-11-2023

product niet geleverd in de winkel aangeduid op de website. Na een maand en herhaaldelijk bellen nog steeds geen product geleverd, na nog ’s bellen heb ik gezegd dat als ik het product niet binnen de week kan afhalen samsung dan maar m’n geld moet terugstorten, rarara... twee dagen later geld teruggestort, maar geen product natuurlijk. Bij Samsung willen ze blijkbaar geen producten verkopen. Moeilijk verstaanbaar callcenter naar waar ik moest bellen!

Guy 16-11-2023

Mooie overzichtelijk webshop met Mooie kwaliteits producten is zeker een aanrader met correcte prijzen ook de snelle levering maakte mij gelukkig en de degelijke verpakking

Mario 11-11-2023

Al heel veel besteld bij samsung zelf altijd al correct geleverd geweest
En als er al eens een probleem was goed geholpen door de klantendienst
Ik ben dus tevreden

Fergus 07-11-2023

In het grote boek der technologie is mijn 20-jarige saga met Samsung een boeiend verhaal van onwankelbaar vertrouwen en voortdurende innovatie geweest. Het begon allemaal met mijn eerste Samsung-telefoon, een toegangspoort tot een wereld vol mogelijkheden. Het gemak, de betrouwbaarheid en het strakke ontwerp veroverden al snel mijn hart.

Met de tijd breidde mijn Samsung-familie zich uit. Een horloge dat gelijke tred hield met mijn leven, een tv die mijn woonkamer tot een entertainmentparadijs maakte, oordopjes die mijn wereld vulden met muziek, en zelfs een koelkast die mijn keuken opnieuw definieerde. Elke toevoeging van Samsung bracht zijn eigen hoofdstuk van plezier.

Maar het gaat niet alleen om de producten; het gaat om de reis. Al meer dan twee decennia is Samsung de constante draad die door de stof van mijn leven loopt. De manier waarop hun apparaten naadloos communiceren, het gebruiksgemak en de betrouwbaarheid zijn onwankelbaar.

Van de evolutie van telefoontechnologie tot de tv-schermen die verbazen, de toewijding van Samsung aan innovatie is nooit afgenomen. Ze passen zich aan, ze verbeteren en ze blijven voor op de curve.

In al die jaren is er nooit een moment van teleurstelling geweest. Samsung is mijn standvastige metgezel geweest, die elk facet van mijn leven heeft verbeterd. Ze hebben technologie persoonlijk gemaakt, mijn ervaringen verrijkt en de complexiteiten van modern leven vereenvoudigd.

Als ik terugkijk op mijn 20-jarige reis, kan ik alleen maar uitkijken naar het volgende hoofdstuk met Samsung. Het verhaal gaat door en ik ben benieuwd hoe ze me de volgende keer zullen verrassen en verblijden. Met Samsung eindigt het avontuur nooit en de mogelijkheden zijn eindeloos.

STEFAAN VERHELST 07-11-2023

Op 21 september krijg ik aanbieding voor mijn verjaardag, op 27 september krijg ik een mail dat mijn aangekochte tablet en buds onderweg zijn met PostNL en krijg van hun ook een mail... maar mijn tablet komt niet aan bij het postpunt. Na uren charter op WhatsApp en na 40 minuten betaald telefoneren met klantenservice wordt me beloofd dat ik toegang krijg tot het VIP portaal en dat ik mijn aankoop zal krijgen, 2 november krijg ik het betaalde centen terug, geen tablet, geen excuses geen vergoeding voor het verlies van tijd en kosten terwijl van mijn kant alles tot in de puntjes juist is verlopen????? Klantenservice???
Ik zal mijn Samsung tablet kopen in een winkel om de hoek....

Anneke 07-11-2023

De webshop is makkelijk om te bestellen en vlugge levering
Maar, de klantendienst is echt niet ok, ze raden aan om via Whatsapp te gaan maar daar krijg je geen reactie.
Ik belde 2 uur lang en na verschillende keren doorverbonden te worden en 4 keer er uitgegooid te zijn kreeg ik iemand die kon helpen.

Nathalie 07-11-2023

Ik kreeg een verkeerd product geleverd en blijkbaar is het bij Samsung niet standaard dat dit dan omgeruild wordt voor het juiste product. Ik blijf maar bellen en WhatsApp´en en krijg veel beloftes, maar er wordt geen enkele concrete stap gezet. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor dit bedrijf en zijn klantendienst.

Anna 21-10-2023

Fijne shop, snelle communicatie. Ik heb er een nieuwe wasmachine besteld. Ging supersnel en gelijk volgende dag geleverd. Netjes geplaatst getest en oude machine mee genomen.

jcmadz 20-10-2023

Good experience. I am a student and I immediately need a tablet. I used my student privilege to get the Samsung S6 Lite and got it with a discount and a free 25W charger. I ordered and got the items the next day. It is great that Samsung offers discounts for students and also free and fast delivery here in Belgium. The only thing I want improved in the webshop is that my first name was not accepted because it has two names so I only put one. Nonetheless, the items were delivered in good condition. I recommend this shop to students like me.

Marc 19-10-2023

De superkwaliteit gecombineerd met een perfecte snelle levering maken van deze shop een ongelooflijke toffe beleving. Ik zal zeker opnieuw bestellen.