samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

FB 09-07-2023

Heel tevreden van mijn televisie. Echter heel jammer dat in eerste instantie de bezorger geen Nederlands sprak. Hij vond onze straat niet en begreep geen Nederlands. Ik kon me ook niet uitdrukken in het Frans, dus dat was wel even paniek. Ook stond er op de site gratis installatie, maar de doos werd gewoon voor de deur gedropt en het karton mochten we zelf naar het containerpark brengen. Verder was ook de zoon van de bezorger mee in de camionette, dus was hij ook niet van plan deze te installeren. Hele slechte service, wel goede kwaliteit van de televisie.

Felix 07-07-2023

Snelle levering en top product, ook is website mooi en makkelijk om te vinden wat je wilt.

Bart VD 28-06-2023

Ik heb en had verscheidene Samsung producten en tot nu toe steeds tevreden over geweest. (tablets, smartphones en QLED tv)
Een S8 tablet kon er ook nog wel bij. Bestelproces ging snel, wel om een of andere reden enkel levering mogelijk in pakjes automaat. Positief dat het toetsenbord gelijk mee geleverd werd, zonder gedoe achteraf met codes en nabestellingen, wel jammer dat de levering afzonderlijk gebeurde, dwz extra kosten voor de verzender en extra gedoe voor de klant. Dat paste beter in doosje en in 1 levering !

Braza 25-06-2023

Onlangs een smartwatch gekocht via de site en het product is keurig volgens opgave thuis geleverd. Product voldoet aan de verwachting.

Katrien 20-06-2023

De bestelling zelf ging heel vlot. De site bevat alle info. De prijzen zijn lager dan grote sites. De levering was verrassend snel: zaterdagnamiddag besteld, maandag geleverd.

patrick 17-06-2023

laad snel op en kan mijn smartphone en smartwatsch samen opladen zeer goede lader

Anke 12-06-2023

De communicatie was erg helder en duidelijk. Na bestelling van het product werd het ook zeer snel geleverd. Ik werd ook goed op de hoogte gebracht van het moment van levering via een sms'je. Niets op aan te merken met andere woorden. Zoals het hoort.

Michael Renard 06-06-2023

Ik heb op de site de beste condities gekregen op de aankoop van mijn S23+.
Zaterdag 3 juni besteld, en om 11 uur maandag was de telefoon geleverd. Super service met duidelijke communicatie via mail.

En het product is TOP qualiteit met een mooie uitstraling.
Baterijduur nooit gezien. Gans de dag professionnele lange calls gehad, en 250km gereden met Waze en Coyote aan + nog enkele calls. +tal van berichten en calls voor mijn verjaardag ontvangen.
Een zeer intensieve dag voor de batterij: ... Einde van de dag nog 50% batterij zonder te herladen!
Zeer blij met mijn laatste koopje.

Tanky 03-06-2023

Op zoek naar een Smartwatch van NU, en ik kwam op de Watch 5 Pro LTE van Samsung uit.
Gemakkelijke website om items die je zoekt te filteren en te bestellen, betaling liep vlot online en je mag zelf een aflever datum kiezen. Nu koos ik voor de volgende dag omdat ik dan toevallig vrij was maar had niet verwacht dat die optie erbij zat, maar toch netjes de volgende dag geleverd.

Duidelijke site, goede filteropties en snelle levering - Meer moet je niet hebben :)

Dirk 03-06-2023

Overzichtelijke site, snelle behandeling van de aankoop, zeer snelle levering (op één dag). Aan te bevelen als site om Samsung producten aan te kopen.

Michel 02-06-2023

Rapport qualité et prix impeccable. Rapidité de livraison fantastique. A recommander.

Floor 27-05-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Samsung. De website was duidelijk en had een mooie design. De levering was zeer stipt en ging vlot.

Stefan 24-05-2023

Eenvoudig bestellen en op tijd geleverd zoals aangeduid op de website.

Degelijke prijs voor het geleverde toestel Galaxy a54 met 256 gb opslag.

Toestel zelf voldoet aan alle verwachtingen, mooi scherm, eenvoudig te installeren met overdracht van bijna alles via smart switch

Edwin 23-05-2023

Dit keer was de hulp via de website shop zo goed als perfect. Kreeg begeleiding van het begin tot het einde om mijn bestelling van de nieuwe Samsung Galaxy S23 ULTRA 1TB. Dit nadat mijn vorige bestelling door SAMSUNG zelf was geannuleerd geworden en ik onmogelijk de bestelde en betaalde (bedrag ook van mijn rekening gegaan) toch nog zou kunnen krijgen. Het duurde meer dan 1 maand voor ik mijn geld terugkreeg. Maar goed ... heb toch opnieuw het toestel besteld op 17 mei jl. en heb hem gisteren 22 mei kunnen afhalen. Jammer dat ik wel meer dan € 100 meer moet betalen voor de bestelde GSM die mijn verjaardagscadeau was en door SAMSUNG is geannuleerd geworden. Kreeg er wel ee Galaxy Watch 4 gratis bij. En raar maar waar ... het was zelfs de S23 ULTRA die ikzelf de eerste keer had besteld. Ach ja ... de lader die ik met die eerste bestelling ook heb betaald heb ik nooit gekregen. Het dossier loopt nog en ze wachten op een terugzending maar wat ik niet heb gekregen kan ik ook niet terugsturen. Ze hebben er nog eens nota van genomen en het zou wel in orde komen. Ben echt benieuwd. Ik voel me toch enigszins opgelicht door SAMSUNG zelf ... en had ook niet veel goede woorden meer over voor de klantendienst. Maar voor de aankoop van dit keer liep het perfect. Ik kreeg wat ik had besteld en betaald. Maar van de lader is nog steeds geen bericht noch een terugzending van mijn geld. Jammer toch. Ah ja ... en die verzekering heb ik ook niet kunnen bestellen dit keer.

Maar goed ... ik geef nu een score 9/10 omdat er nog het akkefietjes staat waar men weer een nota van heeft genomen en het doorstuurt naar de betrokken dienst (wie dat ook moge zijn). Misschien zie ik toch een oplossing van SAMSUNG komen. Maar dat helaas denk ik dat enkel de CEO dat kan beslissen ... en dat is een paar echelons te hoog voor een gewone alledaagse consument . Toevallig sta ik zelf in de verkoop. En ik kan je garanderen als ik (of het bedrijf waar ik voor werk) dit doet, dan worden we afgemaakt en verbannen als leverancier ... en onze naam zal snel besmeurd zijn zodat we overal de gevolgen van zullen ervaren. MAar goed ... ik heb zelf nu de SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA opnieuw gekocht. Benieuwd hoe het toestel werkt .

HaneeN 23-05-2023

Heel gebruiksvriendelijk site om mee te werken. De klantendienst is ook tiptop in orde en ze helpen je zeer snel. Ik heb al meerdere dingen aangekocht (wasmachine, gsm, buds,..) en ben steeds enorm tevreden. De levering verloopt snel en het zijn zeer goede producten. Ik kan het alleen maar aanraden :)

Sven 17-05-2023

Zeer duidelijke en informatieve website. Voor mensen die een samsung product zoeken is dit de makkelijkste en meest betrouwbare locatie.

Dirk 15-05-2023

Zeer duidelijke site met mooie aanbiedingen.
Vrijdag besteld en zaterdag geleverd!
En dan ook nog super toestel!

K.Symons 12-05-2023

Vlotte bestelling van een nieuwe smart tv. Vooral het kiezen van tijdstip van bezorging en installatie is een echte plus. De levering en installatie liep ook perfect.

Rusman Izilov 12-05-2023

Webshop was mooi, bevatte alle info die ik nodig had en heb mijn bestelling snel en makkelijk kunnen plaatsen. De dag erna was het pakje al bij mij thuis, in prima staat. Uitstekend!

Hakan 10-05-2023

Alles nauwkeurig en netjes geleverd. De installatie is probleemloos verlopen.

Samiya 04-05-2023

Bestelproces verliep vlot.
Levering is goed opvolgbaar via de link die er word gezonden.
De levering was ook keurig.
Er werd zelfs gevraagd als er geen Digibord moest worden geïnstalleerd of dergelijke.
Super service

Lieze Lattré 28-04-2023

Heel goede en correcte levering van het product. Zou het zeker aan raden aan familie en vrienden

Robin 26-04-2023

Het voordeel om bij Samsung zelf te kopen vind ik dat je de waarde van je oude gsm dadelijk van de prijs ziet afgaan. Ook geven ze meestal een mooie korting als je op hun site besteld. Zelf heb ik al meerdere gsm s via hun gekocht.

Nathan 24-04-2023

De webshop is makkelijk navigeerbaar en straight to the point. Handig is dat de promoties direct in de winkelwagen worden afgetrokken en/of bijgevoegd.

Samsung is ook één van de weinige elektronicagiganten die regelmatig goede promo's en voordelen aanbiedt aan zijn klanten.

Als ik dan toch een minpunt zou moeten geven: ongeveer twee jaar geleden was de klantenservice geen makkelijke taak (telefonisch). Slecht Nederlands (ook al hadden we duidelijk in het keuzemenu de optie aangegeven) en een hele rompslomp om een defect toestel in reparatie te steken.
Als je via whatsapp de klantenservice wil contacteren, geven ze er meestal na een paar berichtjes de brui aan.

Positief: top online winkel met super promo's. 8/10
Negatief: klantenservice laat te wensen over. 4/10

Gilsi 16-04-2023

Zeer duidelijke website, maar deze hangt vaak vast.
levering was net op tijd op de gevraagde zaterdag.
De personen die kwamen leveren, gooiden bijna met onze toestellen: droogkast en diepvriezer.
Daarnaast geen respect voor ons nieuwbouwhuis, aangezien ze met het transportkarretje over een raamkozijn willen rijden.