samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Kathy s 13-10-2023

Ben heel tevreden over de producten van samsung, gsm was aan vervanging toe en de camera van de ultra sprak me enorm aan. Kreeg er ineens ook gratis buds bij en omwille van de inruilactie kon ik ook nog gebruik maken van extra korting op de aankoopprijs die onmiddellijk werd verrekend .

Jan K 08-10-2023

Ik vond de webshop duidelijk en makkelijk te gebruiken. Ik heb mijn Pc monitor G7 makkelijk kunnen vergelijken met andere schermen. Info stond er duidelijk. Product geselecteerd, daarna afgerekend en de dag erna stond die thuis al voor de deur. Wat wil je nog meer? Voor herhaling vatbaar

de ridder raymond 03-10-2023

100 euro van het inruilvoordeel niet bekomen omdat het onduidelijk was welke code waar moet ingevuld worden. Dus opletten met de acties en promoties. Er is nadien geen mogelijkheid meer om dat recht te zetten. Via de chatbox geprobeerd. Ze zeggen dat er een document bestaat om toch nog te bekomen. Op de vraag welk document, na 14 dagen nog geen antwoord gekregen. spijtig.

Philippe 11-09-2023

Na lang twijfelen over het model besliste ik om de S23 Ultra aan te schaffen via Samsung.com. Prima navigatie door de website en het bestelproces. Wat helemaal top was, was dat het toestel geleverd werd binnen de 20 uur. Om de levering niet te missen laten leveren bij een afhaalpunt, waar ze na identiteitscontrole het pakje meegaven. Heel tevreden van de service, en van de telefoon waarschijnlijk ook, want dat was ik van de vorige modellen ook al.

Hidee 05-09-2023

Samsung tab s9 gekocht met azerty keyboard. Echt een prachtig product. Werkt zeer snel, zuiver geluid dolby surround als je een film bekijkt en voldoende intern geheugen waardoor hij niet direct vol is. De extra pen is super handig. Ik maak notities in de les en voor mijn werk en deze worden omgezet naar tekst. Zou niet meer zonder kunnen.

Daan 02-09-2023

Zeer tevreden van de Tab S8 Ultra Book Cover Keyboard. Maakt van de tablet een waardige laptop vervanger.

Matthias 29-08-2023

Makkelijk te bestellen al kan de site nog wat duidelijker. Alles is 1 grote text terwijl een opsomming van specs en meegeleverde accessoires handig zou zijn

Andrea 27-08-2023

Ik bestelde onlangs de watch6 40mm tijdens de pre-orderactie. Wegens het grote aantal bestellingen, kon ik jammer genoeg niet meer volledig mijn eerste keuze bestellen. Je kon bij het afronden van je bestelling ook een leverdatum kiezen die voor jou het beste paste. Aangezien ik op dat moment op reis was, had ik een latere datum gekozen. Jammer genoeg is de bestelling toch vroeger dan de gekozen datum toegekomen en werd deze gewoon gedumpt in de inkomhal van mijn appartement (niet eens in de brievenbus of aangebeld bij de buren). Dankzij goede buren heb ik deze na mijn reis toch nog in veilige staat kunnen ontvangen.

De promoties van Samsung zijn altijd zeer goed en zeker als je je inschrijft voor de pre-ordermomenten.
De website is ook zeer gemakkelijk te navigeren met altijd bijkomende productinformatie. Ik zal innde toekomst zeker bij Samsung producten blijven kopen.

Paul 26-08-2023

Bestelling ging vlot en overzichtelijk, de levering was zelfs 1 week vroeger dan voorzien. Tof!

Nathan 26-08-2023

Onlangs heb ik een Galaxy watch 6 classic (47mm) gekocht. Ik denk persoonlijk dat Samsung niet voorzien had dat er zoveel mensen dit product gingen pre-orderen.

Toen ik de watch wou bestellen, was de gewone bluetooth variant al niet meer beschikbaar. Ik heb dan maar de LTE versie besteld. Deze upgrade kreeg ik er wel gratis bij. Dit was onderdeel van de pre-order bonus. Helaas kon ik niet kiezen welk bandje ik er extra bij kreeg. Dit was een zwarte fabric band, die niet past van kleur op mijn zilverkleurige watch.

Mijn vriendin had hetzelfde probleem. Zij heeft niet veel later de watch 6 (40mm) besteld. De bluetooth variant was ook al uitverkocht en kon ook geen passend kleur kiezen voor de fabric band.

Trade-in value voor mijn (in perfecte staat) galaxy watch 4 classic was ook maar 40€.

Bovenstaande zijn toch wel kleine pijnpuntjes.

Om op een positieve noot te eindigen, vind ik dat de website makkelijk navigeerbaar is. Samsung is en blijft koning van goede promoties.

Zolang dat Samsung hun producten en software blijft verbeteren op deze schaal, zal ik een trouwe klant blijven.

Bij deze vind ik dan ook iedereen die kwaliteitsbewust is en veel features wilt op hun smartphones, tablets, huishoudproducten, etc. dat ze bij Samsung een goede keuze maken.

Michel 21-08-2023

Schop is prima, enkel moet je opletten dat je meteen in de juiste (land) shop terecht bent om te shoppen. Want als je verkeerd bent, mag je alles opnieuw ingeven om te bestellen ... Voor de rest prima - zelfs eerder geleverd dan verwacht! Technisch zit de shop correct in elkaar.

Koen 17-08-2023

Gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop. 5 dagen voor vooropgestelde leverdatum had ik mijn coole Z fold 5 met de post. Heel tevreden. 🥰🥰🥰

Erik 15-08-2023

Goede en duidelijke informatie, vergelijkingen mogelijk tussen verschillende toestellen , Wel wat publi informatie te zien maar niet echt storend . uiteindelijke informatie is goed en overzichtelijk te vinden , Voldoende specificaties. Bestelling was eenvoudig , besteldatum kon zelf gekozen worden naar een dag die het beste past

B.Weckx 15-08-2023

De communicatie en bijhorende email updates waren top. De bestelling werd uitzonderlijk snel en correct geleverd. Ik had besteld voor levering op de 14de, toen kreeg ik bericht dat door de vele preorder het pas geleverd kon worden de 16de. Uiteindelijk is het toch al de 14de gearriveerd, blijer kan ik dus niet zijn.

Mijn tablet was goed verpakt, de boekcover met toetsenbord was inbegrepen zoals beloofd, beiden werken perfect. Ook super dat ik bij Samsung gebruikt kan maken van een mooie studentenkorting.

Aankoop samsung tablet s9 ultra 15-08-2023

De communicatie en bijhorende email updates waren top. De bestelling werd uitzonderlijk snel en correct geleverd en communicatie met de dienst naverkoop was perfect. Ik kan samsung enkel aanbevelen en voor mij verdient dit merk met zijn webshop een dikke 10.

Denis 14-08-2023

aankoop is makelijk. slechte aflevering = mijn telefoon aan de prijs van 1800euro is gewoon naast de deur achtergelaten. de wachttijd aan de telefonisch bijstand dienst is heel heel lang en is onprofessioneel. whatsapp antwoordt helemaal niet.

Vital 13-08-2023

Was al vroeger geleverd dan voorzien. Normaal kreeg het pakje ik de 19 augustus, maar omdat wij 13 eerst thuis waren.
Alles is goed aangekomen.

La Marche 12-08-2023

J'ai su contacter des gens de chez samsung qui m'ont aidé et orienté sur le choix à faire. Le portail étudiant propose beaucoup de réductions cela m'a orienté dans la marque à acheter.

Behzad 10-08-2023

Shopping on the website was a smooth experience. I purchased a Tab S9 along with a screen protector. The pre-order offers and promotions for the device were quite attractive, although the free connectivity upgrade in Belgium was less appealing compared to those offered in neighboring countries.

Also, I was not satisfied with the quality and installation process of the anti-reflective screen protector. I would not recommend it at all (I have already had tablets before and I have installed a bunch of protectors).

tommy 09-08-2023

had een verjaardagsbon gekregen en daardoor een behoorlijke korting bij aankoop heb dan een Samsung tv 55" gekocht en daar was ook nog een actie op van bij aankoop tv boven de 50" kreeg je gratis soundbar maar die heb ik nooit ontvangen nu zijn ze er wel mee bezig al heb ik mijn tv al 3 werken ontvangen het contact via WhatsApp is heel goed alleen jammer der het geen vorderingen maakt ivm die soundbar

Veronique 09-08-2023

Correcte en begrijpbare info, goede korting en snelle en verzorgde levering.

Brigitte Van Damme 09-08-2023

De aankoop ging heel vlot...alle gewenste gegevens van het toestel waren vermeld... super tevreden van de communicatie naar tijdstip van levering...verliepen alle leveringen maar zo vlot...ook de plaatsing zelf was in orde

ROOSJ3 08-08-2023

8 op tien
10 op.10 voor de levering en service die er geboden werd ook de communicatie via WhatsApp is echt subliem, en de levering kon je tot op de voet volgen.

Waarom de -2 de site is soms wel onoverzichtelijk maar dat kan ook liggen aan hun benefits platform

Desmet patricia 06-08-2023

Zeer goede service,veel keuze correct op de vermelde data.zeker aanbevelen bij familie en kennissen

Liesbeth 05-08-2023

Vlotte service bij aankoop. Zeer fijne horloge om dragen. Eveneens de promo was top