samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Blijke 29-01-2024

Er werd een promotie geadverteerd van de s23 FE waarbij je de buds FE er gratis bij kreeg. Deze was niet meer in voorraad (beiden afzonderlijk wel nog) dus na contact met de klantendienst werd er mij een voucher beloofd voor de buds als ik nu bestelde. Deze voucher heb ik nooit mogen ontvangen zelfs niet na meerder keren contact met de klantendienst. Dit is een schending van de wet en oplichting om iets te adverteren en dit dan niet te geven of mij als klant gewoon letterlijk te negeren. Hierdoor is Samsung mij als jarenlange klant verloren

E.E 28-01-2024

Supersnel besteld en snelle levering. Vrijdag middag besteld de volgede dag gelevered!

Stevan Verbruggen 27-01-2024

De kwaliteit en service voor de eindklant bij Samsung staat duidelijk op nummer 1! Mooie voordelen bij je aankoop waaronder 100 euro cashback voor het opleveren van een and terestel. Daarnaast als je een vraag hebt stel deze via whatsapp, telefoon of de chat-functie en je bent DIRECT geroepen. Daarnaast zijn er ook exclusieve kleuren beschikbaar bij de Samsung shop. kortom ik kan enkel maar positief zijn!

Wouter 26-01-2024

Klantendienst van Samsung is NIET normaal ! Als bedrijf zou ik ze allemaal 1 voor 1 ontslagen net als de manager ! Sinds november het ene na het andere probleem! Gestolen gsm , 200€ korting die niet toegekend/gebruikt kan worden , cinema tickets Rewards die ineens verdwijnen , toch nog in pre-order een S24 besteld , had ik dus nooit mogen doen ! Niet alle kortingen werden toegekend en niemand helpt zoals gewoonlijk, speciaal kleu gekozen die direct leverbaar was maar totaal mijn voorkeur niet had maar uiteindelijk niet geleverd wordt en nu voor de 3de x uitgesteld is ! Samsung komaan dit kan zo niet verder! Dit is rampzalig !

Khalid 26-01-2024

Beste aankoop ooit via Samsung.
Het bestellen verliep vlot door de duidelijke omschrijving van de producten,de levering is op tijd
Bestellen bij Samsung is steed een goede keuze!
Vlotte service en betrouwbaar. vlot verlopen. Zeker een aanrader, top top

Frederique 26-01-2024

Zeer tevreden over deze site. Prijzen zijn scherp met de ledenkorting en/of solden, de levering is snel en goed verpakt. Nadien kan je ook je producten eenvoudig registreren.
Ik mis wel een zoekfilter, zodat ik gerichter doorheen de producten kan scrollen

Verbeke T. 26-01-2024

Je vindt op de website gemakkelijk alles terug.
Je wordt handig geholpen in het kiezen van eventuele bijhorende accessoires die passen bij het product je wilt aankopen.
De bestelling plaatsen en het bestelproces zijn eenvoudig.
De service na aankoop en het op de hoogte houden van de levering zijn ook goed.

AshleyD 25-01-2024

Het bestellen verliep vlot door de duidelijke omschrijving van de producten... love it.... levering verliep vervolgens ook even vlot we werden steeds op de hoogte gehouden wanneer onze bestelling ging toekomen. Top top top.

Kelly 25-01-2024

Duidelijke informatie over het product. De levering verliep vlot. Ik kon zelf inplannen wanneer mijn toestel geleverd zou worden. Ik werd ook op de hoogte gehouden wanneer mijn levering exact ging aankomen. De mensen dat mijn toestel leverden waren vriendelijk. Alles verliep vlot. Fijne ervaring!

Chantal 20-01-2024

Ik probeer al verschillende dagen een 2de. tablet de te bestellen met mij HabbyBirthdaykorting (tot 25 %) en zie dat ik ook extra 50 euro krijg, maar ik krijg steeds het te betalen bedrag van 248 euro te zien, terwijl de tablet 299 euro is...dus dat klopt niet..Na al zovele uren aan Whtsapp gespendeerd te hebben voor een oplossing nog steeds geen oplossing. Er werd gezegd, probeer het via een PC te bestellen, geprobeerd, zelfde probleem..dus aub help me. Bedankt.

Kobe 20-01-2024

Na bestelling direct mail ter bevestiging, enkel iets meer transparantie ivm levertijd zou mogen, voor de rest perfect

Riki 19-01-2024

Beste aankoop ooit via Samsung.
Galaxy watch 6, mooi design. Bestelling verliep vlot via de site, levering kon k vrij kiezen, was ook gemakkelijk.
Smart watch is top, alle oproepen en berichten nu via de horloge zien en beantwoorden.
Kortom zeer uitgebreid menu en keuze

hans 19-01-2024

De aankoop van de droogkast via de website verliep vlot.
Het voorafgaand vergelijken van verschillende toestellen is minder eenvoudig : de selectie van een beperkt (3 bvb) aantal unieke machines is niet mogelijk op de website.

De levering verliep vlot ; net zoals de terugname van het oude (defecte) toestel.

De installatie zelf was minder OK : de (vriendelijke) onderaannemer had duidelijk onvoldoende tijd om dit correct uit te voeren !
Geen aansluiting van de waterafvoer , geen waterpas zetten, ....

Kris 13-01-2024

Een 8 omdat het net iets moeilijker is om een aanbod/ aanbieding te bewaren in het verkoopsmandje, als je prijzen wilt vergelijken. Ondanks mijn samsung-account verloor ik iedere keer mijn klaarstaande bestelling. Verder uitstekende ervaring in bestellen, na vergelijk met andere websites, snelle levering. Enigste minpuntje bij levering is dat je rad van tong moet zijn anders was ik met het oude toestel blijven zitten. Levering verder ook uitstekend, geleverd op 1e verdiep dag na bestelling zelfs binnen de 20u.

JirkaDB 05-01-2024

Zeer tevreden over de samsung s23ultra, alleen jammer dat de promo van de smartwatch die zo groot werd aangekondigd er nooit is aan toegevoegd?

Jibbe 30-12-2023

Ik ben buitengewoon tevreden met mijn aankoop van de Samsung Galaxy Tab S9 FE. Deze tablet heeft mijn verwachtingen overtroffen op verschillende vlakken.

Het indrukwekkende scherm met levendige kleuren en scherpe details zorgt voor een meeslepende kijkervaring. De krachtige prestaties van de tablet stellen me in staat om moeiteloos te multitasken en veeleisende apps te gebruiken.

De batterijduur is indrukwekkend, waardoor ik de tablet langdurig kan gebruiken zonder me zorgen te maken over het opladen. Daarnaast waardeer ik de slanke en lichte vormgeving, waardoor de Galaxy Tab S9 FE gemakkelijk draagbaar is.

De camera's aan zowel de voor- als achterzijde leveren haarscherpe foto's en maken videochats helder en levendig. De integratie met Samsung DeX voegt een extra laag van productiviteit toe, waardoor ik de tablet kan gebruiken als een bijna volwaardige laptop.

Kortom, de Samsung Galaxy Tab S9 FE heeft mijn digitale ervaring naar een hoger niveau getild. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou deze tablet zonder aarzeling aanbevelen aan anderen. Samsung heeft wederom indruk gemaakt met deze hoogwaardige en gebruiksvriendelijke ervaring.

Evelien 26-12-2023

Ik heb mijn promotie van een gratis toetsenbord niet gekregen. Direct naar hun whatsapp customer service gestuurd. Ze gingen me een voucher sturen. Anderhalve maand later heb ik nog steeds geen voucher gekregen maar enkel het antwoord dat ik geduld moet hebben.

Ondertussen heb ik hen al gebeld, via Messenger gestuurd en meerdere klachten neergelegd.

M B 22-12-2023

Bestellen bij Samsung is steed een goede keuze!
Vlotte service en betrouwbaar. Van elk toestel dat ik tot heden besteld heb is dit van A tot Z vlot verlopen. Zeker een aanrader, service en kwaliteit gaan altijd hand in hand bij Samsung.

Jan 17-12-2023

De bestelling van de TV op de site van Samsung verliep heel vlot. De levering van het toestel niet, het zou op 12/12/2023 geleverd worden, kort na 21 uur bericht van Dynacord, kunnen niet meer leveren, krijg nieuwe afspraak voo 14/12/2023, weer hetzelde liedje, kunnen niet meer leveren uiteindelijk nieuwe afspraak voor 16/12/2023, ditmaal lukt het toestel werd geleverd, geen uitleg van de leverancier, was ernorm gehaast die man.

Laurenzo 11-12-2023

Zeer goede overzichtelijke online webshop en snelle levering komt belofte na!
Gewoonweg samsung online the best way to shop your gadgets!!!

TVH 11-12-2023

Nieuwe tv aangekocht. Enkel bij Samsung te verkrijgen. Enorm tevreden over de levering! Afgesproken datum wordt gerespecteerd en je wordt op de hoogte gehouden via sms rond welk uur de levering zal plaatsvinden. Topcommunicatie!

Vicky 10-12-2023

Wij hebben online een bestelling geplaatst, bestelling en betaling verliepen heel vlot. We werden via mail op de hoogte gebracht van levering + ontvangst factuur via mail. Correcte levering met persoonlijk contact op afgesproken tijdstip. Producten in goede staat afgeleverd. Vlotte installatie door onszelf. Heel tevreden mee!

Tevreden met Samsung 07-12-2023

Ik werk al vele jaren met toestellen van Samsung en ben tot heden zeer tevreden met de toestellen en de service!!! Pas een nieuwe 50" tv aangekocht aan een zeer schappelijke prijs en het instellen is zo eenvoudig dat zelf mijn vrouw het zou kunnen!!! Gemakkelijk contact via Whatsapp en Messenger en vrij snel antwoord op het eventueel probleem o.d. Samsung is een aanrader!!

Emma 06-12-2023

Great service! Been owning the s branding since the s5 came out and I absolutely love them! The webshop is clear and as a members there is a lot of promotions. The only reason why it's not a 10 is because of one particular person on the phone who was absolutely useless and even rude.

Van Cauwenbergh Eric 03-12-2023

Overzichtelijke webshop met duidelijke informatie van de toestellen, je kan zelfs de handleidingen bekijken van de toestellen. Op Sommige toestellen (bv droogkasten) zijn er mooie promoties naargelang de kleur van het toestel, bvb een met een zwarte deur kan gemakkelijk €100 goedkoper zijn dan een met een witte deur. Goed kijken en zoeken is dus de boodschap.