samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Guy 18-04-2024

Uitgebreide productinfo met daarbij een mooie kortingsactie en een inruilactie voor het oude apparaat, aan aantrekkelijke voorwaarden.

Tommy 14-04-2024

All perfect. Buying process easy and transparent. Quick rental contract verification and delivery next day.

Joh 06-04-2024

Zeer goede webshop met uitstekende product informatie. Regelmatig zeer mooie promoties. Het bestellen en betalen gaat zeer vlot en veilig. Zeer degelijk materiaal. In de namiddag besteld en de dag nadien in de voormiddag geleverd.
Ik ben zeer tevreden over de Samsung Galaxy Book 4.

Cvdb 21-03-2024

Veel keuze en een goed overzicht met duidelijke uitleg. Snel geleverd van de aankoop was de eerste keer dat ik hier aankocht. Het toestel was nog niet in de winkel verkrijgbaar. Ben er blij mee

Truk Niamor 08-03-2024

Was eigenlijk de 1ste keer dat ik online bij samsung bestelde.
En is zeer vlot gegaan.
Levering aangekomen op de dag dat zei vermelde.
Vriendelijke leverancier van dhl.
Ben content bij alles en ga zeker nog bestellen inde samsung shop!!

Ekfad 29-02-2024

Erg snelle levering (zondag om 22u52 besteld, de volgende ochtend om 9u37 binnen).
Duidelijke en overzichtelijke website.

Goede communicatie en opvolging van de afhandeling van de bestelling/levering.

Robbe 28-02-2024

Snel geleverd, duidelijke en mooie website. Echter werken hun laptops al minder goed na 1 jaar oud. Daarentegen zijn ze wel steeds vlot bereikbaar via WhatsApp voor vragen, deze worden ook duidelijk beantwoord.

Patrick 24-02-2024

Supersnel geleverd zelfs 1 week voor leveringsdatum!
Korting gaat er direct af dus geen weken wachten en allerhande papieren opsturen om korting te verkrijgen wat bij andere winkels wel moet.
Gezellige website waar je alles makkelijk terug vind en duidelijke informatie.
J́e krijgt geregeld aanbiedingen en kortingen aangeboden via mail.
Je wordt op de hoogte gehouden van alle nieuwe toestellen.
Samsung =Topkwaliteit!

Paul 22-02-2024

Snel geleverd in veilige verpakking. De website is duidelijk. Alle uitleg is gemakkelijk bereikbaar. Ook de handleidingen zijn in mijn taal.

Elke Peetermans 14-02-2024

Op korte tijd 3 verschillende producten gekocht van Samsung. Telkens gebruik gemaakt van de vertrouwde en veilige website van Samsung.
Een warmtepomp droogkast, smartwatch en mijn laatste beauty... Een steelstofzuiger.
Stuk voor stuk tevreden van de toestellen maar minstens even belangrijk.... Tevreden van de service van Samsung. Super overzichtelijke website, correcte en transparante prijzen, cashback werkt ook prima en als je echt nog prangende vragen hebt kan je chatten met een expert via de website. Levering was perfect in orde en duidelijke communicatie omtrent het bestelproces en levering. Kortom .. Samsung springt er in zowel producten als webshop, dienst tijdens en na verkoop echt met kop en schouders bovenuit.

Martine 13-02-2024

It took almost a month to deliver an Ultra,whilst was advertised as pre order and get it before the shops,twice the date was moved,communication was OK with regards the delay but why advertise if you cannot deliver

NS 12-02-2024

Website biedt overzichtelijk informatie, zeer snelle levering en goede communicatie. Alles in perfecte staat.

Fourtje 11-02-2024

Zeer scherpe prijzen, super service, perfectctie van bestelling tot levering, de webshop ooit.
Is mijn 2 de bestelling bij samsung en het zal niet mijn laatste zijn.

Marc Hendrikx 10-02-2024

Heb bij Samsung een nieuwe tablet gekocht met een extra korting als lid van de Samsung gemeenschap. De tablet is binnen de aangegeven tijd aangekomen, werkt perfect en wat een mooi kleuren. Topqrtikel

R,V.e 09-02-2024

Ik heb voor deze site van Samsung gekozen omdat je er de mogelijkheid vind om al de nodige informatie over de producten en diensten die ze verlenen te vinden ,en meermaals zijn deze dan nog eens gekoppeld aan voordelige prijzen, voor de producten, maar ook nog eens voor de mogelijke bijhorende en gepaste extra's die bij het bestelde product passen en met zekerheid zullen werken of passen, ook kan je er terecht met vragen over alles wat het product betreft en bijkomende zaken ,zoals levering eventueel plaatsingen en aansluitingen ,ook de overzichtelijkheid van de opvolging, waar en wanneer de levering zal plaatsvinden tot zelfs de gepaste verzekeringen kan je er soms vinden voor je aankopen .tot op heden zeer tevreden over deze site en hun verleende diensten .

Hung 08-02-2024

Heb al meerdere malen gekocht in de Samsung shop. Alles wordt steeds tijdig verzonden. De interface is duidelijk, genoeg betalingsmogelijkheden. De promo codes werken steeds correct en worden netjes herkend in de shop.

Inge 08-02-2024

Overzichtelijke website, mooie producten.
Mijn S24 werd bovendien 2,5 week vroeger geleverd dan geafficheerd. Heel tevreden!

Aleksandr 04-02-2024

Ik heb een goede korting bij Samsung gekregen en kon de Galaxy S24 Ultra goedkoper dan S23 Ultra kopen. Bovendien was mijn levering 2 weken vroeger dan ik heb verwacht. Ik ben zeer tevereden met Samsung dienst.

Rohnny 03-02-2024

Samsung webshop is een zeer fijne en duidelijke webshop waar je alles duidelijk kan zien wat je wil kopen. Ook fijn als er een promo is dat je deze dadelijk verrekend ziet in je winkelkarretje. Verder is de afhandeling ook super , al enkele malen iets gekocht en nog nooit teleurgesteld geweest.

Ronald Speelmans 01-02-2024

een goede en duidelijke webshop, met een 24/24 service die erg behulpzaam is.... eerst een verkeerde bestelling gedaan en betaald, dan een uur nadien geannuleerd en mijn geld al teruggestort amper 6 uur nadien... super service...
andere bestelling gedaan en het artikel (watch 5pro) en de dag nadien al geleverd.. enkele toebehoren de dag nadien geleverd... Nog nooit elders meegemaakt zo'n goede en snelle service...

Hanne 01-02-2024

tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. gemakkelijke website, snelle en keurige leveringen. tot nu toe nog niets aan de hand gehad dus top!

ABB 31-01-2024

Al jaren fan van Samsung en was opnieuw heel positief verrast.
Goede duidelijke website, mooie deals, super eenvoudig bestellen

Would recommend Samsung!

Eerdere verzending dan verwacht, prima opvolging over je bestelling via email en nog geen 2 dagen na bestelling toestel reeds geleverd.

Paul 31-01-2024

Gebruiksvriendelijke site en makkelijk toegankelijk en bestelling te plaatsen.
Communicatie met de klantendienst verloopt ook vlot.
Was jammer genoeg mij Early Bird code kwijt en liep zodoende 150 euro korting mis.

Pil0t 31-01-2024

Ben na lange tijd teruggekeerd naar Samsung en was opnieuw positief verrast. Goede website, goede deals. Would recommend. Eerdere verzending dan verwacht en goede opvolging over je bestelling via email.

ASB 30-01-2024

Samsung.com heerst onbetwistbaar over het online winkelrijk als een titanische kracht. De webshop, doordrenkt met ongeëvenaarde kracht, biedt een gebruikersinterface die de norm herschrijft, navigatie die naadloos voelt, en een assortiment van exceptionele producten dat de concurrentie ver achter zich laat. De slimme aanbevelingen, gesteund door geavanceerde technologie, tillen de winkelervaring naar ongekende hoogten.

De webshop van Samsung.com is niet slechts een platform; het is een digitale toonbeeld van perfectie. De veiligheid van transacties wordt gegarandeerd, het bestelproces is vlekkeloos, en de responsieve klantenservice gecombineerd met razendsnelle verzending maken het tot een onmiskenbare oase voor shoppers.

In één woord: onaantastbaar. Samsung.com staat niet alleen aan de top van e-commerce; het vestigt de standaard waar anderen enkel van kunnen dromen. Hier winkelen is niet slechts een aankoop, maar een grensverleggende reis naar digitale grootsheid.