Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Jordy DB 09-05-2019

Wat een perfecte service !!
Ik heb al enkele zaken gekocht in de winkel en altijd goed behandeld geweest met de professionele uitleg erbij. Nu heb ik voor het eerst online gekocht.
Ik heb op zondag een bestelling geplaatst en maandag ochtend werd deze al geleverd.
Pakketje is goed ingepakt wat zorgt voor een goede veiligheid voor het product dat er in zit. Kamera-express geeft ook veel leuke extraatjes. Nu kocht ik een lens en kreeg ik er twee online cursussen bij, GRATIS uiteraard.
Niks dan lof over deze winkel!!

Gerda R. 07-05-2019

Kocht een Canon EF 70-200mm F/2.8 IS III USM bij Kamera Express Gent waar ik zeer vriendelijk en met kennis ter zake ontvangen werd. Heb al meermaals aankopen gedaan bij Kamera Express en was telkens TOP.

Koen 05-05-2019

Verkoper in de winkel heel vriendelijk ,correct en duidelijk . Wat er niet was in de winkel daar besteld/betaald en heel vlug en keurig thuis geleverd . Men kan in de winkel met visa betalen wat soms wel handig kan zijn . Echt een aanrader ook online al besteld en dit liep perfect .

Miel Geers 05-05-2019

In het algemeen zeer tevreden over KAMERAEXPRESS, veel keuze van producten foto en video. En bestelling supersnel aan huis geleverd.

tom 04-05-2019

zeer snelle en goede service een aanrader, als je een vraag hebt reagerende binnen de dag 8!

Nitesh 03-05-2019

Ik vindt deze shop de beste bestel site. Alles is altijd in voorraad wat het zo fijn maakt om te bestellen hetzelfde geld voor de wachttijden 2-4dagen gegarandeerd !

Goede service 02-05-2019

Heel behulpzame verkoper.
Alles was op voorhand besteld en was allemaal correct aanwezig in de winkel.

J 01-05-2019

een zeer vlotte online service ( chat ) , ook de product informatie wordt duidelijk aangevuld via de chat als je meerdere vragen hebt.
De website is overzichtelijk en geeft over het algemeen voldoende product informatie , zodat je snel weet wat je nodig hebt.

Lenka 01-05-2019

Zowel van de webshop als van de real-life-winkels fan! Beiden geven heel veel informatie over de producten en hebben er zelf vaak ook ervaring mee. Geen vraag is hen te veel en ook de mogelijkheid tot testen schuwt hen niet! Zeer aangename winkel met een uitgebreid aanbod en goede (en snelle) service.

De Backer Karel 29-04-2019

Ik heb eens problemen gehad met mijn macro lens en dat is opgelost door Kamera Express de lens is OK.Nu heb ik een bestelling gedaan omdat ik een kleine studio wil inrichten,en ik heb 100% vertrouwen in jullie producten.Groeten Karel

JonasDG 26-04-2019

Als 'rookie' bij Kamera Express binnengewandeld. Ik had al min of meer een productkeuze gemaakt maar wist er zelf nog niet heel veel over... systeemcamera Sony A-6300. Geen vraag was te veel, altijd keurig geantwoord en uitgelegd. Keurige uitleg gekregen over accessoires, waar ikzelf in de verste verte nog niet aan gedacht heb maar die je wel nodig hebt.
Heel blij deze winkel te hebben leren kennen. Ik kom er met veel plezier terug!

Danny Hautekeete 24-04-2019

Aangenaam klantvriendelijk en met kennis van het gevraagde product.
Ga zeker terug!

studentjeGent 23-04-2019

Mooie winkel met uitgebreide keuze, veel voorraad dus.
Verkopers zijn vriendelijk, niet opdringerig en met kennis van zaken.
Prijzen zijn prima, de extra 5 jaar garantie + gratis online cursussen zijn echte meerwaarde.
Het feit dat een webshop ook fysieke winkels heeft waar je bij eventuele problemen of vragen terecht kunt, vind ik persoonlijk ook een zeer grote troef.
Een aanrader, ik kom hier zeker en vast terug.
Alvast een dankjewel aan verkoper J.!!

krisds 23-04-2019

Ik heb voor Kamera-express gekozen voor hun zeer scherpe prijzen, grote voorraad en de gift ter waarde van 30€ bij de bestelling.

Godfried Baert 19-04-2019

Gisteren een videocamera panasonic HC-VXF-1EG 4K besteld op de overzichtelijke site van kameraexpress. Voldoende informatie gevonden om een gefundeerde keuze te maken. Vandaag om 14.00u was hij reeds geleverd. Aangenaam verrast dat er een gratis cursus bij zit om meer uit de camera te halen.

TimD 17-04-2019

Duidelijke website en stock informatie, vriendelijk personeel. Goed geholpen bij aankoop van Nikon Z6 in hun winkel in Antwerpen, top toestel!

Gor 14-04-2019

Goede servies, tijdige levering, gebruiksvriendelijke website/webshop. Top site voor de professionelen en niet alleen. Beste prijzen!

Vincent 12-04-2019

Zeer mooie webshop en snelle levering. Heb hier al meerdere artikels op bestelt en nooit problemen. Een echte aanrader!

Ruud 11-04-2019

Wederom een lensje besteld via jullie site. Alles tip/top in orde, snel, netjes en duidelijk. Het Zuiko 17mm lensje is echt een juweeltje om mee te werken. Complimenten voor Kamarea-Express waar ik al jaren klant ben, ook al in de oude "Capelle a/d IJssel" tijd. Chapeau dat jullie het zo goed blijven doen, dat is niet aan een ieder gegeven.

Eric 10-04-2019

Goed overzichtelijke webshop. Veel op voorraad. En meestal het scherpst geprijsd.

Johnny 09-04-2019

Snelle en correcte levering, goede kwaliteit en vooral een zeer goede helpdesk!

Eddy 08-04-2019

snelle en preciese reactie customer service en snelle levering, donderdag bevestiging van verzending, zaterdagochtend geleverd, prima!

Bob Rademakers 07-04-2019

Twee keer al een aankoop gedaan via Kamera Express.
Telkens een zeer vlotte, correcte afhandeling!
Ook de klantenservice heeft ons binnen de 24 uur geantwoord op een door ons gemailde vraag.
Aangename manier om te winkelen.

Kurt 06-04-2019

Ruim en professioneel aanbod. Altijd goed advies via de chat en snelle levering. Top service!

ann 04-04-2019

groot overzicht die erg duidelijk is vele soorten te bekijken en vergelijken prijs kwaliteit prima