Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Eddy 09-03-2019

Zeer tevreden van Kamara express, ik ben zelf bereid om een paar euro meer te betalen dan een andere gekende onlinewinkel omwille van de betrouwbaarheid van de service, bovendien geven ze op veel producten 5 jaar garantie en je nemen je oude Kamara terug. . Echt een aanrader dus!

Franky 09-03-2019

Kamera Express Superstore te Gent is een ruime winkel. De verkopers zijn vriendelijk en geven geweldige goede uitleg.
Ook heb ik het product dat ik wou aankopen mogen testen.
Prima geholpen.
Top!

Ivy (Bredene, België) 08-03-2019

goede prijzen
snelle respons op mijn email rond 21 uur voor bestellings wijziging
snelle levering de volgende dag
klasse!

Anas mustafa abdullah 07-03-2019

Snel levering en goed service heel veel suggests en top quality de tweddehands ook

Jolien 04-03-2019

Heel tevreden van de klantenservice! Ook voor iets te bestellen gaat het allemaal zeer vlot . Zeer tevreden van hun producten !!

Christine 04-03-2019

Snel en betrouwbaar voor een goede prijs. Mijn eerste keuze voor fotoproducten.

dajoostie 03-03-2019

Voor de camera's die me interesseerden was de site goedkoper of even goedkoop dan elders, maar je krijgt er wel extra's bij: in mijn geval gratis toegang tot online fotografiecursus. Gratis verzending vanaf €50. Voorgestelde combideals zijn interessant. Uitgebreide betalingsmogelijkheden (oa direct met kredietkaart, handig voor de bijhorende verzekering). Maandag besteld, dinsdag geleverd. Track en trace link vrij snel na bestelling ontvangen.

Linda 02-03-2019

In de winkel in Antwerpen was de medewerker uiterst dienstvaardig en efficiënt.
Jammer dat tweedehands enkel online in NL kan worden besteld.

Yngwie 02-03-2019

Heb een zeer slechte ervaring gehad met Kamera Express, ik had een nikon D750 tweedehands op het oog. Omdat ik die liever eerst eens wou zien voor ik hem kocht, vroeg ik telefonisch via de klantendienst om deze naar hun winkel in Gent te laten komen. Ze wisten me te zeggen dat dit geen probleem was en dat die binnen enkele werkdagen zou aankomen in Gent en me een seintje zouden geven. Enkele dagen later ging ik naar de winkel in Gent maar daar werd me gezegd dat de camera niet geleverd zou worden omdat er in België alleen via de site tweedehands kan gekocht worden omwille van BTW-redenen. Het personeel uit de winkel was zeer vriendelijk en behulpzaam en liet me zien dat ze een mail teruggestuurd hadden naar de klantendienst om hen te melden dat de bestelling niet kon doorgaan, dit zou namelijk al meerdere keren voorgevallen zijn maar de klantendienst blijft zulke bestellingen aanvaarden. Ik snap volledig dat dit kan gebeuren en dat het niet mogelijk is in België maar ik vind het erg dat ze me niets lieten weten en me gewoon lieten wachten op een ontvangsbevestiging. Het ergste was dat de camera ondertussen ook al gewoon verkocht was, ondanks dat ik die gereserveerd had.

Joris Nuyts 01-03-2019

Of je nu in een van de winkels of op de site van Kamera express een artikel zoekt, je wordt steeds zeer goed geholpen (op de site via chat).
Zeer snelle levering en prima kwaliteit.
Ook de dienst naverkoop is top!

Charles Aalders 28-02-2019

De gewenste camera was meerdere maanden geleden in de omliggende landen nog niet leverbaar.
Bij Kameraexpress de mogelijkheid benut om op de hoogte te worden gebracht te worden, wanneer deze geleverd kon worden.
Na het ontvangen van de melding dat de camera op voorraad was, deze besteld en de volgende dag al netjes geleverd.
Ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om een extra uitgebreide verzekering voor de periode van 3 jaar voor een redelijke prijs af te sluiten.
Daarnaast is er de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een beperkte gratis verzekering voor de periode van 5 jaar.

Didier Peeleman 28-02-2019

Zeer vlotte behandeling van de aankoop. De medewerkers weten waar ze mee bezig zijn en waar ze over praten. Zeer goede productkennis. Zeer ruime keuze en snelle levering indien niet aanwezig in de winkel. Alle vragen worden vlot beantwoord. De prijzen zijn zeer concurrentieel. Kamera-Express zou ik zeer zeker aanbevelen aan iedereen die iets met fotografie te maken heeft.

hans 28-02-2019

ik kocht de canon200D bij kamera express. Ik was verrast over de snelle levering en de heldere uitleg die men me gaf op hun infolijn. Ook blij met de basiscursus fotografie die ik erbij kreeg!

Media 28-02-2019

Ook in Belgie werd er vlot geleverd! Na amper 1 dag wachten stond de camera hier al op de stoep.

Ward 28-02-2019

Zeer goede klantvriendelijkheid, zeer goede reviews over de producten en als laatste zeer leuke extra's die je krijgt bij aankoop

Brigitte 25-02-2019

Bestelling geplaatst op vrijdagavond. Zoals beloofd alles op maandag in huis netjes en met de nodige zorg verpakt. Prima service.

Lennart de Poorter 24-02-2019

Ik heb een stabilizer gekocht voor mn DSLR. Zeer goede kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Verzending duurden enkele dagen maar over het algemeen, zeer content.

Cetin 20-02-2019

Dat was heel gemakkelijk geweest voor de bestelling.
Bedankt voor alles gemakkelijk te maken

Nadia 20-02-2019

Goede prijs voor de camera, fijne acties. we kregen er SD kaartje bij, heel fijn!
Verder fijne service bij vragen en snelle levering. Pico Bello 😊

Vincent 20-02-2019

Ik koop al jaren mijn fotoapparatuur bij Kamera-Express. Goed advies, breed assortiment, ruime voorraad en snelle levering.

Christiaan Naessens 19-02-2019

De vragen via internet worden vlug en correct beantwoord. De prijzen zijn zeer concurrentieel ten opzichte van andere shops. De leveringen zijn stipt en correct. Ook de eerdere bediening aan het loket te Gent was uitstekend.

Dirk 18-02-2019

Al twee keer een bestelling gedaan bij Kamera-express.be en ik moet zeggen, TOP! Goede snelle service en prima communicatie. Duidelijke website. Deze keer een drone gekocht vanuit de OUTLET. Meer dan 40% bespaard. Risico? Nee, men beloofde mij een toestel in perfecte conditie en volledige garantie en dat is precies wat ik heb gekregen. Dank u wel Kamera-express.

Bram 18-02-2019

Personeel in de winkel in Gent was zeer vriendelijk en hebben mij goed geholpen! Niets op aan te merken.

Anoniem 18-02-2019

Ik ben heel tevreden over jullie shop. Ik heb hier voor de eerste keer besteld. Goed overzicht op de site, goede prijzen en snelle levering.

Nathalie 17-02-2019

Ik kan de winkel in Antwerpen alleen maar aanraden. Ze hebben mij heel goed geholpen met een Camera te kiezen en ook de perfecte lenzen die bij mij passen. Het personeel is heel vriendelijk en zeker niet opdringerig. Ik ben blij dat ik hier klant ben geworden en zal hier nog zeker terugkomen voor meer camera benodigheden.