Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Coone Tony 04-04-2019

Ik ben heel tevreden van Kamera- Express , Heel veel produkten in de Webshop en belangrijk direct leverbaar : geen levertijd. Laagste prijs en de bestelling is goed te volgen met de mail die je daarbij krijgt. Levering correct en op tijd zoals voorgeschreven. Voor mij is Kamera-Express Top!!

Debora 03-04-2019

Een duidelijke en overzichtelijke website. Leuk dat er veel in pakket te verkrijgen is, zodat je als beginnend in de fotografie toch de juiste camera + lens hebt. Verzending was 1 dag vertraagd, maar dat deed mijn geluk toen ik de doos opendeed zeker niet teniet! :-)
Hier een blije klant!

Denis D 02-04-2019

Nieuwe DSLR Nikon D7200 aangekocht in de store in Gent.
Ruime keuze, goed geholpen, prima service.
aanrader

BRANDSD 01-04-2019

Heel goed service, alles in stock, goede advies en aantrekkelijke prijzen.
Niet mijn eerste maar ook niet mijn laatste aankoop.

Erik 01-04-2019

Via de website de camera, Fujifilm X-t30 laten reserveren. Enkele uren later was de camera klaar om af te halen in de Antwerpse vestiging. Daar ter plaatse alle nodige uitleg gekregen en ook nog mijn oude camera ingeruild. Door de goede staat van het toestel ook het maximum bedrag gekregen. Door het uitgebreide aanbod en scherpe prijzen een aanrader voor iedereen met interesse in fotografie. Alle medewerkers hebben zelf een uitgebreide kennis en passie voor fotografie.

OparazziPictures 01-04-2019

toffe winkel - correcte levering- zeer uitgebreid assortiment - medewerkers top

mijn eigen naam 30-03-2019

mooi overzicht en zeker niet duur t.o.v. ander webwinkels en aanrader voor ieder camera liefhebber

Gianni 28-03-2019

Gek van deze winkel! Alles om jou perfect moment vast te leggen. Van cameras en lenzen naar videoaperatuur, fotolijsten , printers , beamers en zelfs drones! Kortom alles om jou plaatje / moment te delen met vrienden. Zeer ruim assortiment en super snelle levering . Voor 23:59 besteld morgen in huis! Zorgvuldig verpakt en een eerlijke prijs. ( Al dan niet de goedkoopste). Ook verkoop van 2de hands artikelen met bijgeleverde garantie!
Zeer tevreden van deze winkel.
Zeker mijn nummer 1!

Aaron 28-03-2019

Ik kan het niet anders beschrijven als een topservice. Snelle en professionele afhandelig van de bestelling

andre maes 28-03-2019

Hou enorm van de combinatie online winkel met echte fysieke winkels. Dat is voor mij een enorm pluspunt. Voor eenvoudige dingen kan je snel online bestellen. Wil je een woordje uitleg van de vakman kan je in de winkel terecht. Grote keuze uit producten en merken. Vakkundig personeel. Scherpe prijzen.

louise 27-03-2019

Goede kwaliteit producten, goede klantenservice en goede prijs/kwaliteit. Steeds een lage prijs.

Paco 27-03-2019

Snelle levering, goede service en betaalbare prijzen. Daarom een dikke 10 waard.

Koen Thys 27-03-2019

Keurige levering van TV toestel. Geschil aangaande verschil tussen bestelde product en geleverde product naar bestvermogen opgelost. Niet 100% tevreden maar toch 80%.

zouita Cheripha 26-03-2019

IK heb zaterdag bij kamera express in Antwerpen een zware domper meegemaakt. Ik werd beschuldigd van het toestel gebruikt te hebben en natuurlijk heb ik dat gedaan, ik wilde weten hoe deze werkt want ging van nikon naar canon. Nu heb ik een 80d dat ik bijna niet kan dragen door mijn polsfractuur. Ik wilde de 77d maar niet gekregen doordat er een afdruk was op de spiegel! Ik kon wel huilen want dat heeft invloed op de kwaliteit van mijn foto's. Ze wilden hem wel terugnemen voor 300 dat ik verlies dat wou ik niet want volgens mij is die afdruk gewoon van hun! Iemand die het toestel een vastgenomen heeft ofzo pff want buiten mij heeft enkel mijn leraar fotografie eraan gekomen en die heeft de lens niet aangeraakt. Ik hoopte echt dat ze als nog mijn camera wilden inwisselen maar alle inzet tevergeefs! Ik ben terug naar huis met die zware body met een vingerafdruk op. Ik kreeg 65 euro cashback en daarmee gaan ze de herstel doen 65 euro en 300 euro wat een verschil. Ze konden dit ook gewoon doen voor 65 euro dan had ik het overwogen om dan toch nog terug te keren om de 77d te mogen verwisselen voor die 80d. Ik ging die zelfs niet meer uit de doos halen. Ik hoe enorm veel van fotografie maar nu heb ik een domper. Ik ga nooit meer naar daar en zeg tegen iedereen rond mij dat ze zeker niet naar Kamera express moeten gaan. Ik ben gewoon niet serieus genomen en ze willen 300 euro van mij terwijl de kuising 65 euro of minder is das geld uit de mensen slaan en dat vind ik afzetterij soit hopelijk is Kamera express blij dat ik jammer genoeg bij hen mijn toestel heb gekocht, ik wou gewoon upgraiden maar valt nu zwaar tegen was in kamera express Antwerpen de naam van de verkoper weet ik niet en de baas daar is een man met een baard die blijkbaar zijn toestellen niet kent! Nooit dus naar daar! Ik heb allezins mijn les geleerd! Ik zie enkel de pos beoordelingen, geen enkel neg beoordeling dan zet ik mijn ervaringen bij kamera epress Antwerpen wel bij een onafhankelijkesite en tegen mijn vrienden die ook fotografie doen! Ik zou deze winkel nooit aanbevelen!

Rik 20-03-2019

Kamera express is een zeer goede winkel voor fotografie. Ik kocht zondag vóór 18u mijn nikon d3500 hij kwam normaal dinsdag aan maar hij was er al maandag!

pcvdg 18-03-2019

Fijne website met veel keuze. Snelle keveting is leuke bijkomstigheid. Cameratas gekocht van zeer bekend merk, prima kwaliteit en was supergiede aanbieding. Doen!

Deprez Johan 17-03-2019

Correcte afhandeling. 1 produkt niet direct aanwezig maar toch gratis en appart verzonden.
Misschien iets duurder maar goede service en communicatie.

Danny 15-03-2019

Goede prijzen, en een winkel dichtbij (Antwerpen). Goede on-line hulp.
Wel een ingewikkeld 5 Jaar garantie aanvraag lopende voor het moment van dit schrijven.
Hulp nodig gehad via hun chat systeem en alles Ok dan.

Filip 15-03-2019

Na een internetzoektocht naar een nieuwe camera bij KAMERAEXPRESS beland. Zowel bestelling als opsturen verliepen bijzonder vlot. Zoals beloofd had ik 's anderendaags mijn nieuwe camera. Toen ik een probleempje vaststelde werd ik zowel per mail als daarna nog telefonisch bijzonder vriendelijk te woord gestaan en werd mij een concrete oplossing voorgesteld.

David Stegmann 14-03-2019

Only excellent experience with kamera-express.be ! Fast shipping (for my location in Belgium that's next day !) and flexible returns. What more do we want? To improve: Prices for new items could be reviewed to be a bit lower (compare before buy). But again, with the return policy no problem. also: They have second hand articles for a good deal.

Kris 13-03-2019

Gemakkelijke website. Vind er enorme lijst aan fotogerei. Van filters t.e.m. lenzen.

Luc 13-03-2019

Het is altijd tiptop in orde en de verkopers in de winkel zowel als online weten perfect waarover ze spreken

Reddot-Belgium 11-03-2019

Ze hebben veel dingen in stok. En leveren meeste goed binnen de beloofde tijd. Klanten service is vriendelijk en helpt mee denken als er een probleem is. Echt een aanrader.

Christopher 11-03-2019

Op vrijdag avond een lens besteld en op zaterdag al kunnen gebruiken. Gewoon top zo'n snelle service

Francis 10-03-2019

Panasonic DMC-G7M in Turnhout gekocht. Vriendelijke bediening en degelijke uitleg gekregen.