Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

wicke maurice 16-02-2019

Ik heb onmiddellijke een goeie antwoord ontvangen en ik ben ook tevreden van het service .Gr

Gilbert 14-02-2019

Uitgebreide keuze aan interessante prijzen,gemak van betalen,vlugge levering,Kan ook in winkel raadgeving krijgen.

André Alié 13-02-2019

Hallo, dit is niet mijn eerste bestelling bij Kamera Express en ik ben altijd tevreden geweest met deze site, ondanks de taalbarrière (ik spreek geen Nederlands) Ik kreeg altijd een antwoord op mijn vragen, het advies is goede rekeningen en snelle levering en gerespecteerd, ik heb alleen maar goeds over deze site, bedankt aan het team.

Adrie 13-02-2019

Ik zocht een hoesje voor mijn onderwater camera. Kamera Express had voor wat ik zocht de meeste keuze. Het hoesje was in de aanbieding en ik heb dat gecontroleerd op andere sites, maar dat scheelde 50% tel uit je winst.

Myra 10-02-2019

Overzichtelijke site met zeer ruim aanbod en schappelijke prijzen. Ik bestel via Kamera Express altijd mijn filmrolletjes. De bestelling kwam wel pas in de ochtend na de zogezegde leverdag.

Frank 09-02-2019

Reeds twee aankopen gedaan en tweemaal de goederen ontvangen net zoals ze waren beschreven. Ook vandaag besteld morgen in huis (zelfs op zaterdag) is wat ze beloven en ook waar maken! Ik ben zeer tevreden en blijf een klant!

joeri 05-02-2019

Overzichtelijk en scherpe prijzen. Ik winkel pas enkele maanden bij jullie zowel in Gent als online maar ben heel tevreden over de bediening in de winkel als over de webshop :) een goede klant erbij!!

lvb 04-02-2019

bestellingen worden vlot en correct afgehandeld, goede prijs kwaliteit verhouding. Vlot contact met de klantendienst.

Van Gucht 01-02-2019

Ik heb al eens een tweetal jaar één foto toestel bij jullie besteld, en alles is tip top mooi aangekomen zoals jullie het gewoon zijn. Ik kon voor de zelfde prijs naar de concurrentie
mijn bestelling plaatsen maar ik vind het fijn dat bij jullie (KAMERAEXPREES) regelmatig activiteiten plaats vinden en het vertrouwen geeft dat bij jullie niet alleen de verkoop primeert maar ook oog hebben voor de hobby- fotograaf. Ook dat men in een van jullie winkels oude toestellen kan komen aanbieden; Kortom een echt huis waar men terecht kan voor raad en geen firma die alleen maar een product verkoopt.

Danny Vanderhenst 31-01-2019

Ongelooflijk veel keuze met regelmatig mooie kortingen. Ook snel antwoord via social media op je vragen. En de dag na bestelling heb je je nieuwe producten al in huis. Conclusie = super webshop! (volg ze ook op Instagram voor foto wedstrijden met leuke prijzen)

svenja 31-01-2019

Ik kies steeds voor deze winkel, omdat ze de gemakkelijkste website hebben. Met de beste info en inhoud, zelf verkopen ze heel goed. Altijd spontaan en vriendelijk, je weet waarvoor je bij hen terecht kunt.

R Briers 29-01-2019

Zeer vlotte online ervaring . Veel betaalmogelijkheden , goede prijs , goede garantie en winkels in belgië . Ook nog een vlugge levering ..... top !

Patrick Pitschon 28-01-2019

Ik heb deze winkel gekozen omdat de aanbieding schitterend was. Vergeleken met andere online-aanbieders steekt Kamera-express er met hoofd en schouders bovenuit qua kwaliteit en betrouwbaarheid. Levertijd werd zeer goed gerespecteerd, bestelling klopte volledig. Ik heb de lichtset onmiddellijk uitgepakt en getest. Onberispbaar, degelijk en handig in gebruik, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jp 27-01-2019

Net de oled 55cpl aangesloten super beeld zoals men deze beschrijft is echt neusje van de zalm op de avond besteld en dag erna geleverd door camera express super

Wim H. 26-01-2019

Deze morgen uitstekend geholpen geweest in de Gentse Superstore. We kregen er zeer professionele uitleg over zowel camera als objectief. Als we in de toekomst nog nieuw materiaal nodig hebben, zullen we er zeker teruggaan.

Pascale 24-01-2019

heel vlugge correcte levering!!! Bij vragen binnen enkele uren al antwoord!

Erhan 22-01-2019

Bestelling zoals op site staat op tijd geleverd. Goede communicatie via e-mail en Facebook.
Topper ik ben content

FR 20-01-2019

Heel goede shop, je krijgt professionele hulp waar nodig en je wordt goed bedient. Doordat het ook een speciaal zaak is ga ik liever naar deze winkel. Zeer klantvriendelijk en ruim aanbod! Heb in 2 maand tijd toch een groot budget uitgegeven in de kamera express!

Bram 19-01-2019

Steeds staat het Gent team met raad, daad en koffie klaar. De mensen van Kamera Express bieden service van een hoog niveau. De prijzen zijn concurrentieel en de site zeer complete waardoor op voorhand kiezen makkelijker wordt gemaakt.

Danaë Vander Goten 18-01-2019

De service is zeer snel en klantvriendelijk! Altijd heel blij van de kwaliteit en service bij KameraExpress! De site is ook heel overzichtelijk, extra info bij ieder product. Online is een ruime keuze aan verschillende producten, dus voor ieder wat wils!

Rosa 18-01-2019

Ik bestelde een product dat tijdelijk niet voorradig bleek te zijn. Kamera express stuurde me hiervoor onmiddellijk een mailtje. Toen ik informeerde naar de geschatte leveringsdatum, kreeg ik diezelfde dag nog antwoord. Het product werd na 5 werkdagen al geleverd, dus heb niet veel langer moeten wachten.

Jarno De Smedt 16-01-2019

Ik heb een zeer goede ervaring met KameraExpress.be!

Zoeken naar een nieuwe camera was nog nooit zo makkelijk (makkelijk filteren in de zoekresultaten). Ook hielp de website me enorm met de juiste keuze te maken dankzij de vele informatie die erop te vinden is.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken om de website nog beter te maken is ervoor zorgen dat er een duidelijk en handige vergelijkingsfunctie is om de specificaties van 2 of meer producten met elkaar handig te vergelijken. Of beter zichtbaar te maken als die al zou bestaan :p

Qua prijzen zitten ze ook goed, met de combideals kan je soms heel wat geld besparen. De bestelling verliep goed en vlot!

Verder is er eigenlijk niets op aan te merken!

Katia G 14-01-2019

Verkoper in de Antwerpen Store gaf erg goede raad, nam ruim voldoende tijd voor vergelijking van verschillende camera's. Scherpe prijs en goede bereikbaarheid.

Yann Smets 14-01-2019

Zowel Antwerpen Store, als service via telefoon waren uitermate professioneel. De juiste informatie, snelle afhandeling, en scherpe prijs. De verkoper in de Antwerpen Store was zeer vriendelijk, behulpzaam en gaf ons prima tips bij de aankoop van een camera - waar onze vragen gingen over een erg specifiek gebruik. Een (eerste) zeer positieve ervaring.

isabelle 12-01-2019

Voor het eerst bij hen iets gekocht. De CANON M50 met 18-150mm objectief werd netjes verpakt geleverd.
Heel uitgebreide webshop met het voordeel dat je ook in België 2 fysieke winkels hebt.
Levering was wel een dagje later dan verwacht maar tot nu toe prima service!