DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

riki 22-10-2021

Veel producten te krijgen en duidelijkheid wanneer leverbaar. .......................................

Barbara 22-10-2021

Heb al meerdere keren bij de online drogist besteld en ben altijd zeer tevreden over hun service, werkelijk top! Bestelling komt heel netjes verpakt en keurig op tijd aan! Deze keer had ik gekozen voor zelfde dag bezorging tegen een klein meerbedrag en dit verliep ook weer prima.
Kan een ieder aanraden, om bij De Online Drogist te bestellen, heb heel veel ervaring met online bestellen en vind De Online Drogist een van de beste internet drogisterijen, gewoonweg top!!

Fellinger 22-10-2021

Duidelijke site, ruime en voldoende keuze. Snelle en correcte afhandeling. Prettige behandeling.

deGraaf 21-10-2021

Overzichtelijke website.
Snelle levering van het gewenste.
Uitgebreid assortiment.

Marilene 21-10-2021

Ben zeer tevreden met deze on-line winkel. Je kan altijd bellen, als je iets niet weet. Ze denken met je mee. En als er iets fout zou gaan, wordt dat gelijk opgelost. Ze zijn deskundig. En de prijzen zijn redelijk. Soms ook mooie aanbiedingen. Jullie doen het goed. Dankjewel.

Hans 21-10-2021

Scherp geprijsde bestelde artikelen werden de volgende dag bezorgd en waren zeer goed verpakt. Van een artikel was ik vooraf door de Online Drogist op de hoogte gesteld dat volgens hun gegevens de dosis bijna op zou zijn. Klasse!

Anneke 20-10-2021

Snelle levering en goedkoper dan in de winkel!
Bij de medicijnen krijg je een bijsluiter en mocht je toch nog vragen hebben, kun je daarover contact met ze opnemen.
De online drogist is zeker aan te raden.

A. 20-10-2021

De producten die ik wilde bestellen werden ook geleverd. Vandaag besteld morgen in huis klopte en ook het tijdstip van bezorgen klopte. En wat ik ook belangrijk vind is de hoeveelheid verpakking, die was minimaal, precies gepast.

Michèle 20-10-2021

De artikelen worden snel en netjes geleverd en vanaf 20 euro is de verzending gratis. Ik ben erg tevreden.

Fini 19-10-2021

Prima webshop, snelle levering en geweldige communicatie. Defect product werd zonder meer vervangen, klasse!

J.H.v.Geldrop 19-10-2021

Prima webwinkel om je glutenvrije producten aan fe schaffen. Uitgebreid assortiment en keurige afhandeling!

Frank 19-10-2021

Snelle levering en hele nette prijzen. Vandaag bestellen is morgen in huis. De communicatie is uitstekend; je krijgt precies door wat de status van je bestelling is en wanneer deze wordt bezorg. Absolute aanradar!

Augustina 18-10-2021

Het gemak om te bestellen. Het afgifte punt bij een winkel in de buurt, zodat je het zelf op kan halen en niet voor thuis te blijven.

Till Kimmel 18-10-2021

deze shop levert netjes optijd en keurig ingepakt.. zeer tevreden over. en ik beveel die aan voor andere mensen.

Mien 17-10-2021

Uitgebreide keuze .Goede producten goed verpakt en snel en goed geleverd zeer tevreden

Leon 17-10-2021

Altijd goede spullen met lange houdbaarheid en scherp geprijsd. Prettige website. Goede en snelle levering, ook bij PostNL afhaalpunt!

ank 16-10-2021

Goede producten en veel keuze, goedkoop en zeer snelle levering, zeer tevreden. Ook handig achteraf betalen.

Helma 14-10-2021

Alles top. Product nog goedkoper als in winkel bij actie 2 halen 1 betalen. en snelle gratis levering👍

A.van Dijk 14-10-2021

Goed product, correcte afhandeling bestelling. Kleine verpakking, dus geen onnodig materiaal

Martina Gylsen 13-10-2021

ruim aanbod, correcte afhandeling en supersnelle levering! wat wil een mens nog meer? Ik zou graag de medewerkers kennen om hen persoonlijk te bedanken...

Catharina Huijbregts 13-10-2021

Heel klantvriendelijk en is erg goed met de prijzen. En de levering zonder verzendkosten. Daarbij een snelle levering.

Willem 13-10-2021

Snelle levering, verder afwachten wat het resultaat van het product betreft.

john 13-10-2021

Snelle levering na 1 dag ,goedkoop prima informatie.
Groot assortiment allemaal merkproducten .

Gerrit 13-10-2021

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering. Geweldig, kan niet beter !

Marja 13-10-2021

De online drogist is een goedgesorteerde webshop en het brede aanbod is aantrekkelijk geprijsd. Ik bestel hier al enige jaren naar grote tevredenheid. Daarnaast verloopt afhandeling van de bestelling atijd vlot. Ze staan voor mij in de top10 van betrouwbare internetaanbieders.