DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

H. van der Spoel. 11-11-2021

Zeer uitgebreid assortiment, goede producten, goede service en zeer vlotte levering en niet te vergeten aantrekkelijke prijzen.

Es073 11-11-2021

Altijd fijne producten, groot assortiment. Kortingen altijd fijn en snelle levering!

Anneke 10-11-2021

DeOnlineDrogist.nl is mijn favoriete webshop op het gebied van drogisterijartikelen, voedingssupplementen, enz.! De levering van de producten is altijd snel, meestal de volgende dag. Netjes verpakt en producten in glas zijn zorgvuldig en veilig extra verpakt. Via Track & Trace van PostNL krijg ik altijd bericht rond welke tijd mijn pakket bezorgd wordt. Eén keer miste ik een product en dat werd na een telefoontje nagestuurd.

cor 09-11-2021

Onze familie en wijzelf bestellen regelmatig iets bij DeOnlineDrogist het voldoet altijd aan onze wensen zoals het word beschreven en altijd keurig op tijd en netjes verpakt bezorgd dus bij deze nog een goede tip vooral zo doorgaan .
Mijn vader zei altijd en zal ik nooit vergeten je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn .
Van deze tip maken jullie al gebruik .

Nills 09-11-2021

De online Drogist vroeg een beoordeling via de media.
Haarverf blond
*Goedkoop
*Goed
*Bijna alles op voorraad

Sylvia 09-11-2021

Ze verkopen mooie producten, hebben een goede prijs en de levering is snel.

Bert Roest 08-11-2021

Snelle bezorging en goed verpakt en laag van prijs.
Dit is echt een aanrader.

MariSjane 08-11-2021

Ruim assortiment. Duidelijke communicatie van begin bestelling tot het eind, aan de deur.
Precies zoals je wil dat een webshop werkt! Waar je van op aan kunt.

Arthur 08-11-2021

Al meerdere malen besteld bij DeOnlineDrogist.nl. Deze webshop levert altijd prima op tijd en heeft een overzichtelijke website met naar mijn mening goede producten tegen een prima prijs.

Bep 07-11-2021

Altijd vlotte en nauwkeurige afhandeling van de bestelling.
Is iets niet op voorraad, dan krijg je bericht als het er weer is.

Marion 07-11-2021

De beste winkel om mijn pillen en druppels enz. Van een bekend goed merk te bestellen. Echt de allergoedkoopste!!! Een dag later al in huis. Ook gratis bezorgd vanaf 20 supertevreden

Goubau Brigitte 07-11-2021

Altijd héél tevreden.
Ruime keuze aan héél interessante prijzen.
Een aanrader voor iedereen.

YVONNE 06-11-2021

Altijd grote voorraden; concurrerende prijzen. Ondanks problemen bij bezorgdiensten, levering volgende dag; chapeau! Vanaf € 20,00 gratis bezorgen. DOD is mijn favorite leverancier.

G.Fontijn 05-11-2021

Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering zijn de 3 sterkste punten van DeOnlineDrogist.nl

Leroy 05-11-2021

Snel, gemakkelijk, en overzichtelijk website!
Betaling goed geïnstrueerd. En snel geleverd!

Top!!

HILDA DE CORTE 04-11-2021

Op de producten zelf heb ik niets negatiefs aan te merken maar de levering laat - in vgl met andere bedrijven - te wensen over in die zin dat ik eerst moet betalen , dan 3 dagen wachten tot de overschrijving online binnen is -en pas dan wordt mijn bestelling aanvaard en verstuurd.Vorige keer had ik hierdoor een tekort aan een bepaalde vitamine. Ik begrijp niet dat sommige betalingen bij andere firma's à la minute worden geaccepteerd met mijn mastercard.Ze beschouwen me blijkbaar als vaste /betrouwbare klanten.
Officiele reactie van De Online Drogist 09-11-2021

Beste HILDA DE CORTE

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelhistorie er even bij gepakt en zien geen recente bestellingen terug bij ons. Uw laatste bestelling is geplaatst in juni. De betaling hiervan is de volgende dag bij ons binnengekomen en toen is uw bestelling dan ook direct naar u verstuurd. Wij kunnen ook geen bestellingen terugvinden waarbij de betaling langer op zich heeft laten wachten, gelukkig.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Tiny 04-11-2021

Hele uitgebreide sortering en supergoedkoop.
De ene dag besteld en 2 dagen later binnen

Anne 04-11-2021

Goede producten die goed zijn omschreven voor een mooie prijs. Veel op voorraad, veel keus en ook nog eens snel in huis.

Van gelder 04-11-2021

Per telefoon. Kun je ook nog wat vragen. Achteraf betalen. Snelle perfecte aflevering. Geen onnodig groe verpakking.

De online drogist 04-11-2021

Ruim aanbod van goede producten. Scherpe prijzen en snelle levering! Top bedrijf.

Renée 04-11-2021

Ik zocht een bepaald product maar dat was niet meer te krijgen of té duur. Op Internet vond ik deonlinedrogist.nl die dit product wel had tegen een goede prijs. Ik had het product ook echt supersnel supersnel in huis. Aanrader!

Hetty 03-11-2021

Op de eerste plaats prijsindicatie aantrekkelijk daarbij een super snelle levering en vertrouwd.

Peter 03-11-2021

Ruime keuze in de shop, daarnaast beschrijving van product en gratis bezorgen bij mini bedrag, bezorging zoals afspraak en op korte termijn.

Ingrid 03-11-2021

Fijne webshop, producten zijn goed vindbaar, goede prijzen, snelle levering. Top!

Edin 02-11-2021

Dat is de beste online drogist, met scherpe prijzen en zo grote assortiment. daarom bestel ik vaak bij hun. Bestelde artikelen krijg ik meestal volgende dag en dat vind ik prima service.