DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Toon 29-09-2021

Een zeer gemakkelijke website met een ruim aanbod. Voordelige producten en snelle levering.

Henk 29-09-2021

Zeer betrouwbaar. Snelle en perfecte levering. Duidelijke factuur. Kortom een aanrader!

M. Bernaert 29-09-2021

Snelle levering, nog nooit problemen mee gehad. Keurig verpakt. De juiste producten zijn geleverd. Alles netjes in orde.

CR 29-09-2021

Op de Onlinedrogist kun je rekenen!! Altijd op tijd, keurig verpakt, goed op de hoogte gehouden, goede producten aanrader dus!!!

Ingrid Huybrechts 29-09-2021

Steeds SUPERSNELLE LEVERING (zelfs op zondag besteld voor 20u30 heb je producten maandag in huis) Uitstekende kwaliteitsproducten, veilige betaling. deonlinedrogist.nl is een TOPWEBSITE !!!

Wil M. 27-09-2021

Wij kunnen er vinden wat wij aan merkartikelen gebruiken en het is goedkopen dan elders. De bestelling wordt altijd vlot en gratis bezorgd.

Jan Bleijinga 27-09-2021

Vandaag besteld, morgen in huis die slogan gebruikt bijna iedere webshop

Maar als ze dan om 21.30 uur aan de deur staan, met een b,in en vriendelijk gezicht,
Dan zeg ik alles wordt door deze trouwe bezorgers waar gemaakt. Dus complimenten
aan allemaal via mijn eigen Drigist online

Jan

jaime 27-09-2021

Ik ben al jaren vaste klant zonder problemen. Het assortiment is duizelingwekkend groot en bijna altijd leverbaar.
Indien een artikel eens een keer uitverkocht is, staat dit duidelijk aangegeven. Bovendien bestaat de mogelijkheid om dit dan
na te bestellen.
Wat wil je nog meer ?

Toos 25-09-2021

Zeer betrouwbare winkel. Een hele goede website en snelle levering.
Je wordt snel en adequaat geholpen bij eventuele vragen door de klantenservice.
Ik heb er al meerdere malen besteld.

A. Balradj 25-09-2021

Levering keurig op tijd geleverd en de producten tegen een redelijke betaalbare prijs.

Klapgymp 24-09-2021

Snelle bezorging .
Assortiment is altijd aanwezig

Vriendelijke groet BM voorham-van tol

Lydie 23-09-2021

Prijsvriendelijk en steeds goede afhandeling van de produkten,wordt ook steeds zeer snel geleverd

johnkno55@gmail.com 22-09-2021

Goede en snelle service, perfecte aflevering en prima producten. Dus een hele dikke aanbeveling

Moninx 20-09-2021

Snelle service. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede productomschrijving.

Cindy 18-09-2021

In principe een fijne winkel en waarschijnlijk ook echt wel sneller van maandag t/m donderdag. De regel "Bestel op zondag voor 20.30, maandag in huis" is meer "Bestel vanaf vrijdag 21.30, maandag in huis". Hopelijk. Als je geluk hebt. Is niet bijzonder snel natuurlijk. Dus leuke winkel van maandag t/m donderdag en de andere dagen maar gewoon naar een winkel gaan als je het wilt hebben.

Magda 17-09-2021

Ik ben toevallig op deze site terecht gekomen. Ben heel tevreden over de levering en kwaliteit van de producten die ik bij u bestelde. Een aanrader.

Jane 17-09-2021

Snelle levering. Daarnaast goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling wordt bezorgd

Truus 17-09-2021

ruime keuze, snelheid van afwikkeling en bezorging, vandaag besteld volgende ochtend al in huis

Jelly 16-09-2021

Site is heel erg duidelijk. Je kunt ontzettend veel artikelen zoeken. Jouw product zit er altijd wel tussen. Je wordt heel snel naar datgene wat je zoekt geleid. Je krijgt ook duidelijke uitleg over werking van artikel. Ik ben er heel tevreden over. Service is prima, duur tussen bestelling en levering is altijd conform afspraak. Heb ook nog niet meegemaakt dat mijn artikelen niet op voorraad waren.

Eliza 16-09-2021

Grote keuze en leuke aanbiedingen. Snelle levering (de volgende dag), altijd de volledige bestelling in een zo klein mogelijk pakket. Een zeer betrouwbaar bedrijf waar ik al jaren naar volle tevredenheid koop. Er is ook nog nooit iets mis gegaan, dus ben hen betaal ik zonder enige aarzeling vooruit.

Aanbevolen 15-09-2021

Alle nodige producten zijn in voorraad, snelle levering, alles was intact. Ik kon alles vinden op een dezelfde website.

Marianne 15-09-2021

Duidelijke website. Artikel makkelijk te vinden. Snelle levering en goed ingepakt. Tevreden.

hostewilly@skynet.be 15-09-2021

levering is correct verlopen zoals steeds de gewoonte is bij deze firma kan niet van alle nederlandse leveranciers gezegd worden doe zo voort

JGM 14-09-2021

Een fijne en duidelijke webshop met een geweldig assortiment artikelen, van schoonmaak tot parfum. Goede prijzen en heel snelle verzending. De artikelen worden keurig verpakt. Ik kom hier al jaren en blijf dat zeker doen! Geweldig!

Leon 14-09-2021

Duidelijke website met voorraad status. Snelle verzending en goedkoper dan andere aanbieders. Voor herhaling waard. Ga zo door!