DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Gerrit 13-10-2021

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering. Geweldig, kan niet beter !

Marja 13-10-2021

De online drogist is een goedgesorteerde webshop en het brede aanbod is aantrekkelijk geprijsd. Ik bestel hier al enige jaren naar grote tevredenheid. Daarnaast verloopt afhandeling van de bestelling atijd vlot. Ze staan voor mij in de top10 van betrouwbare internetaanbieders.

Hannah 12-10-2021

prima shop met een uitgebreid aanbod van produkten, mooie aanbiedingen, vlotte bezorging

Heidi 12-10-2021

Steeds correcte en tijdige levering. Uitgebreid assortiment aan voordelige prijzen. Praktische en duidelijke website.

Gerard 12-10-2021

Eigenlijk een 10 maar ja dan moet alles volmaakt zijn, is het eigenlijk ook. Je bestelt, je betaalt en de volgende dag netjes in huis.

Willy 12-10-2021

Correcte behandeling van de bestelling en snelle aflevering. Duidelijke communicatie. Overzichtelijke wijze van de gewenste artikelen

GC Houten 12-10-2021

De bestelling wordt snel geleverd. Ik ben tot op heden tevreden over De Online Drogist.

Roland 11-10-2021

Duidelijke en goed te gebruiken site. Vlugge en verzorgde levering. Er is een grote keuze uit diverse artikelen, die goed en duidelijk worden beschreven.

A.K 11-10-2021

Groot assortiment, snelle levering en veel producten met korting . Nog extra korting met FNV actie.

Maya 11-10-2021

Snelle levering,goed verpakt niet te groot niet te krap en goed artikel....ik ben zeer tevreden!!!

Rob 08-10-2021

Duidelijke en klantvriendelijke website, en de levering is correct en vlot!

Rob 08-10-2021

Krijg iedere maand een herinnering voor de aanvulling, en de bestelling wordt keuring en vlot geleverd.

Henne 08-10-2021

Ik bestel altijd op deze site
Het goedkoopste en altijd snel in huis
Betrouwbaar en heeft vele producten

Joke 08-10-2021

hele snelle levering ,keurig netjes verpakt , super vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon .

Marc 05-10-2021

Groot assortiment, duidelijke en makkelijke site, snelle levering, goed verpakt.
Gewoon Top

Anna 05-10-2021

Ik vind het een mooie site, overzichtelijk.
Prijs en kwaliteit oké.
Verzorgd en vlugge levering.

Evelina F. 05-10-2021

Al heel wat keren gekocht bij de Online Drogist, altijd de volgende dag in huis, heel erg tevreden.

Tummers 04-10-2021

Het gebruiksvriendelijke is wat er blijft hangen als je aan het surfen bent waardoor je toch steeds weer terugkomt op je vorige contact. Mijn order was zondags geplaatst en maandagmorgen in goede orde om negenen al bezorgd. Uitzonderlijk snel!

Willy 04-10-2021

De online drogist, heeft heel veel producten te koop. Zeer gie5de klantenservice voor advies. Ze leveren op tijd, ze geven aan wanneer. Ben erg blij met het aanbod en de klantenservice. Retour sturen kan ook, geen probleem

Ineke 02-10-2021

Duidelijke website, breed assortiment en snelle levering. De koppeling met het lidmaatschap van de vakbond FNV is ook een prima vondst.

Roberto 02-10-2021

Altijd zeer ruim aanbod plus informatie over aantallen op voorraad, voldoende informatie, en inderdaad dezelfde dag bezorgd in keurige verpakking.

Ten dam 01-10-2021

Prima prijs , zeer snelle levering en belangrijk
Vooraf betalen en altijd alles geleverd

Servé Aarts 30-09-2021

Eerlijk is eerlijk: ik kwam bij de DeOnlineDrogist uit omdat men het product dat ik zocht, het goedkoopst aanbood. Ik kende het bedrijf niet, maar op de levering was niets aan te merken. Prima verzorgd.

WP 30-09-2021

Al diverse keren bij 'DeOnlineDrogist' een bestelling gedaan, dit gaat héél goed ! De leus is: "Vandaag voor 21.30 u besteld, morgen in huis" !! Dit klopt en wordt netjes met een 'Track&Trace" verstuurd en aan huis afgeleverd ! ! Wij zijn héél tevreden over 'DeOnlineDrogist' !!

Inger spijkers 30-09-2021

Ik kan spullen bestellen die ik in een winkel niet kan kopen .
Ook nog met een cadeaubon betalen.
Omdat ik niet internet bankier.is dat de enige manier om op internet te kopen. Dus met een vvv bon lukt dat wel .
Zit alleen een limiet aan van 50 euro per keer dat is jammer
Dat beperkt mijn mogelijk heden wel.