DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

snelle levering 09-08-2022

Heel veel aantrekkelijke aanbiedingen en een zeer snelle levering van de bestelde artikelen.

Ineke 09-08-2022

Duidelijke site en de bestelling is de volgende dag binnen.
Ik bestel er altijd .
Aanrader.

online drogist 08-08-2022

de bestellingen bij de online drogist zijn altijd op tijd heel goed verzorgd de service is uitstekend warm aanbevolen

al jaren bestellingen gedaan alles perfect geregeld altijd op tijd goede sercice.

kees 08-08-2022

heel fijn, snelle levering en vertrouwd kopen ook dankzij achteraf betalen.
prima keus en prijsgunstig.

Lucien Kasto 07-08-2022

Ik heb vaak een bestelling gedaan en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.. bestellingen altijd netjes ontvangen volgens afspraak en in de ontvangen e-mails staan alle informatie duidelijk weer gegeven.
Tot de volgende bestelling

Creusje 06-08-2022

Zeer snelle levering, verschillende betaalmogelijkheden, zeer breed assortiment, netjes verpakt en altijd complete bestelling geleverd.

Anouschka 05-08-2022

Altijd snel en goede levering! Zorgvuldig ingepakt en als niet correct is snel opgelost

Wilma 05-08-2022

Snelle levering van goede producten!
Per mail krijgen we bericht van artikelen in de reclame die we eerder besteld hebben.
Heel prettig!

Online1 05-08-2022

Snelle levering, veepakking uitsteket en passend, dus geen waanzinnig grote doos. Producten in goede staat aangekomen.

J.de Heer 05-08-2022

Ik bestel altijd bij De Online drogist. Bestelling wordt snel verzonden, meestal dag later na het bestellen in huis. Verpakking uitstekend. Geen klachten.

Sophia 04-08-2022

Ik koop hier al jaren omdat het lage prijzen zijn want ik check ook bij anderen en een hele snelle levering in kartonnen doosjes die prima passen bij de zending en niet van die grote dozen opgevuld met papier of plastic

Sylvia 03-08-2022

Snelle levering. Goede prijs, kwaliteitsverhouding.
Groot assortiment.
Netjes verpakt en perfecte service. Kortom een aanrader om hier te bestellen.

S. Haanstra 02-08-2022

Al meerdere jaren koop ik voedingssupplementen bij De Online Drogist. Ik ben er erg tevreden over.
Het wordt altijd keurig verpakt (in niet onnodig te grote dozen) geleverd. En je hoeft nooit lang op je bestelling te wachten.
Ook vaak goede aanbiedingen waardoor shoppen bij De Online Drogist nóg interessanter wordt. Dik tevreden dus.

Anneke 02-08-2022

2 after de beet rollers besteld. Prima product trouwens.
Keurig op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was en de dag erna al in huis. Prima!

Marja 02-08-2022

Uitermate tevreden over het aanbod, dat is heel breed. Vooral ben ik blij met de topproducten op het gebied van gezondheid., De duidelijke beschrijvingen bij de producten, de zorgvuldig verpakte producten èn de vlotte levering maken het compleet!

prima/duidelijk en snel 02-08-2022

makkelijk je hoef niet in de auto of lopend dit te bestellen alls 89+ zeer aangenaam en betrouwbaar

Rob 29-07-2022

Zeer vlotte en verzorgde levering van de bestelde producten tegen zeer gunstige prijzen.

Anton 29-07-2022

Duidelijk en breed aanbod.Bestel en bij Online Drogist,maar met vragen over het product moeten wij e-mailen naar de verkoper.Vraag was: Waarom de Prostaat capsules van A.Vogel de helft kleiner zijn geworden.
Geen antwoord gekregen

Freggel 28-07-2022

Heeft veel producten die goedkoper zijn dan bij andere drogisterijen en heeft ook nog goede aanbiedingen. De bestelling word snel verstuurd, de andere dag al geleverd.

John 27-07-2022

De site , bestelling en afronding en aflevering van bestelling was helemaal super.
Perfecte online winkel.

Rianne Vonken 26-07-2022

Gemakkelijk te bestellen, groot assortiment, snelle levering (de volgende dag in huis) en goed verpakt.

Edin 25-07-2022

Bij De Online Drogist bestel ik zo vaak, omdat ze hebben zo grote assortiment. Als hebben ze op gegeven moment een artikel niet op voorraad, dan doen ze best mijn informeren, zodra weer op voorraad is. Op die manier heb ik altijd alle artikelen, en hoef ik niet verder zoeken. De Online Drogist is ook altijd voordeliger ten opzichten van andere drogisten.

Onlinedrogist 25-07-2022

Alles piekfijn geregeld! Snel afgehandeld en verzonden met Post.NL.- keurig verpakt

Irrebir 25-07-2022

Het is heel handig en makkelijk om je drogisterij spullen via deze website te bestellen.
De bezorging is ook altijd snel geregeld!

Yvonne 22-07-2022

Ik bestel al enige tijd producten hier en ben altijd zeer tevreden over de correcte snelle bezorging. Óók de prijs van de producten ligt vaak onder dat van de winkel. Ik blijf absoluut klant !!