DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Ja zou ik zeker aanbevelen aan iedereen 24-12-2022

Online drogist is heel snel, alles op voorraad en hele snelle levering.
Daarbij zeer gunstig in prijs

Etienne Van Malderen 23-12-2022

Logistiek loopt, dunkt mij, alles op wieltjes. Verzorgde en snelle bediening, producten hebben steeds een lange houdbaarheidsdatum wat ik belangrijk vind,
Interessante prijsvorming

An 21-12-2022

Ik bestel al lang bij de online drogist, super snelle levering, bestelling altijd in orde, communicatie via mail snel en accuraat. Zeer tevreden over zowel aanbod van producten als efficiënte afwikkeling van bestellingen.

Wilma 20-12-2022

Zij leveren snel en goed. Bestelde artikelen zijn goed verpakt zonder overtollig karton.

Lena 19-12-2022

Service is prima. Eenvoudig te bestellen, wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Jan 18-12-2022

Ik ben heel tevreden. Alles is prima afgeleverd. Ik ben een tevreden klant.

Flodur 17-12-2022

Zelfs voor mij was het makkelijk zoeken etc etc, op deze site. Daarnaast was het allemaal; vlug, veilig en voordelig.

Janny 16-12-2022

Ik vind het fantastisch als het niet op voorraad is krijg ik een berichtje. Wat een service. Ik ben 80 jaar kan niet altijd meer snel naar de stad bestel het de volgende dag of hooguit een dag later wordt het keurig bezorgd. Geweldig bedrijf plus niet te vergeten de kortingen. Dank

M. Petersen 16-12-2022

De website van DeonlineDrogist is heel overzichtelijk. Maar als je speciaal iets nodig hebt kun je het ook makkelijk zoeken via het zoekvenster. De prijzen zijn betaalbaar en het fijne is dat je al bij 20 euro geen bezorgkosten hoeft te betalen. De bezorging is erg goed en snel.

Ruysink 15-12-2022

Gemakkelijk om iets te bestellen en bestelling volgende dag in huis. Geweldig

Anna Geest 15-12-2022

Ik koop al jaren bij de Online Drogist. Snelle leveringen, goede prijzen (zeker in deze tijd) en zeer fijn op de manier hoe ik kan betalen.

gg48 14-12-2022

Al 'n jaar of 2 helemaal tevreden; overzichtelijke site, groot aanbod en redelijke prijzen. Vaak aanbiedingen. Snelle bezorging; netjes en stevig ingepakt.
Contact met de Klantenservice uitstekend; optie Uitgestelde Betaling is handig.
Helemaal niks op aan te merken !

Bennie de Wals 14-12-2022

Reeds vaker met deze firma gewerkt, prima zaak snelle regeling met bestellingen en altijd op tijd geleverd kan deze zaak kwa webwinkel bij een ieder aanbevelen.

Cees 14-12-2022

Bij telefonische bestelling vriendelijke dame en snelle ontvangen bestelling ben tevreden

A. Van den Oever 13-12-2022

De bestellingen komen altijd keurig op tijd en de producten die ik bestel zijn van prima kwaliteit.

FredM. 13-12-2022

Goede service en snelle levering. Uitgebreide sortering artikelen.
Stevig en zorgvuldig verpakt verzonden.

Marinus 13-12-2022

Goed product (Q10 van Pharma Nord) voor een prima prijs en gratis verzending.

Martina Gylsen 13-12-2022

Zoals steeds: efficiënt en correct. snelle levering en duidelijke informatie . En als er onverwacht toch een probleem opduikt vriendelijke en deskundige hulp.

Gerold 12-12-2022

Zeer klantgericht. Problemen of wijzigingen bij bestelling en of levering worden snel opgepakt.

Antsie 12-12-2022

Besteld en andere dag in huis, je hoeft maar een bedrag van € 20,= te bestellen en het wordt gratis thuis bezorgd. Prima webwinkel

Joyce 10-12-2022

Fijne shop, ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en snelle levering! Ik bestel hier zeer regelmatig en ben altijd tevreden.

Kirsten 08-12-2022

Scherpe prijzen en goede producten.
De service is ook vrij goed en bestellen is gemakkelijk.
Tot nu toe nooit problemen gehad, maar nu 3 x op rij lekkage van producten in mijn bestelling. De medewerkers reageren wat wisselend, van enigszins ongeïnteresseerd tot serieus, maar de afhandeling is redelijk.

Hans 08-12-2022

Gaat altijd perfect , lekker snel ,en klopt altijd en belangrijkste goedkoop.

Danielle 08-12-2022

De shop zelf is prima, alleen bezorging is minder. Tijd voor andere bezorgservice dan post.nl

de gezondheidslijn 08-12-2022

alles goed aangekomen en op tijd bezorgd zoals gezegd.
Product bekend en tevreden over.