DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Huib 29-11-2022

Prima verwerking en levering van het gevraagde tegen een uitstekende prijs.

Jaap Oostlander 29-11-2022

21/11 aangeschaft.
22/11 PostNL verzaakt langs te komen.
24/11 PostNL verzaakt langs te komen.
25/11 PostNL bericht dat pakket 26/11 geleverd wordt bij PostNL (AH).
29/11 AH (PostNL) zegt geen pakket te hebben.
PostNL zijn een stel prutsers. Ik adviseer D.O.D. eens een andere verzender te gebruiken.

DeRoeje 28-11-2022

Heb al vaker scheermesjes besteld bij deze firma. Kwaliteit en levering is goed. En zeker ook de prijs

Verlare 28-11-2022

Ik was op zoek naar het merk vitakruid. De onlinedrogist kwam als goedkoopste uit de bus met een groot assortiment. Snel geleverd.

BlijeEliza 26-11-2022

Altijd leuke aanbiedingen, heel veel producten met goede informatie, bestellen gaat heel makkelijk. Levering vrijwel altijd de volgende dag. Ben al jaren een tevreden klant.

Henriette 26-11-2022

Uitstekende website met uitgebreide informatie over de producten, zeer groot assortiment, keurige en meestal snelle aflevering van de bestelde producten .

Max Jongkoen 26-11-2022

Hier vind je goede producten voor een lage prijs en dan word het ook nog een supersnel geleverd

Mariska 26-11-2022

Mooie prijzen en snelle levering , hele duidelijke site en veel keuze uit allerlei producten

Shirley 26-11-2022

Zeer groot aanbod en bizar scherpe prijzen. Levering en communicatie zijn prima.

Anja 25-11-2022

goed assortiment redelijk tot goede prijs kwaliteit verhouding website is goed toegankelijk

YaëL 25-11-2022

Ik bestel vaak bij De Online Drogist. Ze hebben wat ik zoek, de aankoop/betaling is makkelijk te regelen. En vooral: alles heel snel geleverd!!!

marco 24-11-2022

nagenoeg altijd goedkoper dan con-collega's, mede doordat er geen verzendkosten zijn

corrie 24-11-2022

Heel fijn geholpen en goede niet te dure producten, zeer tevreden en kom er al jaren op de onlinedrogist site en mijn bestellingen keurig op tijd bezorgt.

Anneke 24-11-2022

De Online Drogist verdient van mij een dikke 10!!!
Altijd de volgende dag geleverd.
En (dat mag ook weleens gezegd worden) een uitermate vriendelijke Klabtenservice!

H. KLos 24-11-2022

Grote voorraad, goede prijzen en snelle levering!
De aanbiedingen zijn goedkoper dan elders.

Viviane B. 24-11-2022

Ik ben tevreden over julie site. Ik heb het product gevonden waar ik op zoek naar was. Het was een snelle en correcte levering. Een aanrader als U het mij vraagt. Mvg, Viviane

Henriette Koren 21-11-2022

Goede en efficiënte communicatie! Zeer klantvriendelijk! Heel divers assortiment!

Andries Kuperus 21-11-2022

Ik heb vitamine A bij de Online Drogist gekocht en ben erg tevreden. De prijzen zijn scherp en de producten worden keurig verpakt en snel verstuurt. Mijn vorige bestellingen werden op dezelfde manier afgehandeld, ik heb dus genoeg redenen om klant te blijven. Ik vind de Online Drogist een goed bedrijf.

Gitta 20-11-2022

Prima produkten en service maar een minimum bestelhoeveelheid van 12 potten appelstroop in een grote slappe doos is verre van ideaal. 2 potten open gegaanen mn kiembrood was plat, gelukkig verder geen glasbreuk. Ik moest de doos zelf op het postkantoor op gaan halen want hij was te zwaar voor de postbode.
Tip, 6 potjes appelstroop is zat.

cm groen 19-11-2022

snelle levering je hoeft niet altijd thuis te zijn en wij hebben een afhaalpunt in de buurt
niks op aan te merken

Marc 19-11-2022

Snelle service, mooie kortingen, levering volgens afspraken gemaakt via e-mail

Jola 18-11-2022

Heb zeer goede ervaringen met de online drogist.
Bestel regelmatig vitaminen tegen interessante prijs. Scheelt soms €10 !!
Van harte aanbevolen.

KDGR 17-11-2022

ruime online keuze van onderhoudsproducten en verschillende betaalmogelijkheden. Snel en zorgvuldige aflevering in België.

Wilmari 16-11-2022

Hier kun je met een gerust hart je bestellingen plaatsen. 100% garantie dat het goed afgeleverd wordt.

Jeannette 16-11-2022

Alles op voorraad, wat je ook nodig hebt. Razend snelle levering. Zeer prettige website, duidelijk , artikelen snel te vinden .
En daarbij leuke aanbiedingen .