DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

josie 27-06-2023

goede producten en heel snel geleverd ik koop veel bij DOD om dat het betrouwbaar is

Nico van Nuland 26-06-2023

Er is een duidelijke omschrijving en gebruiksaanwijzing bij de producten. De bestelde spullen zijn 1dag in huis.
Kortom prima

HWvK 26-06-2023

Ik zie het als 1 geheel, bestelling én bezorging. Bestelling 9, bezorging 2! De bezorging ging compleet mis, mailtjes dat het bezorgd was terwijl ik thuis was en geen pakket! 5 Mailtjes over andere bezorgtijden en bezorgplaatsen (den Bosch terwijl ik in Tiel woon) uiteindelijk is het na 4 dagen van de afgsproken dag, in de stad bezorgd en niet bij een postfiliaal bij mij in de buurt.

R.Janssen 26-06-2023

Wij zijn 100% tevreden met onze aankoop van acetylcysteine . Mijn man gebruikte ze al jaren en de apotheek zegt dat ze niet te leveren zijn .Vervolgens smeren ze wat aan dat veel duurder is en niet zo goed werkt . Toen kwam ik ze laatst bij jullie op de site tegen en vanaf nu zijn jullie DE shop voor ons. Korte beschrijving - Top assortiment ,snelle bezorging , en ook nog goedkoop !

Joke 25-06-2023

Gewoon top! Snelle levering, goed assortiment en prijzen. Gaat er toch iets niet zoals beloofd, krijg je direct bericht en meestal nog een kortingscode.

Jacqueline 25-06-2023

Snel, komen afspraken na.
Veel keuze en goede prijs/kwaliteit.
Betrouwbaar en uitstekend te bereiken via de telefoon.

René 24-06-2023

Een geweldige webshop waar ze doen wat ze beloven zoals prijs en bestelgemak en ook de snelle levering van de spullen van vandaag besteld morgen in huis.

Gerard 24-06-2023

Het was netjes en erg snel geleverd,volgende keer zeker weer de onlinedrogist.

Gerda 24-06-2023

Omdat de homeopathische middelen bij deze internet drogisterij het goedkoopst was heb ik besteld , het werd na 7 dagen geleverd maar er werd keurig gemaild dat er 1 product nog leverbaar was en de bestelling vertraagd was.

Lisa 24-06-2023

Goede prijs en kwaliteit snelle levering bij het afleverpunt
om op te halen

Super! 24-06-2023

Goed geprijsde producten, super snelle levering; werkdag later! En behulpzame en vriendelijke klantenservice die online zeer goed te bereiken is

Jose 24-06-2023

Snelle levering van bestelde artikelen op het beloofde tijdstip en netjes verpakt

Ellen 23-06-2023

Snelle correcte levering, goede producten en goede prijs, breed assortiment en dat alles in willekeurige volgorde!

Petra 23-06-2023

Heeft veel producten in het assortiment. Snelle levering, altijd compleet. Wij bestellen hier vaak.

Monique 23-06-2023

Ik bestel hier al jaren, het is gewoon een hele fijne betrouwbare webshop. Regelmatig leuke aanbiedingen, overzichtelijke site. Snelle levering.

Mirjam 23-06-2023

Duidelijke site, krijg een mail ter herinnering om te bestellen. Snelle afhandeling en bezorging met postnl ook altijd goed.
En ze zijn voor mij de goedkoopste

Inge 23-06-2023

Zoals altijd was het weer een supersnelle levering! Ik ben 100% tevreden over dit bedrijf.

Marianne 22-06-2023

Alles correct en vlug geleverd. Goede communicatie, je wordt telkens goed op de hoogte gebracht van de status van de bestelling. Goede prijzen ook. Van sommige merken mag het aanbod best wel wat uitgebreider zijn. Maar het is zeker een pluspunt dat steeds staat vermeld hoe groot de stock van een artikel is.

Kath 22-06-2023

Ik vind deze shop geweldig, altijd leuke kortingen en voordelig, echt bijna alles te verkrijgen en de enige site die doet wat hij zegt, voor 21u30 besteld, de dag erna in huis. Ik woon in Belgie dus hier ook... En als het niet lukt wegens drukte staat het al vermeldt op de site.

Vichy cleansing 22-06-2023

Snelle levering en scherpe prijzen ! Gebruik al jaren Vichy purete 3 in 1 clearing en vind het fijn, dat de Online Drogist de 300ml verpakking heeft.

William 21-06-2023

Nooit iets aan te merken op de bestelling, echter de bezorging (post.nl) liet deze keer te wensen over....
Aangezien wij de hele dag thuis zijn gebleven, werd het pakket 10 huizen verder op bezorgd.
Dit zijn wij zeker NIET gewend !
Officiele reactie van De Online Drogist 06-07-2023

Beste William,

bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat u een stukje moest lopen om het pakketje op te halen. Dit valt in principe nog onder burenlevering en dus heeft de chauffeur niet echt iets verkeerds gedaan, maar we snappen dat dit niet heel prettig is. Hopelijk kan het volgende keer weer gewoon op uw huisadres worden afgeleverd. We zullen uw klacht doorgeven bij PostNL zodat zij ook op de hoogte zijn.

Met vriendelijke groet,

De Online Drogist

johan titsing 21-06-2023

Perfecte ervaring
Eenvoudige website en makkelijk uitchecken en volgende dag levering
Heel solide en netjes verpakt.
en de beste prijs tov supermarkt

Duco 20-06-2023

Prima producten voor een gunstige prijs.
Handig dat er ook groot verpakkingen worden aangeboden.

Peter 20-06-2023

Uitgebreide keuze. Prijs/kwaliteit is uitmuntend. Bij een vorige levering was iets misgelopen. Na één telefoontje werd ik direct verder geholpen.

Rian 20-06-2023

Nergens zijn deze vitaminedruppels te koop maar wel bij DeOnlineDrogist. Bestellen is erg simpel en zeer snelle levering. Geweldige OnLine winkel.