Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Baeckelandt 13-10-2020

Duidelijke informatie met video's op de site. Snelle afhandeling en levering van product. Top!

jos 13-10-2020

Shop goed, goede informatie over product door medewerker, proberen je niet het duurste te verkopen.
Goede prijs kwaliteit verhouding .kopen en meteen meenemen super.

Guy V. 13-10-2020

snelle levering en correcte prijs.
toestel zat goed verpakt om schade te voorkomen. instructies waren gemakkelijk te volgen.
toestel maakt alle verwachtingen waar.
zeker een aanrader!

Johan 13-10-2020

Vorige wek maandag d SenzC7000 crosstrainer besteld en woensdagmiddag op de mat. De deur kon niet meer open of dicht. 90 kilo en groot! Het uitpakken en zodanig demonteren dat ik hem uit de doos kon krijgen was al een klus. Twee trappen opsjouwen met de buurman een volledige workout. Maar hij staat en werkt fantastisch en is , heel fijn, fluisterstil.....!

Ronald 13-10-2020

Levering op afgesproken moment en top producten. Reeds tweede keer dat ik bestelde en opnieuw geen problemen.

Hagenaars 13-10-2020

Nieuwe Loopband gekocht, maar kreeg een gebruikte vol krassen en kapot. Direct na openmaken servicepunt gemeld en gevraagd om het op te halen en nu, na 5 dagen totaal niets gehoord.
Baal verschrikkelijk. Ik wil mijn geld terug. Schrijf eerlijk als je een 2e hands ding verkoopt en maak je prijs daar dan ook naar. Nu kost het 378,00 voor rotzooi.
Officiele reactie van Betersport.nl 15-10-2020

Beste Hagenaars,

Zojuist heb ik u proberen te bellen maar kreeg u helaas niet te pakken.

Ik heb even naar uw order gekeken. We zagen dat u een bestelling had gedaan van een demo model. Een demo model en kan mogelijk beschadigen bevatten zoals vermeld staat op de website bij het product.

Het kan zijn dat u dit wellicht over het hoofd heeft gezien. Graag zouden we met u in contact komen om uw negatieve ervaring toch nog positief af te sluiten. We hebben u ook een mail gestuurd met wat informatie.

We horen het graag van u!

Devin 13-10-2020

Overzichtelijke webshop, zeer gewild product op voorraad en levering werd zeer snel en goed verzorgd. Kon binnen 24 uur al gebruik maken van mijn aankoop.

Joris 13-10-2020

Wahoo kickr core gekocht. Dit is Vlot verlopen, snel geleverd, geen klachten.

Betersport 13-10-2020

Ik was op zoek naar een loopband, een duidelijke website, goede instructieve video’s, veel en uitgebreide informatie. Verschillende modellen ook goed te vergelijken. Ook duidelijk waarom een toestel wel of niet geschikt zou zijn. Ondanks Corona, hun levertijd waar gemaakt. Misschien wel duidelijk maken, zeker bij zware apparaten tot waar ze geleverd worden. Ik woon op 3 hoog en de bezorger was alleen, dus niet boven gebracht.

Raffy 13-10-2020

Een goede snelle service. Mijn producten werden op de afgesproken tijd geleverd en goed verpakt.

Bas Smit 13-10-2020

Goed geregeld, snel opgestuurd, prima kwaliteit ....................................

DESCHOEMAKER E 11-10-2020

HOI IK STA VERBAASD PRIJS SERVICE LEVERING SPINNER ZWAAR EN ROBUUST GEMAKKELIJK PROGRAMS

Airyn 08-10-2020

Levering super.. niks op aan te merken.. maar helaas loopband werkt niet.. 2 keer gebeld.. op zich heel vriendelijk en zelf eceb moet checken of stekkertjes er in zitten. ..best zwaar om 50 kilo steeds te verplaatsen... .. echter doet het niet..
ben erg teleurgesteld, ik begrijp dat het druk is en dat ze hun best doen. Maandag in huis..donderdag nog niks.. ik moet er achteraan om een nieuw apparaat werkend te krijgen.. dat noem ik geen service.. begreep ook dat ze door drukte andere prioriteiten hebben.. snap ik niet.. heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad.. denk er over om het retour te sturen.. wat heb ik er aan als het niet werkt
Officiele reactie van Betersport.nl 16-10-2020

Beste Airyn,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor de slechte ervaring die u met ons hebt gehad.

We hopen dat we na het telefoongesprek de negatieve ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten.

Airyn 16-10-2020

Beste team betersport,

Dank jullie voor jullie telefoontje en excuses. Het is allemaal goed opgelost. Waarvoor dank. Ik begrijp ook dat het gekke tijden zijn en jullie het druk hebben, maar ik voelde me niet gehoord, maar door na te bellen en excuses aan te bieden heeft alles goed gemaakt. Succes met jullie bedrijf groet Airyn

Thomas Anckaert 08-10-2020

Wij hebben een loopband Focus Fitness Senator Iplus gekocht op vrijdag en maandag werd deze reeds geleverd op afgesproken tijdstip.
Loopband hebben we geïnstalleerd en werkt naar wens... leuk te kunnen lopen bij slecht weer!

Wij hebben geen problemen ondervonden bij levering, noch op het product!

online besteld 07-10-2020

Online loopband jet5 aangeschaft, de online info was uitgebreid en duidelijk.
de loopband werd keurig op tijd afgeleverd en werd door de bezorger netjes binnen gezet
het uitpakken en op zijn plaats zetten verliep vlot en het afmonteren met 4 schroeven was een fluitje van een cent, we hebben hem nu een paar dagen in gebruik en zijn zeer tevreden.
zal hem zeker aanbevelen bij familie of kennissen

Amy 07-10-2020

The delivery time was quick for the product I ordered. Prices are also good. And product was in good condition.

Wim 07-10-2020

had een beschermhoes voor de trampoline bestelt, deze zou 2 dagen na mijn bestelling aan komen. Na een week was er nog niets gekomen, zag toen dat op de tracking app ze 2 x geprobeerd hadden het aan te leveren maar dat het adres niet klopte. Wat dus helemaal niet waar is, heb Betersport toen gebeld maar waar ik eerste 20 minuten in de wacht werd gezet. Die meneer wilde me een mailtje sturen met de reden, maar daar heb ik ook nog niets van gehoord. Ben erg ontevreden en zal in toekomst 2x nadenken voor ik bij Betersport nog eens iets bestel !!

Jochem 06-10-2020

Overzichtelijke website met scherpe prijzen. Het bestelde artikel werd snel en goed verpakt verzonden.

Roos 06-10-2020

Halterstang en yogamat super snel geleverd. Goed verpakt, goede prijs kwaliteiten verhouding. Ik zou zeker nog een keer bestellen mocht ik nog iets nodig hebben.

Betersport 06-10-2020

Snelle levering van het door mij bestelde gewichtsvest 20 kg t.b.v. oncologische fysio/revalidatie.
Het veste is gebruiksvriendelijk. Verstelbaar, dus passend te maken en het voordeel is dat je het gewicht zelf kan aanpassen tijdens de training.
Had de eerste week gebruik gemaakt van een rugzak met gewichtjes maar dit niet prettig tijdens de training.

Zeker aan te bevelen!

Henk 06-10-2020

Mooie webshop met veel keuze van cardio tot krachttraining ze hebben het allemaal. Ook grotere dingen worden keurig geleverd en snel! Ik vind het helemaal toppy

Mario 06-10-2020

Prima service en zeer behulpzaam op alle vragen.
Donderdag besteld vrijdag ochtend mooi geleverd.
Mooi werk doe zo verder

Harold 06-10-2020

Omdat ik nooit een 10 geef (ik kan altijd verrast worden) is deze 9 uitermate betekenisvol.
Net een roei-trainer gekocht.
Zoals beloofd, en wel bijzonder in Corona tijd, de volgende dag bezorgd, met tussentijdse updates over bezorging.
De machine zelf is uitermate degelijk en als voormalig NK wedstrijdroeier voelt hij heel natuurlijk. Geweldige prijs-kwaliteit en perfekte service

Rowin82 06-10-2020

Super site met duidelijke informatie over de verschillende fitness machines en apparaten. Veel betalingsmogelijkheden. Snelle levering. Lange bijgeleverde garantie bij alle aanschaffingen die duidelijk staan vermeld. Zeer goed wij hebben hier eerst een spinning bike gekocht waar inmiddels al heel wat kilometers op weg getrapt zijn. En onze laatste aanschaf was een crosstrainer. Super apparaat stevig en solide mooi scherm erop en neemt weinig ruimte ook snel geleverd. Erg blij met betersport

Kim 05-10-2020

We hebben een Jet 9 Iplus gekocht, prima apparaat maar groter dan gedacht. Na een paar maanden wegens weinig gebruik, willen we hem retourneren om een kleienere te kopen ook bij Betersport. Maar helaas, geen service, geen support.
Officiele reactie van Betersport.nl 19-10-2020

Beste Kim ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Als het product nog in de retourperiode zit en u de originele verpakking nog heeft kunnen we een product altijd kosteloos ophalen.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw probleem op te lossen. Indien uw case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van u kunnen vinden op basis van deze review willen wij u vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we uw bericht sneller terugvinden.