Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Job 27-10-2020

Om toch aan mijn beweging te komen tijdens de corona crisis ben ik op zoek gegaan naar een spinningbike, uiteindelijk na lang overwegen de "Spinningbike - FitBike Race Magnetic Pro" gekocht. En zeker geen spijt gehad van deze aankoop! Door de mogelijkheid van Betersport om in 3 termijnen te betalen kon ik mij deze spinningbike veroorloven.

Ik heb het artikel vrijdag avond besteld en maandag ochtend alweer in huis en in perfecte staat!

Chris Teuben 27-10-2020

Ik heb een roeitrainer besteld. De bestelling kon ik via track&trace volgen en op maandag vanaf 9:00 's ochtends zou er een update volgen over het tijdstip. De vrachtwagen stond al om 8:15 uur voor de deur maar dat was gelukkig geen probleem want ik was al aan het thuiswerken. Wel was er een probleem met de doos. Die bleek zwaar gehavend te zijn en deze is in overleg met de chauffeur direct weer de vrachtwagen in gegaan. Direct gebeld met klantenservice en ik kreeg de keuze: geld terug of een vervangend exemplaar. Ik koos voor de tweede optie. Twee dagen later toch maar een email gestuurd om te vragen hoe lang het zou gaan duren. Toen bleek dat ze op mijn reactie zaten te wachten of de roeitrainer, ondanks de beschadigde verpakking, nog heel was. Daar ging dus iets mis. Ik heb de situatie toen nogmaals uitgelegd en een uur later kreeg ik bericht dat er een nieuwe roeitrainer onderweg was. Jammer van het misverstand maar het werd goed opgelost. Geen cijfer 10 vanwege de lange telefonische wachtrij en het rommelig registreren van de melding maar wel een cijfer 8 vanwege het snelle reageren op email en de verder nette afhandeling.

Arie 27-10-2020

We hebben gekozen voor de nieuwste uitvoering van de Fit Bike Ride 5 omdat deze goed uit de bus kwam bij eerdere beoordelingen.
Wij vinden het een fantastisch product ook met name wat betreft prijs/kwaliteit verhouding, het in elkaar zetten is eenvoudig te doen mede door de bijgeleverde duidelijke instructiefolder.
De levering door Betersport is perfect gegaan, alles ging zoals beloofd.
Wij zijn zeer tevreden.

Elisavet 27-10-2020

Correct en snelle levering. Voor 18u besteld en de volgende ochtend kreeg ik mijn toestel.
De toestel moest gemonteerd worden maar het ging vlot en het werkt perfect.

CJD 27-10-2020

Snelle levering en in goede staat! Je hebt veel aanbod en de prijzen zijn niet extreem hoog. Al met al een hele fijne website om te bestellen!!

Pieter Hoogvliet 27-10-2020

Top service, Top team en TOP kwaliteit. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. Ga zo door..

nijsgu 27-10-2020

Website is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. De hometrainer werd de dag na bestelling geleverd. De beschermingsmat was niet bij de eerste levering maar werd enkele dagen later nageleverd.
Correcte prijs en de hometrainer is super !

Piet 27-10-2020

Gebruiksvriendelijke site, goed te volgen, zeer snelle levering die ook nog eens goed te volgen was via de mail.

Marijke 27-10-2020

Roeitrainer Row 2 besteld, stond volgende dag al voor de deur, na telefonisch contact door chauffeur. Dus niet onnodig thuis wachten. Hulp via e-mail voor laatste technische stap, kwam binnen 2 uur. Excellente service en naverkoopdienst.

mariska 27-10-2020

Snelle, keurige levering. vrijdag besteld en maandag geleverd. bezorger zette alle 6 de dozen droog in de veranda.

AJ 27-10-2020

Snelle service (zelf in corona tijden), overzichtelijke website, prima product en accurate reviews.
Zeer tevreden

JPBruinsma 27-10-2020

Het was voor mij geen bekende website om fietsspullen te kopen, maar door omstandigheden toch een keer geprobeerd. Conclusie: ging helemaal super! makkelijk bestelproces en snelle levering! Betersport.nl is zeker voor herhaling vatbaar.

Roggeman Edith 24-10-2020

Tot nu toe kan ik over de levering van de loopband niks positief zeggen.Bij het openen van de verpakking en het plaatsen van de band zat er namelijk een electrische bedrading afgebroken.Na 2 e-mails en 1 telefoon hebben we nog geen reactie gekregen!!!!!!!!Hoe wordt dit opgelost?????
Officiele reactie van Betersport.nl 27-10-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Helaas is door de extreme drukte van de laatste periode onze service ondermaats geweest en doen we nog steeds ons uiterste best om de nasleep hier van weg te werken. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw probleem op te lossen. Indien uw case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van u kunnen vinden op basis van deze review willen wij u vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we uw bericht sneller terugvinden.

Met vriendelijke groet,
Team Betersport

AnneKe 28-10-2020

Hi Edith,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
De loopband die ik heb gekocht is kapot. Geen elektrische stroming.
Na 6 telefoon gesprekken, 7 e-mails geen oplossing.
De ergste koopervaring die ik heb ooit!
Klantenservice bestaat niet en ze zijn best arrogant.
Het bedrijf zijn oplichters.

Tom V. 22-10-2020

Deze winkel heeft me geholpen om in COVID tijden een kleine homegym aan te leggen! Hun huismerk producten FocusFItness zijn prijs kwaliteit zeer goed! Verder was het van de weinige winkel die snel kon leveren uit voorraad. Ook hebben ze een chat op hun website voor snelle vragen! Top aankopen!

Willem Kool 22-10-2020

In feb. dit jaar de hometrainer FITBIKE RIDE 5 bij Betersport gekocht. Prima apparaat, voldoet uitstekend. Helaas functioneerde de display niet goed meer. Na mijn melding aan Betersport hierover ontving ik direct een positieve reactie. Men beloofde direct een nieuw exemplaar te sturen, zonder enige beperkende voorwaarde. Inmiddels betr. Exemplaar ontvangen.
Een goed functionerend bedrijf met een uitmuntende service. Ga zo door, zou ik zeggen.

Jan 21-10-2020

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Stapsgewijs wordt je door de verschillende onderdelen geloosd van het bestellen van het gewenste artikel tot en met de betaling. Snelle levering.

Marco Groenewoud 21-10-2020

Goede en betrouwbare webshop. Ze hebben veel keus en de service is top. Geen webshop die alleen maar ff snel geld wilt verdienen maar vooral een tevreden klant willen hebben . Naast de webshop hebben ze ook een fysieke shop.

jan 21-10-2020

snelle levering van de Jet 7iplus waar beschreven staat dat je het kan koppelen met ipad dat klopt allemaal maar wil je het programma iRunner downloaden wat ze adviseren dat werkt dan weer niet dus kan je net zo goed een goedkoopere nemen of ander merk

Betersport.nl 21-10-2020

Prima website met duidelijke instructies hierdoor een goede keuze kunnen maken over het artikel. Ook snelle levering. Komen afspraken na. Kortom prima webshop.

Willem Boorsma 20-10-2020

Aankoop/betaling was zeer makkelijk & levering ging geheel volgens afspraak!

Heidi4404 20-10-2020

Loopband focus fitness jet i7 plus besteld. Op vrijdag besteld, op maandag geleverd.
Goede informatie door klantenservice
Erg tevreden met bestel- en afleverproces... en natuurlijk met onze loopband 😁

Bertil 20-10-2020

Ik heb een fit bike besteld, omdat bezoek op korte termijn niet mogelijk was ivm drukte de eerste 3 weken. Ik heb telefonisch prima advies gekregen van een medewerker, deze persoon had ook alle tijd om mij van informatie te voorzien. Dus niet iemand die ‘snel’ een besluit van mij verwachte of weinig tijd had. Normaal zou ik een dergelijke koop niet online bestellen maar eerst willen zien, echter door het contact met de medewerker heb ik meteen een order geplaatst. Het mooie was tevens dat het product de volgende dag goed verpakt werd bezorgd. Al met al een prima winkel die ik iedereen kan aanbevelen. De fit bike is nu een aantal dagen in gebruik en deze bevalt tot nu toe heel goed.

Peter 20-10-2020

De bestelling kwam snel en was netjes verpakt. Alle onderdelen bleken in goede orde te zijn.
Mijn eerste trainingsuren verliepen prima. Verder geen bijzonderheden.

Jason 20-10-2020

Vrijdag besteld en dinsdag al in huis!
Vroeger had ik hier mijn beklag gedaan omdat mijn bestelling maanden onderweg was tijdens de eerste lockdown, maar nu hebben ze zich erdoor getrokken en was mijn bestelling er al op de 2de werkdag. Als het positief is mag het ook gezegd worden natuurlijk :)

Aziza 20-10-2020

Top kwaliteit ben zeer tevreden en levering was gewoon super!! Ben zo blij met mijn loopband!