art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Karel de Puy 09-11-2017

Perfecte service

Mijn favoriete webwinkel voor elektronica! Al meerdere keren iets besteld en nooit problemen gehad. Alles werd volgens afspraak geleverd en ik heb één keer zelf iets opgehaald in de winkel.
Perfecte service. Aanrader, dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Pauwe 07-11-2017

Vlotte en goede service!

Ik had bij het invullen van mijn gegevens een fout gemaakt. Gelukkig werd ik direct geholpen en kon het nog teruggedraaid worden. Vlotte en goede service, dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brigitte 06-11-2017

Geweldige webshop!

Geweldige webshop! Ik heb hier meerdere keren wat besteld. Alles wat je maar in huis nodig hebt,
kun je hier vinden en het wordt snel en netjes geleverd. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne-Marie 03-11-2017

Ik raad Art & Craft zeker aan

Ik kan deze webshop aanbevelen. Geen problemen ondervonden, alles netjes geleverd binnen de
vooraf gestelde termijn. Prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

canonwoman 15-10-2017

Geweldige winkel

een winkel waar je altyd terecht kan om iets aan te schaffen om daarna om nog extra uitleg te krijgen.

AAI 13-10-2017

gepassioneerde professionals

Onlangs heb ik een 2de toestel bij Art&Craft gekocht en weer viel het me op hoe gepassioneerd de medewerkers zijn in de shop. Echte profs. Ze maken er een blijkbaar een sport van om bijna alle componenten en accessoires te kennen. Vraag naar een batterij van een ... toestel, "dat is een BPN-12..." volgt er prompt. Mijn keuze voor mijn toestel was eigenlijk al gemaakt maar toch bleef ik luisteren naar de verkoper zijn uitleg en liefde voor dat toestel. Hij had het liever zelf gekocht denk ik :-) TOP winkel, en nog eens de scherpste prijzen bovenop.

Ronny 13-10-2017

Beste prijs...

Art&Craft belooft steeds op zoek te zijn naar "de beste prijs" en maakt deze belofte ook waar! Wanneer je een artikel elders toch nog goedkoper aantreft dan bij Art&Craft krijg je het verschil in mindering. Naast een uitgebreid aanbod en een levering volgens afspraak biedt Art&Craft ook een prima klantenservice wanneer dit nodig zou blijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 11-10-2017

Zeer betrouwbare webshop.

Correcte levering.
Betrouwbare winkel.
Levering was een dagje later, maar belangrijker is dat het product degelijk en goed ingepakt bezorgd werd.
Prima klantendienst.
Prima telefonisch bereikbaar.
Chat was heel kort niet mogelijk, maar algemeen vriendelijke en correcte klantendienst.
Lage prijzen. Telefonisch zeer goed bereikbaar.
Fotografie specialist.
Origineel garantie document.
Product volledig conform.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Guido 09-10-2017

Deskundig advies en een goede prijs

Deskundig advies, zowel algemeen technisch als bij de concrete keuze. Naast de goede prijs was dit een echte meerwaarde voor mij.

Robine 05-10-2017

Prima service!

Prima service, alles werd netjes op tijd geleverd én goedkoper vond ik het niet! Ik ga hier zeker nog bestellen!

Terrence 04-10-2017

Aangename online aankoop

Intuïtief, snel en een mooie prijs. Snelle service, prima afhandeling. Niets om op aan te merken....

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 04-10-2017

Prima!

Ik vond er de goedkoopste prijs voor een geluidsinstallatie, prima service. Ook nadat de transportfirma een defect had opgelopen werd ik onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Matthias Laqueur 04-10-2017

Art&Craft heeft perfect geholpen. Alles op tijd en perfect.

Eigenlijk heel simpel juiste prijs, right on time dus ik ben heel tevreden. Ik heb customer service ook een paar vragen gesteld en die geven ook snel deskundig antwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

chrmrs 11-08-2017

Perfecte service en levering

Reeds eerder een product aangekocht via de website.
Hier was ook alles goed verlopen, zowel email verkeer, zending, tijdstip levering.
Na 2 volgt 3

Bjorn Van Ryckeghem 28-06-2017

Uitstekende klatendienst

Al vele jaren ben ik klant bij Art&Craft. Niet alleen voor hun uitgebreid gamma aan fototoestellen en accessoires, maar zeker ook voor hun uitstekende klantendienst. Ze staan altijd klaar met raad en gaan steeds op zoek om aan mijn vragen/noden tegemoet te komen. Bellen, mailen, langsgaan in de winkel, ... telkens opnieuw word je met een glimlach / vriendelijk woord ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 23-06-2017

Slechte service

Al 2 keer defect toestel geleverd . Ze weigeren om het direct te vervangen . Slechte retour procedure

Arnaud 28-05-2017

Goede prijs kwaliteit

Ik heb een videocamera gekocht van sony. Snel geleverd en het product is al een jaar in gebruik. De klantenservice niet hoeven testen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy Kreuzen 24-05-2017

Geweldige service!

Wij hadden na een grote brand een flinke investering. Nette offerte gekregen, prima geholpen en snelle service. Wij zijn helemaal tevreden.

Bram87 24-05-2017

Geweldige service!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen via Art & Craft. Via het internet was ik op zoek naar een Sonos-systeem. De aanbiedingen die er waren; kwamen niet geheel over aan mijn wensen. Via de klantenservice van Art&Craft hebben we een persoonlijke offerte kunnen opmaken die voor beide partijen aantrekkelijk was. In het contact waren ze vriendelijk en volledig. Daarnaast ontving ik snel antwoord om mijn email. Vervolgens zijn de producten snel en in goede orde naar mijn adres gestuurd.
Website werkt prettig en gemakkelijk.
Geen minpunten. Mijn volgende bestelling zou ik meteen weer bij Art & Craft doen.

Rien 22-05-2017

Gewoon perfect!

Vlot contact: snelle respons op je vragen waardoor hulp bij aankoop.
Spoedige verzending: daags nadien met een attent begeleidend briefje erbij.
Meer dan perfect! Dank u.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tania 20-05-2017

Prima service, had ik deze site maar vroeger ontdekt

Prima online service ! Interessante prijzen en aanbiedingen . Ik bestel zeker opnieuw op deze site . Jammer dat ik dit niet vroeger ontdekte .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marie 11-04-2017

Gratis levering = uitsluitend tot aan de drempel!

Prijs zeer gunstig maar : levering was pas na 9 dagen ipv vooropgestelde 2 à 3 werkdagen.
Ik ben gisterenmiddag rond 14.00u via email verwittigd van levering vandaag tussen 9.00u en 17.00u.
Levering was gratis en je kunt ook aanklikken dat oud toestel gratis wordt meegenomen.
Maar 'gratis levering' betekent in de praktijk dat de koerier uw toestel tot aan de drempel van uw woning plaatst en niets meer! Uitpakken en installeren is daarin dus niet inbegrepen. Dit zou duidelijk moeten vermeld worden op hun website. In de toekomst bestel ik mijn toestellen terug bij Van den Borre of collega's. Gratis levering betekent daar dat je toestel ook uitgepakt en geïnstalleerd wordt + gratis meenemen oud toestel en verpakking.

Willy 25-03-2017

Goede service !

Correcte en vlugge levering. Goede service en correcte prijzen. Ook vlug geholpen via de live chat. Top !

Louis 24-03-2017

Goede en snelle levering

Bij art en craft een automatisch koffie apparaat gekocht was snel en keurig geleverd.
Er was een cashback van siiemens van 80 euro . Na het apparaat ontvangen te hebben
Niets bij de verpakking terug te vinden over een cashback.
Met Art en Craft gecontacteerd, met de juiste informatie toch snel de 80 euro ontvangen van Siemens....dus goed gedaan Van Art en craft.

Heidi 22-03-2017

Super service!

Ik heb online een fototoestel gekocht bij Art & Craft ! Prima service !!! Onmiddellijk respons bij een vraag ! En vriendelijk !!!! Tijdige levering !
Heel tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -