art&craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art&craft.

art&craft stelt zich voor

Snelle Levering! Service met website prijzen!

Deze score is berekend op basis van 146 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.5

Simone 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Art&Craft heeft mij geholpen bij het uitzoeken van het beste product voor mij. Professioneel advies, nuttige tips en fijne service. Een dikke tien krijgen ze van mij. Bedankt!

Koos van Hooijdonk 16-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

De medewerkers zijn zeer professioneel en correct. Ze helpen snel en geven goede informatie en advies. Ik weet zeker dat ik de volgende keer de winkel weer zal bezoeken.

Juliette 14-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte klantenservice

Vlotte klantenservice, echt geweldig. Mijn bestelde product werkte niet naar behoren en dit werd direct door Art&Craft opgelost door het product om te ruilen, binnen enkele dagen. Ik ben blij!

Doris 10-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Hele goede service hier. Ik had een vraag en kreeg via de chat meteen het goede antwoord. Ook na het ontvangen van mijn product had ik nog een vraag en ook deze werd direct beantwoord. Bedankt daarvoor!

Karel de Puy 09-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Mijn favoriete webwinkel voor elektronica! Al meerdere keren iets besteld en nooit problemen gehad. Alles werd volgens afspraak geleverd en ik heb één keer zelf iets opgehaald in de winkel.
Perfecte service. Aanrader, dus!

Jan Pauwe 07-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service!

Ik had bij het invullen van mijn gegevens een fout gemaakt. Gelukkig werd ik direct geholpen en kon het nog teruggedraaid worden. Vlotte en goede service, dus!

Brigitte 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Geweldige webshop! Ik heb hier meerdere keren wat besteld. Alles wat je maar in huis nodig hebt,
kun je hier vinden en het wordt snel en netjes geleverd. Top!

Anne-Marie 03-11-2017 Via de website gekocht

Ik raad Art & Craft zeker aan

Ik kan deze webshop aanbevelen. Geen problemen ondervonden, alles netjes geleverd binnen de
vooraf gestelde termijn. Prima.

Verheuvel 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De levering was perfect en het product is uitstekend. Het product was prima verpakt.
Alle toezeggingen zijn nagekomen.

Josée 19-10-2017 Via de website gekocht

service geweldig

kwam toevallig langs op internet gelijk in m'n favorieten gezet.
en beveel dit zeker aan m'n kennissen en familie aan

SF 17-10-2017 Via de website gekocht

Super service en levering!

Met een chat wat vragen gesteld over bepaalde camera, werd direct opgepakt en uitgezocht. Binnen korte tijd per mail een antwoord terug ontvangen. Wat later op de dag een camera besteld en de volgende dag al in huis, super netjes te volgen via een track&trace!! Met deze service ben ik een ontzettend tevreden klant!

Ariane Van Ootegem 17-10-2017 Via de website gekocht

Top service met kennis van zaken!

Vakkundig, en snelle service met kwaliteit! Webshop is overzichtelijk, goede aanduiding wanneer levering. De zending kan gevolgd worden de dag van aflevering.

Ronse Diane 17-10-2017 Via de website gekocht

Efficiënte en vriendelijke service.

Bij defect aan een product krijg je onmiddellijk een correcte en snelle oplossing. De ophaal- en afleverservice is top!

TomVO 15-10-2017 Via de website gekocht

Top in service met optimale prijs-kwaliteit verhouding

Ruim assortiment aan zeer interessante prijzen. Site is overzichtelijk, bestellingen worden correct en vlot afgeleverd. Dienst na verkoop werkt optimaal bij defecten en bij de klantendienst word je snel en vriendelijk geholpen.

canonwoman 15-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

een winkel waar je altyd terecht kan om iets aan te schaffen om daarna om nog extra uitleg te krijgen.

AAI 13-10-2017 In de winkel gekocht

gepassioneerde professionals

Onlangs heb ik een 2de toestel bij Art&Craft gekocht en weer viel het me op hoe gepassioneerd de medewerkers zijn in de shop. Echte profs. Ze maken er een blijkbaar een sport van om bijna alle componenten en accessoires te kennen. Vraag naar een batterij van een ... toestel, "dat is een BPN-12..." volgt er prompt. Mijn keuze voor mijn toestel was eigenlijk al gemaakt maar toch bleef ik luisteren naar de verkoper zijn uitleg en liefde voor dat toestel. Hij had het liever zelf gekocht denk ik :-) TOP winkel, en nog eens de scherpste prijzen bovenop.

Ronny 13-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs...

Art&Craft belooft steeds op zoek te zijn naar "de beste prijs" en maakt deze belofte ook waar! Wanneer je een artikel elders toch nog goedkoper aantreft dan bij Art&Craft krijg je het verschil in mindering. Naast een uitgebreid aanbod en een levering volgens afspraak biedt Art&Craft ook een prima klantenservice wanneer dit nodig zou blijken.

Marc 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webshop.

Correcte levering.
Betrouwbare winkel.
Levering was een dagje later, maar belangrijker is dat het product degelijk en goed ingepakt bezorgd werd.
Prima klantendienst.
Prima telefonisch bereikbaar.
Chat was heel kort niet mogelijk, maar algemeen vriendelijke en correcte klantendienst.
Lage prijzen. Telefonisch zeer goed bereikbaar.
Fotografie specialist.
Origineel garantie document.
Product volledig conform.

Jos van de Sanden 10-10-2017 Via de website gekocht

Een web-winkel die begrijpt wat een klant wil...

Een web-winkel moet duidelijk, compleet en op prijs concurrerend zijn. Art & Craft snap dit en je zie dit terug in de opbouw van hun website.

Guido 09-10-2017 In de winkel gekocht
Sint-Denijs-Westrem

Deskundig advies en een goede prijs

Deskundig advies, zowel algemeen technisch als bij de concrete keuze. Naast de goede prijs was dit een echte meerwaarde voor mij.

Robine 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service, alles werd netjes op tijd geleverd én goedkoper vond ik het niet! Ik ga hier zeker nog bestellen!

Terrence 04-10-2017 Via de website gekocht

Aangename online aankoop

Intuïtief, snel en een mooie prijs. Snelle service, prima afhandeling. Niets om op aan te merken....

Hans 04-10-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ik vond er de goedkoopste prijs voor een geluidsinstallatie, prima service. Ook nadat de transportfirma een defect had opgelopen werd ik onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Matthias Laqueur 04-10-2017 Via de website gekocht

Art&Craft heeft perfect geholpen. Alles op tijd en perfect.

Eigenlijk heel simpel juiste prijs, right on time dus ik ben heel tevreden. Ik heb customer service ook een paar vragen gesteld en die geven ook snel deskundig antwoord.

Limitnl 18-09-2017 Via de website gekocht

Niet kopen...te

Hier niet kopen!

Miele stofzuiger besteld en leek goed! Liep mooi achter der aan. Daarna kort getest op 2 m2, stofzuiger toch te zwaar en zuigmond te log bevonden, dus direct ingepakt en weer retour. Omdat de stofzuiger 5 sec. aan is geweest accepteren ze em niet meer als nieuw. Er zat een haar in de stofzak en de zuigmond was 'vies'. Kon onmogelijk als nieuw worden doorverkocht, aldus art en craft. Nu moeten wij 75% vd aanschafprijs accepteren als refund...dus weg 50 euro. Een natte lap over de zuigmond en hoogstens een andere stofzuik had het probleem opgelost..maar ze willen daar helemaal niks.

Wij vragen ons af; hoe moet men dan een stofzuiger beoordelen.. met je ogen én het liefst op afstand? Doen ze ook zo als er vingerafdrukken op tv.s staan? Het heeft er veel van weg dat ze hier op lopen.. louche handelaren op zoek naar sales.

michiel 05-09-2017 Via de website gekocht

Enorme oplichters

Ik kocht in juni bij deze online shop een golfhorloge merk Bushnell. Recent kreeg ik last van condensvorming onder het glas. Op mijn melding hierover kreeg ik te horen dat ik het horloge moest opsturen, dat ik het 4-6 weken zou moeten missen en als blijkt dat er geen defect is moet ik 60 euro boete/losgeld betalen. Deze voorwaarden zijn belachelijk. Inmiddels heb ik ook geklaagd over Art&Craft bij de Belgische importeur van Bushnell. Deze heeft me meegedeeld dat Art&Craft geen erkende verkoper is van Bushnell. Dat betekent dat ze waarschijnlijk zelf partijen importeren via officieuze kanalen en dat verklaart hun belachelijk slechte service. Ze zijn misschien de goedkoopste, maar hebben zeker ook de allerslechtste klantenservice ever.

Marieke 04-09-2017 Via de website gekocht

Geld weg!

Begin augustus Fitbit 2 besteld, was na 2 weken al stuk. Teruggestuurd, nooit meer wat vernomen en ze lijken onbereikbaar.

Charlotte 02-09-2017 Via de website gekocht

Levering niet op tijd

Was op zoek naar een hoesje voor mijn telefoon, op de site van art en craft was dit hoesje op voorraad, er stond heel duidelijk bij de bestelling vandaag besteld 27-8-2017 geleverd op 29-8-2017. 1-9-2017 is het hoesje nog steeds niet binnen. Dit was de eerste keer dat ik een aankoop deed op deze site en tevens laaste.

voel me belazerd 13-08-2017 Via de website gekocht

shitservice!!!!

Doro Flip Cover besteld, en gekregen. Past echter niet. Terugsturen lukt gewoon niet door de ingewikkelde procedures die men er op nahoudt. Ook niet na diverse mails en telefoontjes, lijkt of men aan het lijntje wordt gehouden tot men het opgeeft. Dat doe ik dan ook. Nooit meer.
Heb nu een betaalde, niet passende Flip Cover, die ik niet kan retourneren!!!!!

chrmrs 11-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Reeds eerder een product aangekocht via de website.
Hier was ook alles goed verlopen, zowel email verkeer, zending, tijdstip levering.
Na 2 volgt 3

Ariane 04-08-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost, zal ik zeker niet vegeten

Ik had een slecht ervaring doordat schade was gemaakt tijden het plaatsen. Inmiddels is het allemaal netjes opgelost, dank daar voor!

Leonard Wijsman 03-08-2017 Via de website gekocht

geen service en geen oplossend vermogen.

slechte service! Speciaal een onderdeel besteld met dagdeel levering. extra voor betaald. Onderdeel met spoed nodig voor het afmonteren van een keuken net voor de bouwvakantie.
Op de dag van levering netjes met track en trace gevolgd via dynalogic.
Chauffeur heeft bezorging niet geleverd omdat hij het adres niet kon vinden, geen telefoon gehad en is gewoon doorgereden. Art en Craft gaf ook niet thuis en kon de levering niet verspoedigen.
extra kosten blijven staan voor dagdeellevering. geen oplossend vermogen maar gewoonweg jammer en maar wachten tot morgen.

bertito 30-07-2017 Via de website gekocht

Niks te kalgen

Goede afspraken rondom aflevering mogelijk. Ze hebben aantrekkelijke aanbiedingen. Mij product was 150% afgeprijsd.

hoiiii 15-09-2017

eventjes een vraagje hoe kan een product 150% korting zijn dan krijg je de helft toe en dat lijkt me sterk

Jan 24-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service - niet doen!

Het is een administratieve puinhoop bij deze winkel, na betaling gebeurde er eerst een week niets, toen moest ik mailen ter herinnering van mijn bestelling. Daarna werd het product aangeboden op zaterdag terwijl ik helaas niet thuis was. Toen weer een lange tijd stilte, nog Maar een herinnering gestuurd. Vervolgens krijg ik wel allerlei onbegrijpelijke mailtjes, maar mijn product is nog steeds niet geleverd.

Misschien wel lagere prijzen, maar beter ergens te kopen met goede administratie en klantenservice.

Gronowski 18-07-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service!

Klant wordt niet serieus genomen. Mijn zaak loopt nu al twee maanden en niemand weet wat de stand van zaken is. Geen aanrader! Volgens mij een goede item voor Radar..

Jayden 18-07-2017 Via de website gekocht

Goeie Service

Ik heb een bluetooth speaker besteld donderdag het was voor 5 uur bestelled morgen in huis ik bestelde om half 9 ik nam aan dat het maandag kwam toen vroeg ik van wanneer het komt en toen zeiden ze dat het zaterdag kwam daar was ik heel tevreden mee net tot 6 uur gewacht en heb hem nu 2 uurtjes en hij bevalt me heel erg goeie bass enz. En dat voor maar 100 euro en bij andere winkels 140 ik ga zeker als ik iets nodig heb eerst hier kijken .

Ariane Kok 28-06-2017 Via de website gekocht

Klant onvriendelijke service en afhandeling, schandalig!

IK heb een koelkast gekocht bij Art & Craft , alleen zij hebben deze zwarte koelkast die ik graag wilde hebben. De order werd sowieso al niet op de afgesproken dag geleverd (zit je dan een dag op te wachten thuis) .
- ik had full service genomen, d.w.z.: dat ze je oude koelkast meenemen en je nieuwe koelkast uitpakken en installeren.
- ze wilde eigenlijk al zo weggaan en achter laten. Helaas wees ik ze op de full service waar ik voor betaald had en moesten ze met veel pijn en moeite de koelkast nog gaan uitpakken en de verpakkingsrommel meenemen. Bij het verplaatsen van de koelkast hebben ze deze niet opgetild maart op de poten laten steunen waardoor nu mijn vloer beschadigd is met diepe putten. Helaas zag ik dat pas toen de 'vogel al gevlogen was'. Dus ik foto's gemaakt van de schade, heen en weer gemaild. Natuurlijk zeggen zij dat ze het niet gedaan hebben. Waardeloze service, zelfs geen excuses. Het waren niet eens installateurs , gewoon 2 chauffeurs. Ik neem aan dat dit gewoon verzekeringswerk is waar een dergelijk bedrijf als Art&Craft voor verzekerd is? De communicatie is gewoon NUL en voor de rest besluiten ZIJ van ART & CRAFT dat hiermee maar de kous af is. en zit ik gewoon nog met mijn geruïneerde houten vloer.
Slecht service!, zal het niemand aanraden.

Ariane 04-08-2017

Deel 2 van mijn review. Inmiddels zijn wij 4,5 maand verder, Art&Craft heeft alles netjes voor mij opgelost. Alle schade is hersteld inmiddels! Dat vind ik toch wel een dikke 'LIKE' waard. Dankjewel Deborah van de klantenservice ! de schuld was niet geheel te wijten aan Art& Craft maar aan Dynalogic welke zijn verantwoording niet heeft genomen. Art & Craft heeft dat wel gedaan en het netjes voor mij opgelost.

Bjorn Van Ryckeghem 28-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende klatendienst

Al vele jaren ben ik klant bij Art&Craft. Niet alleen voor hun uitgebreid gamma aan fototoestellen en accessoires, maar zeker ook voor hun uitstekende klantendienst. Ze staan altijd klaar met raad en gaan steeds op zoek om aan mijn vragen/noden tegemoet te komen. Bellen, mailen, langsgaan in de winkel, ... telkens opnieuw word je met een glimlach / vriendelijk woord ontvangen.

Frank 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Al 2 keer defect toestel geleverd . Ze weigeren om het direct te vervangen . Slechte retour procedure

Jean-Louis 20-06-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Bestelde hier een stofzuiger aan de laagste prijs die ik kon vinden, en deze werd de volgende morgen om 10u al geleverd. Heel erg snel en lekker goedkoop.

Tomvv 19-06-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel

Schitterende winkel.
We hadden een probleem met een toestel welke niet van bij hen kwam.
We zijn daar ontvangen zoals het toestel echt van hen kwam.
Hierbij zijn we dan ook perfect geholpen.
Nadien bij het rondkijken hebben we nog wat uitleg gekregen over de toestellen welke we nog interesse hadden.
Zonder enige druk naar verkoop zijn we buitengegaan en hebben we deze s'avonds online besteld
Via een heel leuke track and trace hebben we deze de dag nadien ontvangen in een zeer leuke doos.
Doe zo verder en ik weet waar ik volgende keer naar toe moet voor de juiste dienst tijdens en na verkoop
Dit wordt een grote concurrent voor grote webwinkels.

van Pelt 18-06-2017 Via de website gekocht

nooit meer

Bestelling gedaan, betaald en vervolgens niets vernomen. Op navraag de mededeling dat de aanbieding een vergissing was. Geen mail ontvangen maar wel het geld afgeschreven. Na eigen initiatief eindelijk uitleg en zomaar een tegemoetkoming van wel €20 op een volgende bestelling. Waardeloze organisatie met hoofdletters

Martine 14-06-2017 Via de website gekocht

Product DEFECT bij levering

Jeetje wat een teleurstelling. Product zou aankomen de dag na bestelling tussen 8-22u (belachelijke tijdindicatie), maar hele dag op deurbel gewacht omdat ik het product volgende dag nodig had. Vervolgens pas 2 (!!) dagen later ontvangen. Bij het openen bleek het product hartstikke defect te zijn. Retour aanvragen ging alles behalve soepel. Uitendelijk kunnen retourneren voor het bedrag van €14,75. Dus nog verlies gemaakt ook.
Wat een slechte service. Nooit meer Art & Craft voor mij. Erg jammer.

Hanzicht 01-06-2017 Via de website gekocht

Art&Craft: Bezint eer ge begint met deze winkel!

ArtenCraft beweert het artikel de volgende dag af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt vervolgens met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. ArtenCraft geeft als excuus dat Dynalogic last heeft van een technische problemen. Een heel andere reden dus..
Ik raad u aan voor die paar euro prijs verschil toch maar voor een Nederlandse betrouwbare internetwinkel te kiezen. De waardering voor ArtsenCrafts is blijkbaar niet voor niets zo laag. Stom dat ik er ben ingetuind!

Arnaud 28-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit

Ik heb een videocamera gekocht van sony. Snel geleverd en het product is al een jaar in gebruik. De klantenservice niet hoeven testen.

Roy Kreuzen 24-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij hadden na een grote brand een flinke investering. Nette offerte gekregen, prima geholpen en snelle service. Wij zijn helemaal tevreden.

Bram87 24-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen via Art & Craft. Via het internet was ik op zoek naar een Sonos-systeem. De aanbiedingen die er waren; kwamen niet geheel over aan mijn wensen. Via de klantenservice van Art&Craft hebben we een persoonlijke offerte kunnen opmaken die voor beide partijen aantrekkelijk was. In het contact waren ze vriendelijk en volledig. Daarnaast ontving ik snel antwoord om mijn email. Vervolgens zijn de producten snel en in goede orde naar mijn adres gestuurd.
Website werkt prettig en gemakkelijk.
Geen minpunten. Mijn volgende bestelling zou ik meteen weer bij Art & Craft doen.

Rien 22-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Vlot contact: snelle respons op je vragen waardoor hulp bij aankoop.
Spoedige verzending: daags nadien met een attent begeleidend briefje erbij.
Meer dan perfect! Dank u.

Tania 20-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, had ik deze site maar vroeger ontdekt

Prima online service ! Interessante prijzen en aanbiedingen . Ik bestel zeker opnieuw op deze site . Jammer dat ik dit niet vroeger ontdekte .

Bart 06-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling gedaan, kort na levering was een van de 3 producten defect. Deze werd voor reparatie opgestuurt (dimbare meerkleuren ledlamp). Geen statusupdate ontvangen. Na 3 weken contact gehad, kon wel 6 weken duren. Na 6 weken contact gehad, nog steeds geen nieuws. Door onstandigheden pas rond 10 weken wederom contact. Dame was kortaf geirriteerd. Ik geef het retour nr. "Kan ik niks mee" krijg ik toegesnauwd. Uiteindelijk vindt ze het op naam, maar wederom geen update. Ik krijg volgende week een mail en vervolgens ongemakkelijk einde gesprek. Deze lamp kwam de bezorger speciaal ophalen aan de deur voor retour...dit lijkt me onnodig duur, vervolgens was vervanging zeker op zijn plek geweest. 10 weken verder pfffff