art&craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art&craft.

art&craft stelt zich voor

Snelle Levering! Service met website prijzen!

Deze score is berekend op basis van 192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.2

Limitnl 18-09-2017 Via de website gekocht

Niet kopen...te

Hier niet kopen!

Miele stofzuiger besteld en leek goed! Liep mooi achter der aan. Daarna kort getest op 2 m2, stofzuiger toch te zwaar en zuigmond te log bevonden, dus direct ingepakt en weer retour. Omdat de stofzuiger 5 sec. aan is geweest accepteren ze em niet meer als nieuw. Er zat een haar in de stofzak en de zuigmond was 'vies'. Kon onmogelijk als nieuw worden doorverkocht, aldus art en craft. Nu moeten wij 75% vd aanschafprijs accepteren als refund...dus weg 50 euro. Een natte lap over de zuigmond en hoogstens een andere stofzuik had het probleem opgelost..maar ze willen daar helemaal niks.

Wij vragen ons af; hoe moet men dan een stofzuiger beoordelen.. met je ogen én het liefst op afstand? Doen ze ook zo als er vingerafdrukken op tv.s staan? Het heeft er veel van weg dat ze hier op lopen.. louche handelaren op zoek naar sales.

michiel 05-09-2017 Via de website gekocht

Enorme oplichters

Ik kocht in juni bij deze online shop een golfhorloge merk Bushnell. Recent kreeg ik last van condensvorming onder het glas. Op mijn melding hierover kreeg ik te horen dat ik het horloge moest opsturen, dat ik het 4-6 weken zou moeten missen en als blijkt dat er geen defect is moet ik 60 euro boete/losgeld betalen. Deze voorwaarden zijn belachelijk. Inmiddels heb ik ook geklaagd over Art&Craft bij de Belgische importeur van Bushnell. Deze heeft me meegedeeld dat Art&Craft geen erkende verkoper is van Bushnell. Dat betekent dat ze waarschijnlijk zelf partijen importeren via officieuze kanalen en dat verklaart hun belachelijk slechte service. Ze zijn misschien de goedkoopste, maar hebben zeker ook de allerslechtste klantenservice ever.

Marieke 04-09-2017 Via de website gekocht

Geld weg!

Begin augustus Fitbit 2 besteld, was na 2 weken al stuk. Teruggestuurd, nooit meer wat vernomen en ze lijken onbereikbaar.

Charlotte 02-09-2017 Via de website gekocht

Levering niet op tijd

Was op zoek naar een hoesje voor mijn telefoon, op de site van art en craft was dit hoesje op voorraad, er stond heel duidelijk bij de bestelling vandaag besteld 27-8-2017 geleverd op 29-8-2017. 1-9-2017 is het hoesje nog steeds niet binnen. Dit was de eerste keer dat ik een aankoop deed op deze site en tevens laaste.

voel me belazerd 13-08-2017 Via de website gekocht

shitservice!!!!

Doro Flip Cover besteld, en gekregen. Past echter niet. Terugsturen lukt gewoon niet door de ingewikkelde procedures die men er op nahoudt. Ook niet na diverse mails en telefoontjes, lijkt of men aan het lijntje wordt gehouden tot men het opgeeft. Dat doe ik dan ook. Nooit meer.
Heb nu een betaalde, niet passende Flip Cover, die ik niet kan retourneren!!!!!

chrmrs 11-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Reeds eerder een product aangekocht via de website.
Hier was ook alles goed verlopen, zowel email verkeer, zending, tijdstip levering.
Na 2 volgt 3

Ariane 04-08-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost, zal ik zeker niet vegeten

Ik had een slecht ervaring doordat schade was gemaakt tijden het plaatsen. Inmiddels is het allemaal netjes opgelost, dank daar voor!

Leonard Wijsman 03-08-2017 Via de website gekocht

geen service en geen oplossend vermogen.

slechte service! Speciaal een onderdeel besteld met dagdeel levering. extra voor betaald. Onderdeel met spoed nodig voor het afmonteren van een keuken net voor de bouwvakantie.
Op de dag van levering netjes met track en trace gevolgd via dynalogic.
Chauffeur heeft bezorging niet geleverd omdat hij het adres niet kon vinden, geen telefoon gehad en is gewoon doorgereden. Art en Craft gaf ook niet thuis en kon de levering niet verspoedigen.
extra kosten blijven staan voor dagdeellevering. geen oplossend vermogen maar gewoonweg jammer en maar wachten tot morgen.

bertito 30-07-2017 Via de website gekocht

Niks te kalgen

Goede afspraken rondom aflevering mogelijk. Ze hebben aantrekkelijke aanbiedingen. Mij product was 150% afgeprijsd.

hoiiii 15-09-2017

eventjes een vraagje hoe kan een product 150% korting zijn dan krijg je de helft toe en dat lijkt me sterk

Jan 24-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service - niet doen!

Het is een administratieve puinhoop bij deze winkel, na betaling gebeurde er eerst een week niets, toen moest ik mailen ter herinnering van mijn bestelling. Daarna werd het product aangeboden op zaterdag terwijl ik helaas niet thuis was. Toen weer een lange tijd stilte, nog Maar een herinnering gestuurd. Vervolgens krijg ik wel allerlei onbegrijpelijke mailtjes, maar mijn product is nog steeds niet geleverd.

Misschien wel lagere prijzen, maar beter ergens te kopen met goede administratie en klantenservice.

Gronowski 18-07-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service!

Klant wordt niet serieus genomen. Mijn zaak loopt nu al twee maanden en niemand weet wat de stand van zaken is. Geen aanrader! Volgens mij een goede item voor Radar..

Jayden 18-07-2017 Via de website gekocht

Goeie Service

Ik heb een bluetooth speaker besteld donderdag het was voor 5 uur bestelled morgen in huis ik bestelde om half 9 ik nam aan dat het maandag kwam toen vroeg ik van wanneer het komt en toen zeiden ze dat het zaterdag kwam daar was ik heel tevreden mee net tot 6 uur gewacht en heb hem nu 2 uurtjes en hij bevalt me heel erg goeie bass enz. En dat voor maar 100 euro en bij andere winkels 140 ik ga zeker als ik iets nodig heb eerst hier kijken .

Ariane Kok 28-06-2017 Via de website gekocht

Klant onvriendelijke service en afhandeling, schandalig!

IK heb een koelkast gekocht bij Art & Craft , alleen zij hebben deze zwarte koelkast die ik graag wilde hebben. De order werd sowieso al niet op de afgesproken dag geleverd (zit je dan een dag op te wachten thuis) .
- ik had full service genomen, d.w.z.: dat ze je oude koelkast meenemen en je nieuwe koelkast uitpakken en installeren.
- ze wilde eigenlijk al zo weggaan en achter laten. Helaas wees ik ze op de full service waar ik voor betaald had en moesten ze met veel pijn en moeite de koelkast nog gaan uitpakken en de verpakkingsrommel meenemen. Bij het verplaatsen van de koelkast hebben ze deze niet opgetild maart op de poten laten steunen waardoor nu mijn vloer beschadigd is met diepe putten. Helaas zag ik dat pas toen de 'vogel al gevlogen was'. Dus ik foto's gemaakt van de schade, heen en weer gemaild. Natuurlijk zeggen zij dat ze het niet gedaan hebben. Waardeloze service, zelfs geen excuses. Het waren niet eens installateurs , gewoon 2 chauffeurs. Ik neem aan dat dit gewoon verzekeringswerk is waar een dergelijk bedrijf als Art&Craft voor verzekerd is? De communicatie is gewoon NUL en voor de rest besluiten ZIJ van ART & CRAFT dat hiermee maar de kous af is. en zit ik gewoon nog met mijn geruïneerde houten vloer.
Slecht service!, zal het niemand aanraden.

Ariane 04-08-2017

Deel 2 van mijn review. Inmiddels zijn wij 4,5 maand verder, Art&Craft heeft alles netjes voor mij opgelost. Alle schade is hersteld inmiddels! Dat vind ik toch wel een dikke 'LIKE' waard. Dankjewel Deborah van de klantenservice ! de schuld was niet geheel te wijten aan Art& Craft maar aan Dynalogic welke zijn verantwoording niet heeft genomen. Art & Craft heeft dat wel gedaan en het netjes voor mij opgelost.

Bjorn Van Ryckeghem 28-06-2017 In de winkel gekocht
Mariakerke

Uitstekende klatendienst

Al vele jaren ben ik klant bij Art&Craft. Niet alleen voor hun uitgebreid gamma aan fototoestellen en accessoires, maar zeker ook voor hun uitstekende klantendienst. Ze staan altijd klaar met raad en gaan steeds op zoek om aan mijn vragen/noden tegemoet te komen. Bellen, mailen, langsgaan in de winkel, ... telkens opnieuw word je met een glimlach / vriendelijk woord ontvangen.

Frank 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Al 2 keer defect toestel geleverd . Ze weigeren om het direct te vervangen . Slechte retour procedure

Jean-Louis 20-06-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Bestelde hier een stofzuiger aan de laagste prijs die ik kon vinden, en deze werd de volgende morgen om 10u al geleverd. Heel erg snel en lekker goedkoop.

Tomvv 19-06-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel

Schitterende winkel.
We hadden een probleem met een toestel welke niet van bij hen kwam.
We zijn daar ontvangen zoals het toestel echt van hen kwam.
Hierbij zijn we dan ook perfect geholpen.
Nadien bij het rondkijken hebben we nog wat uitleg gekregen over de toestellen welke we nog interesse hadden.
Zonder enige druk naar verkoop zijn we buitengegaan en hebben we deze s'avonds online besteld
Via een heel leuke track and trace hebben we deze de dag nadien ontvangen in een zeer leuke doos.
Doe zo verder en ik weet waar ik volgende keer naar toe moet voor de juiste dienst tijdens en na verkoop
Dit wordt een grote concurrent voor grote webwinkels.

van Pelt 18-06-2017 Via de website gekocht

nooit meer

Bestelling gedaan, betaald en vervolgens niets vernomen. Op navraag de mededeling dat de aanbieding een vergissing was. Geen mail ontvangen maar wel het geld afgeschreven. Na eigen initiatief eindelijk uitleg en zomaar een tegemoetkoming van wel €20 op een volgende bestelling. Waardeloze organisatie met hoofdletters

Martine 14-06-2017 Via de website gekocht

Product DEFECT bij levering

Jeetje wat een teleurstelling. Product zou aankomen de dag na bestelling tussen 8-22u (belachelijke tijdindicatie), maar hele dag op deurbel gewacht omdat ik het product volgende dag nodig had. Vervolgens pas 2 (!!) dagen later ontvangen. Bij het openen bleek het product hartstikke defect te zijn. Retour aanvragen ging alles behalve soepel. Uitendelijk kunnen retourneren voor het bedrag van €14,75. Dus nog verlies gemaakt ook.
Wat een slechte service. Nooit meer Art & Craft voor mij. Erg jammer.

Hanzicht 01-06-2017 Via de website gekocht

Art&Craft: Bezint eer ge begint met deze winkel!

ArtenCraft beweert het artikel de volgende dag af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt vervolgens met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. ArtenCraft geeft als excuus dat Dynalogic last heeft van een technische problemen. Een heel andere reden dus..
Ik raad u aan voor die paar euro prijs verschil toch maar voor een Nederlandse betrouwbare internetwinkel te kiezen. De waardering voor ArtsenCrafts is blijkbaar niet voor niets zo laag. Stom dat ik er ben ingetuind!

Arnaud 28-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit

Ik heb een videocamera gekocht van sony. Snel geleverd en het product is al een jaar in gebruik. De klantenservice niet hoeven testen.

Roy Kreuzen 24-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij hadden na een grote brand een flinke investering. Nette offerte gekregen, prima geholpen en snelle service. Wij zijn helemaal tevreden.

Bram87 24-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen via Art & Craft. Via het internet was ik op zoek naar een Sonos-systeem. De aanbiedingen die er waren; kwamen niet geheel over aan mijn wensen. Via de klantenservice van Art&Craft hebben we een persoonlijke offerte kunnen opmaken die voor beide partijen aantrekkelijk was. In het contact waren ze vriendelijk en volledig. Daarnaast ontving ik snel antwoord om mijn email. Vervolgens zijn de producten snel en in goede orde naar mijn adres gestuurd.
Website werkt prettig en gemakkelijk.
Geen minpunten. Mijn volgende bestelling zou ik meteen weer bij Art & Craft doen.

Rien 22-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Vlot contact: snelle respons op je vragen waardoor hulp bij aankoop.
Spoedige verzending: daags nadien met een attent begeleidend briefje erbij.
Meer dan perfect! Dank u.

Tania 20-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, had ik deze site maar vroeger ontdekt

Prima online service ! Interessante prijzen en aanbiedingen . Ik bestel zeker opnieuw op deze site . Jammer dat ik dit niet vroeger ontdekte .

Bart 06-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling gedaan, kort na levering was een van de 3 producten defect. Deze werd voor reparatie opgestuurt (dimbare meerkleuren ledlamp). Geen statusupdate ontvangen. Na 3 weken contact gehad, kon wel 6 weken duren. Na 6 weken contact gehad, nog steeds geen nieuws. Door onstandigheden pas rond 10 weken wederom contact. Dame was kortaf geirriteerd. Ik geef het retour nr. "Kan ik niks mee" krijg ik toegesnauwd. Uiteindelijk vindt ze het op naam, maar wederom geen update. Ik krijg volgende week een mail en vervolgens ongemakkelijk einde gesprek. Deze lamp kwam de bezorger speciaal ophalen aan de deur voor retour...dit lijkt me onnodig duur, vervolgens was vervanging zeker op zijn plek geweest. 10 weken verder pfffff

Romijn 13-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service / product kapot bij levering

Samsung TV + muurbeugel besteld via ArtenCarft. Één grote ellende.
- TV kon in 1e instantie niet geleverd worden op afgesproken datum. Dit zelf moeten concluderen en hiervoor contact op moeten nemen, er werd nog niet eens de moeite gedaan dit bij de klant aan te geven. De beugel werd wel geleverd. Dus al 2 dagen moeten vrij nemen om beide producten te ontvangen.

- TV bleek bij uitpakken defect.

- In plaats van een nieuw correct product te leveren, waarvoor je betaald hebt, wordt de TV nu ter reparatie ingenomen en naar de fabrikant gestuurd (weer 1 dag vrij nemen). Hoe lang je de tv exact kwijt bent kan ook niet aangegeven worden

Al met al een rare gang van zaken. Je bestelt een nieuw product, deze wordt defect geleverd. Je verwacht dan een goede service, en een correct werkend product ter vervanging. In plaats hiervan ben je jouw product voor een niet nader te bepalen periode kwijt en wordt er voor garantie verwezen naar de fabrikant.

Dit bedrijf kan een voorbeeld nemen aan, pak-m-beet een Coolblue. Waar het product een dag later wordt opgehaald en een nieuw apparaat geleverd wordt. Dit is tenslotte waar je voor betaalt, en niet voor een defect product die je ook nog eens weken kwijt bent.

Al met al geen bedrijf waar ik nogmaals iets zal bestellen.

Marie 11-04-2017 Via de website gekocht

Gratis levering = uitsluitend tot aan de drempel!

Prijs zeer gunstig maar : levering was pas na 9 dagen ipv vooropgestelde 2 à 3 werkdagen.
Ik ben gisterenmiddag rond 14.00u via email verwittigd van levering vandaag tussen 9.00u en 17.00u.
Levering was gratis en je kunt ook aanklikken dat oud toestel gratis wordt meegenomen.
Maar 'gratis levering' betekent in de praktijk dat de koerier uw toestel tot aan de drempel van uw woning plaatst en niets meer! Uitpakken en installeren is daarin dus niet inbegrepen. Dit zou duidelijk moeten vermeld worden op hun website. In de toekomst bestel ik mijn toestellen terug bij Van den Borre of collega's. Gratis levering betekent daar dat je toestel ook uitgepakt en geïnstalleerd wordt + gratis meenemen oud toestel en verpakking.

W vd V 07-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service,houden zich aan beloofde afspraken.

Uitstekende service, Had vraag via mail gesteld, kreeg direct antwoord. Medewerker deed veel moeite om product de dag erna al bij mij te laten bezorgen.Houden zich aan beloofde afspraken.

Henriette 01-04-2017 Via de website gekocht

Loze beloftes

Zondag een product besteld met een levertje van 1-2 werkdagen. Dinsdag gebeld, aangezien ik nog geen track and trace code had ontvangen terwijl dit wel had gemoeten volgens de mail. Was iets vertraging werd me verteld, maar de volgende dag kon ik hem in ontvangst nemen. Woensdag nog niks. Weer contact opgenomen en toen zeiden ze dat er nog meee vertraging was en dat ze mij opende hoogte zouden houden. Toen over en weer gemaild. Voelde me wel gehoord en serieus genomen, plus een uitleg dat het niet aan hen lag maar aan het feit dat het product vaker was besteld dan dat het op voorraad was. Heb ze het advies gegeven om hier hun klanten zelf van op de hoogte te brengen in plaats van dat klanten hierover contact op moeten nemen. Hoort wat mij betreft vanzelfsprekend te zijn. Uiteindelijk zeiden ze een andere leverancier te hebben gevonden die het product rechtstreeks zou bezorgen waardoor ik het zaterdag in ontvangst kon nemen. Die zaterdag is nu voorbij en heb nog niks binnen. Zet geen dingen op je website wanneer je deze niet na kunt komen. Zonde!!

Paul 28-03-2017 Via de website gekocht

Service is een onbekende term

Een Nespresso machine gekocht bij deze winkel. Het apparaat ging binnen een jaar kapot en daarom heb ik hem geretourneerd. Inmiddels wacht ik twee maanden op de reparatie en zegt men niet te weten wat de status is. De genoemde termijnen zijn verstreken. Voor een alledaags artikel als dit zou vervanging binnen twee maanden toch geen probleem mogen zijn?

Willy 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Correcte en vlugge levering. Goede service en correcte prijzen. Ook vlug geholpen via de live chat. Top !

Louis 24-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Bij art en craft een automatisch koffie apparaat gekocht was snel en keurig geleverd.
Er was een cashback van siiemens van 80 euro . Na het apparaat ontvangen te hebben
Niets bij de verpakking terug te vinden over een cashback.
Met Art en Craft gecontacteerd, met de juiste informatie toch snel de 80 euro ontvangen van Siemens....dus goed gedaan Van Art en craft.

Heidi 22-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb online een fototoestel gekocht bij Art & Craft ! Prima service !!! Onmiddellijk respons bij een vraag ! En vriendelijk !!!! Tijdige levering !
Heel tevreden!

Tessa 21-03-2017 Via de website gekocht

Duurt lang

Ik heb een steelstofzuiger van aeg gekocht en daar stond bij binnen 1-2 werkdagen geleverd. Ik heb hem vorige week woensdagochtend besteld en nog steeds heb ik hem niet. Ik krijg ook geen mail of niks. Wel heb ik contact opgenomen via de chat en er werd me verteld dat die levertijd geld vanaf het moment dat het product bij hun geleverd is... heel raar. Dus die levertijd klopt niet en ik wacht nog steeds.

Carlo Vanstiphout 07-03-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader!

Onklopbare prijzen, correcte en vriendelijke service, next-day delivery! Vroeger shopte ik blind bij Bol, maar tegenwoordig check ik altijd eerst Art & Craft.

Jan J Holvoet 02-03-2017 In de winkel gekocht

breed aanbod en scherpe prijzen

mis soms meer technische info van producten (fotografie) om te kunnen vergelijken. Ben daar voor naar de website van de producent moeten gaan zoeken

WGJ 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Omdat dit de eerste keer was dat ik bij deze winkel online iets kocht en het bedrag best wel groot was wat ik vooraf moest betalen, had ik na het lezen van de reviews over deze (web)winkel mijn twijfels om het product te bestellen. Ik had nog wat vragen en deze via de chat aan Hannelore gesteld. Dit ging allemaal heel keurig en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en de vrieskast besteld op vrijdagmiddag en zaterdag kon deze al geleverd worden wat ook is gebeurd. Ik kreeg keurig diverse mails met informatie over mijn bestelling. Op vrijdag was het tijdsbestek nog van 9.00 uur tot 17.00 uur maar op zaterdag werd het gelukkig al wat specifieker, nl. tussen 10.15 uur en 13.15 uur. (Je moet toch de hele tijd thuisblijven nietwaar). Ongeveer 20 minuten voor aflevering kreeg ik een sms dat de bezorgers om 12.05 uur er zouden zijn en dat was ook zo. Nette, vlotte aflevering door 2 bezorgers. Dus ondanks mijn twijfels vooraf helemaal niets op aan te merken!

D 22-02-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk

Ik had een behuizing voor mijn PC gekocht, hij zou een dag later bezorgd worden. Na 2 weken nog niet gekregen, er werd niet gereageerd op mijn e=mails.

Schoubs Rudi 02-02-2017 Via de website gekocht

Eerste aankoop Art & Craft

Eerste aankoop bij deze site, super professioneel en korrekte levering, op een vraag ivm de cashback had ik op dezelfde dag reeds een antwoord.
Super aanbevolen

rdp 23-01-2017 Via de website gekocht

zoals steeds perfect

Zeer vlotte toegankelijke website met heeeeel veel keuze en de beste prijs die er te vinden is.super snelle levering met goede info van leveringsuur dus nooit een ganse of halve dag verloren super tevreden

Pluspunten

• keuze ,prijs en levering

Ben 23-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Betaling vlot, levering minder vlot. Klantendienst gecontacteerd maar zelden bereikbaar en weinig communicatie. Al bij al is alles nog redelijk snel in orde gekomen.

• Leveringsdienst

Minpunten

• Communicatie

DJ 22-01-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling aan concurentiele prijzen

De enige online winkel , die binnen de 24 uur jouw bestelling levert en daarenboven via Dynalogistics het tijdstip van levering kan meedelen. Top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Goede prijzen

Antoine 22-01-2017 Via de website gekocht

Prijzen, levering en klantenservice zijn top.

Op minder dan één dag was mijn aankoop geleverd aan huis. Via de chat kon ik een probleem onmiddellijk oplossen met een aan huis gratis oplossing tot gevolg.

• Levertermijn
  • Chat

Frans 22-01-2017 Via de website gekocht

stereo pioneer

gebruiksvriendelijk website ,solden artikelen worden afzonderlijk aangeduid ,dus geen gezoek naar de juiste artikelen.
de verzending was zeer goed geregeld niet alleen met trac en trace maar ook de plaats waar de bezorger zich bevindt is uitzonderlijk goed weergegeven zodat je op 10 min weet wanneer het pakje afgeleverd wordt.

Pluspunten

• goede website
  • beste prijs/kwaliteit

Sauvage Anne Catherine 22-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik heb Art en Craft gekozen omdat de beste prijs was en omdat ik had al een oven besteld en ze hadden mij goed antwoorden gegeven en geholpen aan telefoon .

Pluspunten

• Voor meer Vragen kunnen we bellen tot 21h.
  • Heel vriendelijk voor te helpen in 2 talen
  • Bestellen voor 17h en levering dag erna.

Minpunten

• Bestelling 16u53 = te laat voor levering in 1 dag.

Walter Claes 22-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser smeg

Wij hebben een vaatwasser SMEG aangekocht via deze Website. Uit het verleden hadden we al ervaring met Art & Craft. De prijs was 150 euro goedkoper dan op de andere website's en de winkels die we bezochten voor hetzelfde product.
Levering zoals steeds op tijd, heel de tijd te volgen waar de levering zich bevond en wanneer deze zou geleverd worden.
Prima service !

Pluspunten

• Voordelig
  • Snelle en goede levering

Axel 22-01-2017 In de winkel gekocht
Mariakerke

Prima service

Goede service, vriendelijk personeel. Sensor cleaning heel goed gedaan. Ik vond het niet echt goedkoop, maar als het goed gedaan is kan ik er mee leven.

Koffiekopje 22-01-2017 Via de website gekocht

Juiste keuze

Hier hadden ze het model en kleur wel! Alle andere shops boden alleen het standaard assortiment aan.
Ook een vlotte levering vanuit de Nl vestiging ,dus helemaal top.

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering

Minpunten

• Nespresse kende dit (nog) niet als bedrijf

m.lembrechts 22-01-2017 Via de website gekocht

overwacht snel

eerst was het artikel niet in stock in beide winkels , ik dacht het zal voor de volgende week maandag of dinsdag zijn de levering .maar nee dezelfde week nog zaterdags was het artikel om 13.00 uur geleverd 1dag na de bestelling fantastisch !