art&craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art&craft.

art&craft stelt zich voor

Snelle Levering! Service met website prijzen!

Deze score is berekend op basis van 64 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.2

Frans 20-06-2018 Via de website gekocht

Arts en Craft, wat een ramp!!

Wij hadden onze Philips koffiezetapparaat gekocht bij Bol. com. Niet in de gaten hebbende dat hij bij AC vandaan kwam. Na 5 maanden wordt de koffie machine bloedheet, terwijl er geen water in zit en de knop op uit staat. Dus terug gezonden. Na ruim 2 maanden ontvingen wij het apparaat retour met afgebroken filterhouder, met de mededeling dat het apparaat goed is. Uiteindelijk heeft Bol.com ons geholpen met een nieuwe koffiezetmachine. Met Ac valt niet te communiceren, ze komen hun afspraken niet na, dus een ramp.

Jos D. 06-06-2018 In de winkel gekocht

Herstelling Calor

Na veel moeite een bestek gekregen voor herstelling, heel dubieus opgesteld. Toestel is waarschijnlijk nog niet opengemaakt maar wel een vermoedelijke prijs opgemaakt. Mail naar Nancy Stormens verstuurd voor terugname toestel - zonder reactie. Tevens onmogelijk telefonisch contact te krijgen met winkel.

Peter 18-05-2018 Via de website gekocht

Nooit meer

Barslechte service naverkoop. Kärcher in garantie wordt na herstelling defect teruggebracht. Werken samen met koerier Dynalogic en dat is al helemaal een ramp op gebied van klantvriendelijkheid. Chauffeur komt niet opdagen, beweert niemand thuis te hebben aangetroffen maar blijkt volgens de tracking die dag zelfs niet te zijn uitgereden. Nooit meer.

Erwin 18-05-2018 Via de website gekocht

Aankoop printer met 20€ cashback van Canon

Ik kocht vorige week een Canon Pixma 6151 bij Art & Craft, met cashback van 20€. Op de website staat de verkoopprijs op 98€, ik heb echter 118€ moeten betalen, want de cashback zou ik terugvorderen van Canon. Na alles geregistreerd te hebben bij Canon kreeg ik de melding dat de actie afgelopen was, en dat ik de cashback maar moest opvragen bij Art & Craft!!! Ik vind dit van beide bedrijven bijzonder onprofessioneel en bedrieglijke praktijk.
Ik maak momenteel een dossier op voor de FOD. NOOIT zal ik nog artikelen kopen bij Art & Craft, en ook NOOIT geen Canon meer !!!

GeertVL 04-05-2018 Via de website gekocht

Slechte levering en weigeren om het probleem op te lossen

Een (dure) lens online besteld bij A&C. Na een fout door de transporteur werd deze lens veel te laat geleverd. Hoewel de uiteindelijke levering na mijn gevraagde deadline was heb ik deze toch laten leveren. Bij levering bleek echter dat er ook nog eens het verkeerde artikel geleverd was.

De winkel weigert om de verkeerde levering terug te betalen, en eist dat ik het standaard retourproces volg, waarbij ik het risico en de kost draag voor het terugsturen van het verkeerde artikel, zonder garantie dat mijn volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald. Zij tonen duidelijk dat ze niet bereid zijn om mee te denken met hun klant of zich flexibel op te stellen om door hen gemaakte fouten op te lossen.

Vanuit de discussies met de customer service is het duidelijk dat er geen management support is voor klantenondersteuning, en dat de bedrijfscultuur puur op interne processen is gefocust. Ik kan absoluut niet aanraden om bij deze winkel aan te kopen. Zodra er iets mis gaat mag je er niet op rekenen dat er moeite wordt gedaan om mee een oplossing te zoeken.

Pieter 30-04-2018 Via de website gekocht

slecht service na verkoop

Ik heb een steelstofzuiger teruggestuurd na defect onder garantie. Hun koerier komt deze ophalen.(de eerste afspraak komen ze niet af) Na 2 weken krijg ik een foto dat de stofzuiger gebroken is bij vervoer en dat dit mijn schuld is. Ze proberen zelf geen oplossing te vinden zodat beide partijen tevreden zijn!
Nooit koop ik nog iets via hen!

Janho 23-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Sd kaart gekocht.na enkele dagen nog niet geleverd.verschillende keren telefonisch contact opgenomen met klantendienst.steeds het zelfde antwoord.er is een probleem met de levering we gaan contact op nemen met de transporteur.na een week de bestelling geannuleerd, ik jan niet blijven wachten tot de transporteur eens tijd heeft om te antwoorden .

Officiele reactie van Art en Craft 23-04-2018

Goedemiddag Jan

Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw order tijdig meegegeven met Bpost maar zij hebben helaas een fout gemaakt in de sortering van uw pakket.
Bpost accepteert annuleringen van transportorders helaas niet, waardoor men het pakketje sowieso nog bij u zal aanbieden.
Wat wij wel voor u kunnen doen is vandaag een nieuwe zending inplannen.
De huidige zending zal bij levering dan wel moeiten geweigerd worden.
Ik neem nog even contact met u op per mail om concrete afspraken te maken alsook een tegemoetkoming voor de vertraging.
Met vriendelijke groeten
Team Art&Craft

Astrid670 12-04-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring

Maandagmiddag een espressomachine besteld na gedegen vergelijkend onderzoek. Helaas dinsdagmorgen een half uur te laat bij de koerier waardoor de levering een dag later werd maar woensdag keurig afgeleverd door dynalogics, de koerier was precies te volgen en een half uur van tevoren ook nog een sms met de exacte levertijd. Super! En tegen een superprijs. Tevreden klant.

H. Oldenburg 12-04-2018 Via de website gekocht

Eens maar nooit meer.

Ik had kort geleden een robot stofzuiger gekocht van €900, maar deze voldeed helemaal niet aan de volwachtingen. Hij zoog de helft van mij huis niet! Ik heb de dag na de levering contact opgenomen en het retour gezonden. €25 verzendkosten voor eigen rekening. Maar ik moest wel 10% (=€90) zelf betalen omdat het gebruikt was. Ja duh!!! Ik tegen in bezwaar gegaan maar daar kreeg ik na een week een negatief antwoord op. Ik ben uiteindelijk maar akkoord gegaan anders heb ik helemaal niets en aan een stofzuiger die zijn werk niet doet heb ik niets. Ik had hen gekozen omdat ze €100 goedkoper waren dan bijvoorbeeld de BOL.com maar in dit geval is het duurkoop omdat ik uit ervaring weet dat BOL.com en Wehkamp wel een gebruikt product zonder gezeur retouren indien het product niet doet wat beloofd is.
Dit was een keer maar nooit meer!

Niels 01-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

In de namiddag een hogedruk reiniger besteld en de volgende ochtend al in huis! Terwijl het geld nog eens niet van mijn rekening was afgeschreven. Keurige transporteur die letterlijk per adres te volgen is. Zo hoort het, ongekend goed!

Hans van Arkel 30-03-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Ik heb op 26/3/2018 via de web site een Kaercher hogedrukspuit besteld die binnen 24 geleverd zou worden (dus op 27/3). Tot op heden (30/3) heb ik de spuit nog niet ontvangen. Volgens Art & Craft komt dit door een sorteerfout. Na mijn telefonische klacht zou Art & Craft nog contact met mij opnemen maar ook dat is niet gebeurd.

MR 30-03-2018 Via de website gekocht

Levertermijn...

De levertijd wordt niet gerespecteerd. Vorig weekend een product besteld dat op voorraad was en na 5 dagen nog altijd geen track&tracenummer. Na telefonisch contact konden ze me niet verder informeren over de leverdatum. Het enige advies dat ik kreeg was : nog even geduld uitoefenen .... met het verlengde paasweekend zal het inderdaad nog even duren vrees ik.

Pier 28-03-2018 Via de website gekocht

Slecht service maakt van hun probleem jouw probleem

Mooie afzuigkap besteld van bosch na 4 dagen geleverd maar de verkeerde kleur. Gelijk gebeld en ze gingen het oplossen zo snel mogelijk. Na drie dagen gebeld, ze waren er nog mee bezig. Na vijf dagen weer gebeld. Nu blijkt er nog niks geregeld te zijn, de verkeerde kap moet nog worden ingepland op op te halen en de goede kleur kan pas besteld worden als de verkeerde weer terug is in het magazijn.
Als je aan geeft dat de fout bij het bedrijf ligt halen ze de schouders op.
Nu bestelling geannuleerd en ergens anders besteld en nu maar hopen dar de verkeerde snel opgehaald wordt. Staat behoorlijk in de weg mega doos van meer dan een meter bij een meter.
Kortom geen service en geen oplosising.

Henk 23-03-2018 Via de website gekocht

Niets geleverd

Na een week gewacht te hebben de bestelling maar geannuleerd. Kreeg geen antwoord op mail. Uiteindelijk na annulering geld retour gestort, geen uitleg, geen excuses,helemaal niets. Onverschillig bedrijf

Wichers 21-03-2018 Via de website gekocht

Komen levertijden niet na

Op moment van bestellen werd aangegeven dat de artikelen op voorraad waren en de volgende dag zouden worden geleverd. 's Avonds kreeg ik daar per mail zelfs nog een bevestiging van. De volgende dag gebeld, want ik had nog geen track & trace gegevens. Er zou iets mis zijn gegaan met het computersysteem en helaas was mijn bestelling daarom niet verzonden. Vervolgens afgesproken dat de spullen de volgende dag op een ander adres geleverd zouden worden. Nog geen 5 minuten later een mailtje met de mededeling dat de artikelen helemaal niet op voorraad waren en dat e.e.a. verstuurd zou worden zodra er nieuwe voorraad binnen was. Nogmaals gebeld en de belofte gekregen dat men er achteraan zou gaan en ik zou worden teruggebeld. Drie uur later weer zelf gebeld. Er was nog steeds niets bekend over eventuele levering en ik moest maar afwachten tot ik een mailtje kreeg (die men zou sturen zodra de leverancier van zich had laten horen). Te kennen gegeven dat ik de spullen echt nodig had en niet kon wachten. Kreeg als antwoord dat ze helaas niets voor me konden doen. Vervolgens de artikelen zelf elders gevonden en besteld en de bestelling bij Artencraft geannuleerd. Dit soort dozenschuivers die klanten lokken met valse belofte di ze niet waar kunnen maken en vervolgens tegen hun klanten zeggen dat ze de boom in kunnen, bezorgen alle welwillende webshops een slechte naam!

R. van der Ziel 19-03-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie en slecht klantcontact

Via Blokker.nl een televisie besteld bij Art & Craft. De televisie had 1 dag levertijd, we zijn inmiddels bijna 49 dagen verder en de televisie is er nog steeds niet. Op zich niet erg als er goed gecommuniceerd werd. Via de klantenservice van Arts en Craft al 6 verschillende levermomenten gehoord en ze blijven het vooruit schuiven.

Peter 12-02-2018 Via de website gekocht

Vermijden!

Op donderdag 8 februari 2018 bestelde ik op basis van de lage prijs een Sonos Sub bij Art&Craft. Deze was op voorraad, en gezien ik tijdig had besteld, zou deze vrijdag 9 februari moeten worden afgeleverd.
Echter, vrijdag geen levering, geen mail, helemaal niets. Zaterdag ook geen levering, dus maandagochtend direct een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef.
Redelijk snel een reactie, dat ze moesten uitzoeken wanneer de Sonos sub geleverd zou gaan worden, geen excuses voor de vertraging. Heb nog enige uren gewacht, vervolgens mijn bank opdracht gegeven de betaling terug te boeken en mijn bestelling per email geannuleerd. Achteraf (maar dat is altijd) had ik me beter moeten verdiepen in Art&Craft, negatieve recensies voldoende op internet.

Hallo 01-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Heb op donderdag 31 januari hoge druk reiniger besteld bij art en craft op de site en volgende dag al thuis 👌🏻

Hugo 26-01-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop koop waarschijnlijk nog in deze shop.

Uitstekende service top top top
Dit is de eerste aankoop bij art & craft en zeker niet de laatste.
Toppie!

KvdrG 21-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!

Op woensdag 10-01-2018 heb ik via Blokker.nl een Severin EM 3965 Elektrisch mes gekocht. De levertijd (levering via Art en Craft) zou 1 dag zijn. Op maandag 15 januari had ik nog niets ontvangen en heb ik een mail gestuurd naar Art en Craft. Zij zouden uitzoeken hoe lang de levertijd zou zijn en ik zou bericht krijgen als zij iets horen. Op vrijdag 19 januari had ik nog niets gehoord en heb ik op Blokker ook een mail gestuurd dat ik nog niet had gekregen. Zij gaven het advies op toch weer contact op te nemen met Art en Craft. Het is nu 21 januari en heb ik nog steeds niets vernomen van Art en Craft. Er zit mij niets anders op dan morgen opnieuw contact met hen op te nemen waar mijn mes blijft. Erg vervelend dat ik van hen niets hoor en hier zelf achteraan moet

C Martens 04-01-2018 In de winkel gekocht

goede service

Ik kan hier alleen een beoordeling geven over de winkel in Mariakerke.
Heel klantvriendelijk, prima service, behulpzaam en steeds correct!
Steeds professioneel advies .
Groot assortiment.

voorheentrouweklant 23-12-2017 In de winkel gekocht
mariakerke

Zwakke service

De prijs is vaak hoger dan ergens anders ook al beweren ze van niet op hun website. Antwoorden op mails doen ze meestal niet. Ook telefonisch zeggen ze dat ze gaan terug bellen maar doen dit niet.

Peter F 19-12-2017 Via de website gekocht

Schandalige misleiding!!!

Heel slechte service hier!!!!! Had in de aanbieding een koffie apparaat gekocht (zwarte) voor €395. Er stond duidelijk dat deze op voorraad was. Bestelling bevestigd gekregen van webshop, en er werd levering in één werkdag beloofd. Hierna krijg ik te horen dat ze hem niet meer kunnen leveren en willen de bestelling geannuleerd wordt. Ik heb gevraagd of ik de grijze kan ontvangen, wat even duur is. Dat ging helaas niet, ik kon wel op hun site nieuwe bestellen voor €494,98. (was inmiddels niet meer in aanbieding) Meerdere malen contact gezocht, bieden geen oplossing. Ik moest maar opnieuw bestellen op hun webshop en €100 euro meer betalen...... Schandalig!!!!

Jacqueline 08-12-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Samen met mijn moeder een stofzuiger besteld en de volgende dag al in huis. Stofzuiger werkt helemaal goed en was ook zeker niet te duur. Wij zullen zeker nog vaker iets bestellen als wij iets
nodig hebben uit deze webshop.

Hanzie 06-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos!

Op vrijdag 24-11-2017 heb ik een Siemens Inductiekookplaat besteld bij AC elektro via Bol.com. Deze zou vrijdag 1-12-2017 geleverd worden en er zou vooraf contact opgenomen worden i.v.m. met de levering.
Vervolgens heb ik vrijdag 1-12-2017 een hele dag thuis zitten wachten op ofwel de levering van de kookplaat of een telefoontje. Helaas.. Niets gezien of gehoord…
Op maandag 4-12-2017 heb ik een mail gestuurd via de site van Bol.com met de vraag wanneer ik mijn kookplaat kan verwachten. Tot op heden geen reactie.
Vervolgens op 5-12-2017 gebeld met AC elektro. Gelukkig kreeg ik al snel een (slecht verstaanbare) Belgische dame aan de lijn en ze vertelde mij dat de kookplaat waarschijnlijk morgen “toe zal komen” en dat ik mijn mail maar in de gaten moest houden.
Ik heb mijn mail een hele dag in de gaten gehouden en tot mijn verbazing kreeg ik deze ochtend een mail van Bol.com met de mededeling dat de bestelling is geannuleerd! Ze krijgen de bestelling om een of andere reden niet verwerkt.
Dit is natuurlijk ontzettend waardeloos, zowel van Bol.com als van AC elektro. Het lijkt me duidelijk dat, ook gezien andere recensies, Bol.com drie keer na moet denken om zulke verkopers op hun site toe te laten! Het blijkt wel weer dat er met Belgen moeilijk zaken te doen is…

Saskia 01-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik bel net naar ze omdat de levertijd 4-5 dagen zou zijn. Na 8 werkdagen is mijn bestelling er nog niet.
Gebeld stond erg lang in de wacht. En kreeg te horen dat de levering nog niet binnen en dat zij er nog op wachten. Het gaat nog zeker 3-4 werkdagen duren. In mijn ogen netjes om zelf te melden ipv dat ik er achteraan moet.

Simone 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Art&Craft heeft mij geholpen bij het uitzoeken van het beste product voor mij. Professioneel advies, nuttige tips en fijne service. Een dikke tien krijgen ze van mij. Bedankt!

Koos van Hooijdonk 16-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

De medewerkers zijn zeer professioneel en correct. Ze helpen snel en geven goede informatie en advies. Ik weet zeker dat ik de volgende keer de winkel weer zal bezoeken.

Juliette 14-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte klantenservice

Vlotte klantenservice, echt geweldig. Mijn bestelde product werkte niet naar behoren en dit werd direct door Art&Craft opgelost door het product om te ruilen, binnen enkele dagen. Ik ben blij!

Doris 10-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Hele goede service hier. Ik had een vraag en kreeg via de chat meteen het goede antwoord. Ook na het ontvangen van mijn product had ik nog een vraag en ook deze werd direct beantwoord. Bedankt daarvoor!

Karel de Puy 09-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Mijn favoriete webwinkel voor elektronica! Al meerdere keren iets besteld en nooit problemen gehad. Alles werd volgens afspraak geleverd en ik heb één keer zelf iets opgehaald in de winkel.
Perfecte service. Aanrader, dus!

Jan Pauwe 07-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service!

Ik had bij het invullen van mijn gegevens een fout gemaakt. Gelukkig werd ik direct geholpen en kon het nog teruggedraaid worden. Vlotte en goede service, dus!

Brigitte 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Geweldige webshop! Ik heb hier meerdere keren wat besteld. Alles wat je maar in huis nodig hebt,
kun je hier vinden en het wordt snel en netjes geleverd. Top!

Anne-Marie 03-11-2017 Via de website gekocht

Ik raad Art & Craft zeker aan

Ik kan deze webshop aanbevelen. Geen problemen ondervonden, alles netjes geleverd binnen de
vooraf gestelde termijn. Prima.

Verheuvel 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De levering was perfect en het product is uitstekend. Het product was prima verpakt.
Alle toezeggingen zijn nagekomen.

Josée 19-10-2017 Via de website gekocht

service geweldig

kwam toevallig langs op internet gelijk in m'n favorieten gezet.
en beveel dit zeker aan m'n kennissen en familie aan

SF 17-10-2017 Via de website gekocht

Super service en levering!

Met een chat wat vragen gesteld over bepaalde camera, werd direct opgepakt en uitgezocht. Binnen korte tijd per mail een antwoord terug ontvangen. Wat later op de dag een camera besteld en de volgende dag al in huis, super netjes te volgen via een track&trace!! Met deze service ben ik een ontzettend tevreden klant!

Ariane Van Ootegem 17-10-2017 Via de website gekocht

Top service met kennis van zaken!

Vakkundig, en snelle service met kwaliteit! Webshop is overzichtelijk, goede aanduiding wanneer levering. De zending kan gevolgd worden de dag van aflevering.

Ronse Diane 17-10-2017 Via de website gekocht

Efficiënte en vriendelijke service.

Bij defect aan een product krijg je onmiddellijk een correcte en snelle oplossing. De ophaal- en afleverservice is top!

TomVO 15-10-2017 Via de website gekocht

Top in service met optimale prijs-kwaliteit verhouding

Ruim assortiment aan zeer interessante prijzen. Site is overzichtelijk, bestellingen worden correct en vlot afgeleverd. Dienst na verkoop werkt optimaal bij defecten en bij de klantendienst word je snel en vriendelijk geholpen.

canonwoman 15-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

een winkel waar je altyd terecht kan om iets aan te schaffen om daarna om nog extra uitleg te krijgen.

AAI 13-10-2017 In de winkel gekocht

gepassioneerde professionals

Onlangs heb ik een 2de toestel bij Art&Craft gekocht en weer viel het me op hoe gepassioneerd de medewerkers zijn in de shop. Echte profs. Ze maken er een blijkbaar een sport van om bijna alle componenten en accessoires te kennen. Vraag naar een batterij van een ... toestel, "dat is een BPN-12..." volgt er prompt. Mijn keuze voor mijn toestel was eigenlijk al gemaakt maar toch bleef ik luisteren naar de verkoper zijn uitleg en liefde voor dat toestel. Hij had het liever zelf gekocht denk ik :-) TOP winkel, en nog eens de scherpste prijzen bovenop.

Ronny 13-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs...

Art&Craft belooft steeds op zoek te zijn naar "de beste prijs" en maakt deze belofte ook waar! Wanneer je een artikel elders toch nog goedkoper aantreft dan bij Art&Craft krijg je het verschil in mindering. Naast een uitgebreid aanbod en een levering volgens afspraak biedt Art&Craft ook een prima klantenservice wanneer dit nodig zou blijken.

Marc 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webshop.

Correcte levering.
Betrouwbare winkel.
Levering was een dagje later, maar belangrijker is dat het product degelijk en goed ingepakt bezorgd werd.
Prima klantendienst.
Prima telefonisch bereikbaar.
Chat was heel kort niet mogelijk, maar algemeen vriendelijke en correcte klantendienst.
Lage prijzen. Telefonisch zeer goed bereikbaar.
Fotografie specialist.
Origineel garantie document.
Product volledig conform.

Jos van de Sanden 10-10-2017 Via de website gekocht

Een web-winkel die begrijpt wat een klant wil...

Een web-winkel moet duidelijk, compleet en op prijs concurrerend zijn. Art & Craft snap dit en je zie dit terug in de opbouw van hun website.

Guido 09-10-2017 In de winkel gekocht
Sint-Denijs-Westrem

Deskundig advies en een goede prijs

Deskundig advies, zowel algemeen technisch als bij de concrete keuze. Naast de goede prijs was dit een echte meerwaarde voor mij.

Robine 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service, alles werd netjes op tijd geleverd én goedkoper vond ik het niet! Ik ga hier zeker nog bestellen!

Terrence 04-10-2017 Via de website gekocht

Aangename online aankoop

Intuïtief, snel en een mooie prijs. Snelle service, prima afhandeling. Niets om op aan te merken....

Hans 04-10-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ik vond er de goedkoopste prijs voor een geluidsinstallatie, prima service. Ook nadat de transportfirma een defect had opgelopen werd ik onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Matthias Laqueur 04-10-2017 Via de website gekocht

Art&Craft heeft perfect geholpen. Alles op tijd en perfect.

Eigenlijk heel simpel juiste prijs, right on time dus ik ben heel tevreden. Ik heb customer service ook een paar vragen gesteld en die geven ook snel deskundig antwoord.