art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Schoubs Rudi 02-02-2017

Eerste aankoop Art & Craft

Eerste aankoop bij deze site, super professioneel en korrekte levering, op een vraag ivm de cashback had ik op dezelfde dag reeds een antwoord.
Super aanbevolen

rdp 23-01-2017

zoals steeds perfect

Zeer vlotte toegankelijke website met heeeeel veel keuze en de beste prijs die er te vinden is.super snelle levering met goede info van leveringsuur dus nooit een ganse of halve dag verloren super tevreden

Pluspunten

• keuze ,prijs en levering

Minpunten

• geen

DJ 22-01-2017

Vlotte afhandeling aan concurentiele prijzen

De enige online winkel , die binnen de 24 uur jouw bestelling levert en daarenboven via Dynalogistics het tijdstip van levering kan meedelen. Top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Goede prijzen

Antoine 22-01-2017

Prijzen, levering en klantenservice zijn top.

Op minder dan één dag was mijn aankoop geleverd aan huis. Via de chat kon ik een probleem onmiddellijk oplossen met een aan huis gratis oplossing tot gevolg.

Pluspunten

• Prijs
  • Levertermijn
  • Chat

Frans 22-01-2017

stereo pioneer

gebruiksvriendelijk website ,solden artikelen worden afzonderlijk aangeduid ,dus geen gezoek naar de juiste artikelen.
de verzending was zeer goed geregeld niet alleen met trac en trace maar ook de plaats waar de bezorger zich bevindt is uitzonderlijk goed weergegeven zodat je op 10 min weet wanneer het pakje afgeleverd wordt.

Pluspunten

• goede website
  • beste prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

Sauvage Anne Catherine 22-01-2017

Heel tevreden

Ik heb Art en Craft gekozen omdat de beste prijs was en omdat ik had al een oven besteld en ze hadden mij goed antwoorden gegeven en geholpen aan telefoon .

Pluspunten

• Voor meer Vragen kunnen we bellen tot 21h.
  • Heel vriendelijk voor te helpen in 2 talen
  • Bestellen voor 17h en levering dag erna.

Minpunten

• Bestelling 16u53 = te laat voor levering in 1 dag.

Walter Claes 22-01-2017

Vaatwasser smeg

Wij hebben een vaatwasser SMEG aangekocht via deze Website. Uit het verleden hadden we al ervaring met Art & Craft. De prijs was 150 euro goedkoper dan op de andere website's en de winkels die we bezochten voor hetzelfde product.
Levering zoals steeds op tijd, heel de tijd te volgen waar de levering zich bevond en wanneer deze zou geleverd worden.
Prima service !

Pluspunten

• Voordelig
  • Snelle en goede levering

Axel 22-01-2017

Prima service

Goede service, vriendelijk personeel. Sensor cleaning heel goed gedaan. Ik vond het niet echt goedkoop, maar als het goed gedaan is kan ik er mee leven.

Koffiekopje 22-01-2017

Juiste keuze

Hier hadden ze het model en kleur wel! Alle andere shops boden alleen het standaard assortiment aan.
Ook een vlotte levering vanuit de Nl vestiging ,dus helemaal top.

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering

Minpunten

• Nespresse kende dit (nog) niet als bedrijf

m.lembrechts 22-01-2017

overwacht snel

eerst was het artikel niet in stock in beide winkels , ik dacht het zal voor de volgende week maandag of dinsdag zijn de levering .maar nee dezelfde week nog zaterdags was het artikel om 13.00 uur geleverd 1dag na de bestelling fantastisch !

Martine Geerinckx 22-01-2017

Art & Craft - als je houdt van een perfecte service.

Bij Art & Craft krijg je naast een vlotte en klantvriendelijke service ook nog een snelle levering en ze hanteren het meest transparante trackingsysteem waardoor je precies weet wanneer er geleverd wordt! Alvast mijn favoriet!

Pluspunten

• Perfect trackingsysteem
  • Vlotte bediening

B. Vananderoye 18-01-2017

Super service!

Ik was op zoek naar de JBL soundbar Boost TV en vond deze merkelijk goedkoper bij Art & Craft. Het online bestellen verliep heel vlot en ook de levering was snel en goed. Kortom: niets dan lof!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke website
  • Snelle levering
  • Prima verzendstatus

Ingrid Verheyen 17-01-2017

Uitzonderlijke shop 'art&craft'

Je kan je niet inbeelden hoeveel producten ze kunnen leveren, dingen die je ergens anders niet meer kan kopen, kunnen zij nog leveren. Correcte behandeling van de bestelling, snelle levering en 'track en trace' systeem dat 100% werkt.

Pluspunten

• veel artikelen
  • zeer snelle levering
  • goede prijzen

Alié André 16-01-2017

Satisfait

Je suis totalement satisfait de mon achat, pour l'instant. Le suivi et la disponibilité de Art & Craft est excellente et cordiale je garde cette boutique dans mes favoris.
La livraison également très très rapide ( 1 jour ).
Cordialement,
André

Pluspunten

• Présentation
  • facilité du site
  • disponibilité des intervenants
  • Prix
  • livraison ultra rapide

Minpunten

• rien pour l'instant

familie VC T 14-01-2017

Zeer blij met onze nieuwe aankopen

Een zeer overzichtelijke webshop met een heel groot aanbod aan produkten! Snelle leverdatum en correcte afrekening. Een aanrader! Beide aangekochte produkten beantwoorden volledig onze wensen.

Frank De Langhe 13-01-2017

Fantastisch Nespresso toestel van Kitchenaid.

Ik kwam deze webshop tegen toen ik Nespresso machines aan het vergelijken was, ik twijfelde tussen het toestel van Kitchenaid of een goedkoper en kleiner toestel van Krupps. Ze hadden de creme kleurige in voorraad en er werd beloofd, : voor 23.00h besteld is de volgende dag geleverd.Ik maakte m'n bestelling rond 19.00h... Ik was de volgende morgen om 09.00h thuis en de Kitchenaid was al geleverd bij een buur. Dat was inderdaad snel. Mooi verpakt, snelle levering en een scherpe prijs. Super.

E. 13-01-2017

Nieuwe TV

Snelle opzoeking, eenvoudige bestelling en zeer snelle levering. Kort en duidelijk, geen tijdverlies.

Pluspunten

• correcte afhandeling
  • razend snelle levering

Minpunten

• geen volledige beschrijving van item
  • vergelijking niet volledig mogelijk door vorige

Nathalie_vandamme@hotmail.be 13-01-2017

Aankoop smeg dampkap

Wij hadden online vergeleken voor de prijzen van een smeg dampkap. Wij kwamen uit bij bol.com maar zagen dat deze verkocht werd via art en craft. Dan zijn wij eens gaan "neuzen" op deze Website en bleek dat ze rechtstreeks via hen nog goedkoper was dan via bol.com. dus deze besteld bij hen en correct afgeleverd op de afgesproken tijd. Vlotte levering en correcten afhandeling. En ook vonden wij een korting van 5% op het totaal bedrag. De site waarop we de korting vonden beloofde tem 31dec. De korting. Wij probeerde s'ochtends de korting maar die werkte niet. Iemand van de chat van art en craft gehad. En bleek dat de korting maar tot 31 was en niet tem 31. Meneer heeft dit meteen aangepast zodat wij toch nog van de5% korting gebruik konden maken! Dikke duim voor art en craft!! We zijn heel tevreden over onze aankoop en de goede service!

Pluspunten

• Goedkoper dan bol.com
  • Vriendelijke service
  • Correct

Minpunten

• Geen

dominique 13-01-2017

lenco draagbare dvd speler

Goede webschop, groot aanbod, geen verzendkosten, correcte levering, duidelijke informatie producten, via werkgever korting

Pluspunten

• snelle levering

Jo 07-01-2017

Super service

De verkopers zijn heel goed op de hoogte van alle producten, heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen hun tijd om alles haarfijn uit te leggen. Ik koop enkel nog hier elektronica

Paul uit Koksijde 06-01-2017

Paul uit Koksijde

Ik kreeg via email bijkomende info over de Nikon-spiegelreflex-camera die ik wou en kocht daarop het artikel. Vrijdag rond 17u besteld en zaterdag om 12u geleverd in originele Nikon-doos. Track-en-trace van de zending was handig om zaterdagmorgen te zien wanneer ongeveer de bestelwagen langskwam: zo weet je wanneer je wél moet thuis zijn en kan je jouw dag een beetje plannen.

Demuynck Thibault 06-01-2017

Super service inbegrepen in de prijs

Na wat rond te surfen op de website ondervonden dat het assortiment zeer uitgebreid is en de prijzen zijn ook zeer scherp. Hier en daar kan wat verschil zijn, maar dit is helemaal geen probleem voor Art & Craft. Met een handige link bij elk product kan je aangeven dat je het artikel goedkoper gezien hebt elders. Dit heb ik gedaan voor mijn aller eerste aankoop (Nikon camera lens). De volgende dag al terug een antwoord ontvangen dat ik een korting kon krijgen waardoor ik niet meer twijfelde bij Art & Craft te kopen. Service en klantvriendelijkheid kan ik enkel maar een 10/10 voor geven. Ondertussen al een 2de online aankoop gedaan met terug zelfde service en tevreden over de aankoop/prijs van het product. In de toekomst ben ik zeker van plan bij Art & Craft mijn camera gear te blijven kopen. Ik raad deze winkel/webshop bij iedereen aan om te gebruiken!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Afhaalmogelijkheid winkel
  • Uitgebreid assortiment
  • Service zeer goed ook online via chat

Minpunten

• Geen minpunten, een aanrader voor iedereen!

Emmy 04-01-2017

aankoop Tajine

Pas na bestelling en betaling gezien dat het product op een ander goedkoper was. Zonder probleem een tegemoetkoming terug gestort door Art & Craft.
Snelle afhandeling en levering en dat tijdens de feestdagen!
Goede service!

Pluspunten

• snelle afhandeling
  • snelle levering
  • vriendelijk

Annick 03-01-2017

Art & Craft

Art & Craft is een heel professionele winkel. Hun kennis over fotografie en de apparatuur is heel groot en correct. Daarbij komt ook nog eens dat ze scherpe prijzen aanbieden en ook een hele goeie dienst na verkoop leveren. Zo had ik onlangs een lens gekocht maar bedacht me de dag nadien en kon ik deze inruilen zonder probleem. (niet gebruikt natuurlijk!). Ik ben al een paar jaar klant en hoop dat nog lang te blijven!

Pluspunten

• aanbod
  • prijzen
  • flexibiliteit
  • vakkennis in fotografie

ABC PLASTIC BVBA WONDELGEM 02-01-2017

My Shop

Overzichtelijk, knappe foto's, ruim gamma, prijsvriendelijke en vooral goede service ! Aangenaam en gemakkelijk shoppen, een aanrader !!!