art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Luk 09-05-2019

"Voor 22.00 u. besteld, morgen in huis" is bullshit. Praatjes maar niet op tijd leveren. Jullie moeten zich schamen om klanten zo over te halen te bestellen bij jullie. En toevallig natuurlijk een uitzondering volgens de klantendienst. Nog eens BS en dikke leugen.

Dirk 06-05-2019

Perfecte afhandeling van de bestelling en levering.
Één van de goedkoopste leveranciers voor mijn bestelde product.

Rik Mestdagh 04-05-2019

Artencraft is een goede online winkel met een uitgebreid gamma, altijd interessant voor je een aankoop doet om zeker eens te kijken op hun site of ze jou gekozen product op voorraad hebben, meestal hebben ze ook goede prijzen. Ze hebben ook een onberispelijke service, zijn goed bereikbaar per telelefoon en hebben een snelle leveringsservice

eric van der jeugdt 02-02-2019

moest voor een kleine inlichting 2x45 min wachten,iPhone 5c geblokkeerd kon niet via iTunes
gedeblokkeerd worden,bij 1 ste persoon aan balie na 45 min wachten 2 klanten voor mij kochten gym,vertelde de medewerker mij doodleuk dat iPhone niet zijn ding was maar zijn collega 1meter naast hem wel,kon precies niet vlug aan zijn collega vragen of mijn toestel kon gedeblokkeerd worden,daar ik na TERUG ongeveer 45 min aanschuiven bij de iPhone specialist, die was een fototoestel aan het verkopen aan een mevrouw.Ik na mijn vraag aan hem direct het antwoord kreeg daar het een iPhone 5c betreft zullen we het toestel moeten opsturen.
90 minuten aanschuiven voor Een 10 seconden antwoord.

Chris 27-01-2019

Dure printer gekocht met defect. Herstellingskosten zijn hoger dan aankoopprijs! Ze laten je gewoon in de kou staan. Slechte service! Onbetrouwbaar!

Karine 20-12-2018

Ik ben zeer tevreden van de klantenservice,heel behulpzaam en vriendelijk.Na een klein probleempje dat direct opgelost werd,werd mijn bestelling snel geleverd,proficiat jongens,art & craft is mijn favoriete online winkel,doe zo verder!

W 13-12-2018

Slecht transportbedrijf, jammer voor Art & Craft !
Afwasmachine online besteld en betaald bij Art & Craft, aantrekkelijke prijs, hoge gun factor na bezoekje aan hun winkel in Gent!

Jammer dat A&C een samenwerking heeft met Dynalogic, de levering kende vanaf het begin aan onduidelijkheden en tegenstrijdigheden in hun track en trace systeem. Bestelling geannuleerd, no more Art & Craft thanks to Dynalogic. Wat een bedriegers zijn deze gasten maar vooral waarom blijft een leuke winkel als A&C met hen samenwerken....???

C.S. 23-09-2018

Goede service!

Ben steeds geholpen geweest met de eventuele problemen na verkoop. Niet altijd even eenvoudig omdat je telkens met een ander persoon in contact komt, maar over het algemeen wel goede service. Ze houden zich aan de afspraken.

Drugmand Aurelie 07-09-2018

De slechtste webshop ooit!!

2 wekengeledeb een gsm besteld en die ging de volgende dag in huis zijn. De volgende dag kreeg ik mijn pakket thuis afgeleverd maar het was iets totaal anders dan mijn gsm. Direct gebeld en ze gingen het rechtzetten. De volgende dag kwamen ze langs dus ik ben thuis gebleven tussen de uren dat ze mij hadden gezegd. Opeens kreeg ik een mail dat ik niet thuis was terwijl dat wel het geval was en mijn voordeur stond open, en niemand gezien! Dan altijd dezelfde mail gekregen dat ze gingen langskomen en de
Volgende dag weer hetzelfde dat ik nie thuis was. Na 2 weken heb ik nog altijd mijn pakket niet en zeggen ze dat ze mij gaan helpen maar tot op heden hebben ze mij nog NIET geholpen!
Dikke afzetterij en 140€ verloren!!
Zelfs het cijfer 1 van beoordeling is voor mij nog te veel om te geven.

Matti6950 04-08-2018

Fantastische service

Ik blijf terugkeren naar deze shop. Hun prijzen zijn scherp (gaan ook mee met promoties van andere winkels), is voldoende dicht bij de deur (Ik woon in Brugge, shop is in Mariakerke). Als er een fout is omtrent prijs of garantie, word je altijd keurig geholpen. Ik ben nu al voor 3de keer geholpen en de oplossingen zijn meer dan correct. Bv door een fout van leverancier, waren de lenzen niet Benelux import maar Italië import. Daardoor werkt de verlengde garantie en Cashback regeling niet. Ik heb dit aangekaart, en na een correcte communicatie, hebben zij een oplossingen gevonden via leverancier en rechtstreeks de voordelen aan mij toegekend (extra garantie en cashback).

Weinig shops die zo geduldig blijven in deze situaties, en met de lage prijzen toch goede service aanbieden.

Qua fotografie materiaal heb elders voldoende situaties gehad waar de service een pak minder was, dat ik daar niet meer wil terugkeren.

Van harte aanbevolen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Beys Frank 30-07-2018

Perfecte service

heb mijn bestelling geplaatst, nog geen 24u later perfect geleverd door vriendelijke koerierdienst, gewoon perfect !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wpetit 13-07-2018

Zeer goede winkel en webwinkel

Uitgebreid aanbod. Degelijke service. Vlugge respons op eventuele vragen en inlichtingen. Concurrentiële prijzen. Alhoewel er nog webwinkels zijn die nog goedkoper leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos D. 06-06-2018

Herstelling Calor

Na veel moeite een bestek gekregen voor herstelling, heel dubieus opgesteld. Toestel is waarschijnlijk nog niet opengemaakt maar wel een vermoedelijke prijs opgemaakt. Mail naar Nancy Stormens verstuurd voor terugname toestel - zonder reactie. Tevens onmogelijk telefonisch contact te krijgen met winkel.

Peter 18-05-2018

Nooit meer

Barslechte service naverkoop. Kärcher in garantie wordt na herstelling defect teruggebracht. Werken samen met koerier Dynalogic en dat is al helemaal een ramp op gebied van klantvriendelijkheid. Chauffeur komt niet opdagen, beweert niemand thuis te hebben aangetroffen maar blijkt volgens de tracking die dag zelfs niet te zijn uitgereden. Nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Erwin 18-05-2018

Aankoop printer met 20€ cashback van Canon

Ik kocht vorige week een Canon Pixma 6151 bij Art & Craft, met cashback van 20€. Op de website staat de verkoopprijs op 98€, ik heb echter 118€ moeten betalen, want de cashback zou ik terugvorderen van Canon. Na alles geregistreerd te hebben bij Canon kreeg ik de melding dat de actie afgelopen was, en dat ik de cashback maar moest opvragen bij Art & Craft!!! Ik vind dit van beide bedrijven bijzonder onprofessioneel en bedrieglijke praktijk.
Ik maak momenteel een dossier op voor de FOD. NOOIT zal ik nog artikelen kopen bij Art & Craft, en ook NOOIT geen Canon meer !!!

GeertVL 04-05-2018

Slechte levering en weigeren om het probleem op te lossen

Een (dure) lens online besteld bij A&C. Na een fout door de transporteur werd deze lens veel te laat geleverd. Hoewel de uiteindelijke levering na mijn gevraagde deadline was heb ik deze toch laten leveren. Bij levering bleek echter dat er ook nog eens het verkeerde artikel geleverd was.

De winkel weigert om de verkeerde levering terug te betalen, en eist dat ik het standaard retourproces volg, waarbij ik het risico en de kost draag voor het terugsturen van het verkeerde artikel, zonder garantie dat mijn volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald. Zij tonen duidelijk dat ze niet bereid zijn om mee te denken met hun klant of zich flexibel op te stellen om door hen gemaakte fouten op te lossen.

Vanuit de discussies met de customer service is het duidelijk dat er geen management support is voor klantenondersteuning, en dat de bedrijfscultuur puur op interne processen is gefocust. Ik kan absoluut niet aanraden om bij deze winkel aan te kopen. Zodra er iets mis gaat mag je er niet op rekenen dat er moeite wordt gedaan om mee een oplossing te zoeken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Pieter 30-04-2018

slecht service na verkoop

Ik heb een steelstofzuiger teruggestuurd na defect onder garantie. Hun koerier komt deze ophalen.(de eerste afspraak komen ze niet af) Na 2 weken krijg ik een foto dat de stofzuiger gebroken is bij vervoer en dat dit mijn schuld is. Ze proberen zelf geen oplossing te vinden zodat beide partijen tevreden zijn!
Nooit koop ik nog iets via hen!

Janho 23-04-2018

Slechte service

Sd kaart gekocht.na enkele dagen nog niet geleverd.verschillende keren telefonisch contact opgenomen met klantendienst.steeds het zelfde antwoord.er is een probleem met de levering we gaan contact op nemen met de transporteur.na een week de bestelling geannuleerd, ik jan niet blijven wachten tot de transporteur eens tijd heeft om te antwoorden .

Officiele reactie van Art en Craft 23-04-2018

Goedemiddag Jan

Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw order tijdig meegegeven met Bpost maar zij hebben helaas een fout gemaakt in de sortering van uw pakket.
Bpost accepteert annuleringen van transportorders helaas niet, waardoor men het pakketje sowieso nog bij u zal aanbieden.
Wat wij wel voor u kunnen doen is vandaag een nieuwe zending inplannen.
De huidige zending zal bij levering dan wel moeiten geweigerd worden.
Ik neem nog even contact met u op per mail om concrete afspraken te maken alsook een tegemoetkoming voor de vertraging.
Met vriendelijke groeten
Team Art&Craft

MR 30-03-2018

Levertermijn...

De levertijd wordt niet gerespecteerd. Vorig weekend een product besteld dat op voorraad was en na 5 dagen nog altijd geen track&tracenummer. Na telefonisch contact konden ze me niet verder informeren over de leverdatum. Het enige advies dat ik kreeg was : nog even geduld uitoefenen .... met het verlengde paasweekend zal het inderdaad nog even duren vrees ik.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

C Martens 04-01-2018

goede service

Ik kan hier alleen een beoordeling geven over de winkel in Mariakerke.
Heel klantvriendelijk, prima service, behulpzaam en steeds correct!
Steeds professioneel advies .
Groot assortiment.

voorheentrouweklant 23-12-2017

Zwakke service

De prijs is vaak hoger dan ergens anders ook al beweren ze van niet op hun website. Antwoorden op mails doen ze meestal niet. Ook telefonisch zeggen ze dat ze gaan terug bellen maar doen dit niet.

Simone 20-11-2017

Prima service

Art&Craft heeft mij geholpen bij het uitzoeken van het beste product voor mij. Professioneel advies, nuttige tips en fijne service. Een dikke tien krijgen ze van mij. Bedankt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos van Hooijdonk 16-11-2017

Geweldige service!

De medewerkers zijn zeer professioneel en correct. Ze helpen snel en geven goede informatie en advies. Ik weet zeker dat ik de volgende keer de winkel weer zal bezoeken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Juliette 14-11-2017

Vlotte klantenservice

Vlotte klantenservice, echt geweldig. Mijn bestelde product werkte niet naar behoren en dit werd direct door Art&Craft opgelost door het product om te ruilen, binnen enkele dagen. Ik ben blij!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Doris 10-11-2017

Hele goede service

Hele goede service hier. Ik had een vraag en kreeg via de chat meteen het goede antwoord. Ook na het ontvangen van mijn product had ik nog een vraag en ook deze werd direct beantwoord. Bedankt daarvoor!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -