Siemens WM14T473NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T473NL op Kieskeurig.be.

Aukje 13-07-2020

Siemens iQ500 wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Stille wasmachine met een aantal speciale programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stephan 08-06-2020

Schoon en stil

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Fijne machine met een duidelijke instructie. Was komt er goed schoon en droog gecentrifugeerd uit. Scheelt ook weer in de droogtijd. Erg prettig dat hij stil wast en centrifugeert. Over de zuinigheid kan ik nog niets zeggen, daarvoor hebben we hem te kort. Wij zijn er blij mee. Helemaal omdat we met z'n zessen zijn en dus veel was hebben. Er kan veel in [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jannekep 08-06-2020

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Wat een stil wasmachine. En wast ook nog eens goed schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hugo 31-05-2020

Onevenaarbaar

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Een geweldige wasmachine met een garantie waar je u tegen zegt. Geruisloos, makkelijk instelbaar en daardoor variabel voor leken. De was komt schoon en droger uit dan vele andere wasmachines. Zuinig in ernergie verbruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mary 29-05-2020

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Snelle levering. Prima apparaat. Vodoende wasmogelijkheden. Stille wasmachine. Je hoort hem iets bij centrifugeren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michelld 23-05-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Super tevreden over dit product. Programma's zijn uitgebreid en volledig en over het gebruiksgemak ben ik ook tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marianne, 20-05-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Het wassen gaat perfect ziet er allemaal goed uit. Hij was en droog zeer goed . Hij is erg stil. Zeer makkelijk te bedienen. We zijn er blij mee dat we deze keuze hebben gedaan van en wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasmachine 01-05-2020

Stil

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Apparaat wast prima schoon en is heerlijk stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RV 11-04-2020

Volwaardige middenklasse

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Onverwacht snelle aankoop als gevolg van defect wasmachine. Gezocht naar een betrouwbaar merk met net iets meer mogelijkheden dan de basis maar geen behoefte aan fratsen die je na 2 keer toch nooit meer gebruikt. Reviews gaven bevestiging van de verwachting van het merk en mogelijkheden om programma's in te korten waren voorwaarden en noodzaak om meerdere wassen op een dag te draaien. Geluid prima in orde. Prijs ook in de middenklasse en cashback actie was een welkome aanvulling.

Asserhout 09-04-2020

• Duurzaam

A 02-04-2020

Makkelijk te bedienen

Heerlijk apparaat.
Echt een aanrader, na veel onderzoek kwam ik toevallig dit product tegen. Ik was meteen geïnteresseerd door dat dit zeer scherp was geprijsd. Nu dat ik hem in gebruik heb ben ik super blij dat ik dit product heb gekocht en geniet ik echt van het gebruiksgemak.

Sander Bakker 10-03-2020

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Apparaat is stil, zuinig en wast schoon. Er kan veel was in. Dat is met een gezin met sportende kinderen erg handig.

Pluspunten

• geluid
  • inhoud

Minpunten

Art 08-03-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Draait de was goed. Erg goede wasmachine voor de prijs. Daarnaast 10jr motor garantie. Vlekken programma is ook leuk om te hebben.

• 10jr motor garantie
  • Vlekken programma

van der Werf 26-02-2020

Fijne wasmachine met grote capaciteit

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Wasmachine met genoeg wasprogramma's. Heeft een groot laadvermogen, en staat op een plek waar geen lawaai is gewenst.
Kan prima snachts draaien

Pluspunten

• eenvoudig keus voor wasprogramma's
  • groot laadvermogen
  • ook ideaal voor kleine snelle wasjes
  • stil
  • 1 draaknop voor menu, lekker simpel

steven 21-02-2020

hele fijne

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

hele fijne. top kwaliteit. het is vooral mijn vriendin die ermee werkt, en die is een echte fanaat betreft schoon; en die is erg blij ermee.. en we horen hem niet eens. voor mijn gevoel een mooie keus; mooi niveau, een beetje verwennen, maar voordat je nog weer luxer gaat met functies die je niet nodig hebt, of juist problemen geven. mooi rustig design ook.

Pluspunten

• stil
  • goed schoon

Peter 07-02-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Zeer goede wasmachine, energiezuinig, makkelijke bediening, veel wasprogramma's, goede prijs/kwaliteit, stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

José 06-02-2020

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Heel tevreden tot nu toe. Vandaag geleverd en gelijk een paar wassen gedraaid. Mijn zoon heeft bijna dezelfde en die is al 2 jaar tevreden

Claudia 09-01-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Goeie makkelijk te bedienen wasmachine. Wasmachine maakt weinig geluid [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2020

Spik en span

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie machine met duidelijk groot display, met zeer uitgebreide mogelijkheden , die alle vlekken moeiteloos verwijderd....! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Kuper 27-12-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een aantal weken en hij bevalt uitstekend. Schone was, stil geluid en gemakkelijk bedienbaar.
Inmiddels dezelfde voor mijn zoon gehaald, deze gaat n.l. op zich zelf wonen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]