Siemens WM14T473NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T473NL op Kieskeurig.be.

RIB 15-11-2019

Siemens Wasmachine type WcM69 (WM14T473NL)

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Super wasmachine, vooral het centrifugeren geeft bijna geen geluid. Machine is zeer standvast (gaat niet aan de wandel!).

Pluspunten

• Erg stil

Minpunten

• Machine niet in een wateropvangbak plaatsen

Erik K. 08-11-2019

Perfect en kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Xxxx order uitstekende service, duidelijke en snelle communicatie m.b.t. de bestelling. Bestelde wasmachine was niet op voorraad. Direct aanbod voor deze duurdere versie, maar wel voor dezelfde prijs als de 1e bestelde. Uitstekend! Levering en plaatsing goed bij te houden door track en trace en behulpzame medewerkers bij levering en installatie. Machine ziet er strak uit met veel programma's, stil met centrifugeren, goede keus!

Mano 20-09-2019

Dikke 10 voor Bemmel en Kroon

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb deze wasmachine gekocht vanwege de prijs kwaliteit verhouding. De order is geplaatst bij Bemmel en Kroon op zondag 15 september en is geleverd op maandag 16 september
De bezorgers waren super behulpzaam en erg beleefd en hebben een handje geholpen met het plaatsen van de wasmachine.
Bemmel en Kroon van mij krijgen jullie een dikke 10!!!

Frans 18-09-2019

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Deze wasmachine is uitstekend erg stil en zeer besparend met stroom en water ook een heel overzichtelijk en begrijpelijk display.
Geweldig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter37 08-10-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een week en zijn er erg blij mee. Veel programma-keuzes en een intuïtieve bediening. Wat verder opvalt is dat hij in vergelijking met mijn vorige machine heerlijk stil is, zelfs bij het centrifugeren. Kortom: een prima keuze voor wie op zoek is naar een prettig geprijsde en makkelijk bedienbare wasmachine!

Robert42 02-10-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

2 dagen geleden gekocht. Recensies waren erg goed. Was keurig verpakt, begeleidend schrijven voor installatie en bediening, is stil, zuinig gemakkelijk bedienbaar. Hopelijk lang plezier van !

Michael Lode 24-09-2018

Super stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze machine nu een aantal weken en zijn blij met de vele verschillende wasprogrammas. Het fijnste vinden wij nog dat we de wasprogrammas kunnen inkorten, dit scheelt aanzienlijk tijd. De machine is erg stil met centrifugeren echt super!

EwoutG 18-09-2018

Bevalt Goed

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Nog niet zeer lang in mijn bezit maar tot nu toe tevreden. Apparaat voelt kwalitatief goed aan en heeft een paar goede opties voor specifieke vlekken (die pastasaus eindigt tot op veel andere plaatsen dan het bord)

Andshe09 11-09-2018

Gewelige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb deze gekocht omdat mijn oude wasmachine stuk ging binnen 4 jaar en hoop met deze nieuwe nog jaren mee te kunnen wassen

Corné Dekkers 27-07-2018

Een degelijke middenklasser.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Na 20 jaar toe aan een nieuwe wasmachine. Een nieuwe generatie wasmachines die je alleen hoort, als je er naast staat, bij het pakken van water, het vallen van de was in de trommel, het centrifugeren en het afpompen. We kwamen uit bij Siemens. Een goede middenklasser. Erg stil verder. Makkelijk te bedienen en energie zuinig. Duitse degelijkheid zou ik zeggen. We zijn er super tevreden mee.

Wassen en drogen 17-07-2018

Mooie combinatie weinig lawaai

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie combinatie.Even wennen na zoveel jaren AEG.Zitten nu na 45 jaar in een appartement en dit nieuwe "spul"is zeer geluidsarm.

Gerty 02-06-2018

goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Fijne wasmachine met grote deur. Simpele bediening en fijne progamma's die ook snel klaar zijn voor als je iets minder tijd hebt.

Pluspunten

• kort progamma
  • wast goed schoon

Doon-Ketting 29-01-2018

SIEMENS WASMACHINE

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We zijn erg te spreken over de Siemens wasautomaat WM14T473NL hij maakt (nog) minder geluid dan de vorige en gebruikt ook minder water goed en stroom voor ons milieu dus

Pluspunten

• minder water
  • minder stroom
  • minder geluid

Curfs67 28-01-2018

Lekker stil maar was soms erg nat

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb de wasmachine een maand in bezit. Hij is lekker stil en de was is heerlijk schoon. Er zijn echter ook twee minpunten: de was is soms nog erg nat ( bij 1400 toeren). Gisteren bij de wolwas, waren de truien zeiknat. Ten tweede bij het aanzetten, blokkeert de deur meestal niet na de eerste keer op start duwen. De machine geeft dan twee piepjes en doet verder niets. Na enkele keren op start duwen, gaat het wel goed.

Prima wasmachine 26-01-2018

Ruime vuldeur, groot display

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Uitstekende wasmachine met voldoende keuze aan programma's, temperaturen en centrifugeersnelheden.
In eerste instantie verbaasd dat er geen voorwasprogramma op zat maar dit blijkt in de praktijk niet nodig te zijn. Prima wasresultaten.

Pluspunten

• goede wasresultaten
  • centrifugeert goed

Peter 16-01-2018

Prima wasmachine met handige functies, 8 kg wasgoed.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Gunstig geprijsd, met alle functies die ik van een moderne wasmachine verwacht
Bedieningspaneel is duidelijk, was programma's zijnmakkelijk in te stellen.
Voor max 8kg , zuinig in gebruik.

Pluspunten

• veelzijdig
  • voor 8kg

Minpunten

• Iets dieper dan de 12 jaar oude Siemens machine
  • Slangen opbergen achter de machine lastig

Stanley 16-01-2018

WASMACHINE

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Zeer goeie wasmachine, inhoud 8 kilo, water wordt automatisch aangevuld afhankelijk van de kilo's. Je hebt geen koolborstel dit is ook erg fijn. Weinig geluidsoverlast van de wasmachine.

Marij 14-01-2018

Makkelijk bedienbaar en zeer stil.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb gekozen voor deze machine omdat onze vorige ook een Siemens was en we er 30 jaar en 3 verhuizingen mee gedaan hebben. Hij er mooi en strak uitziet, het een goede prijs was en zeer stil is.
Nu een paar weken in gebruik ben ik heel erg blij met de keuze die we gemaakt hebben.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Ziet er mooi uit
  • Makkelijk bedienbaar

Gris 13-01-2018

Solide wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze Siemens wasmachine uitgekozen vanwege de volgende kenmerken;

1. Bekendheid van het merk.
2. Prijs/kwaliteit verhouding.
3. Voldoende vul vermogen voor een gezin van 5.
4. Spoelfunctie voor het zeep reservoir.
5. Beoogd water en energie verbruik.
6. Diversiteit aan wasprogramma's
7. Geluidsarme motor.
8. Vormgeving

Afgelopen week gekocht en vandaag laten bezorgen.
De wasmachine oogt solide en heeft een mooie vormgeving.
Plaatsing was uiteraard eenvoudig, transportbeveiliging verwijderen, kraan aansluiten en afvoer plaatsen.

Bediening is eenvoudig en wijst zich vanzelf. Een goed afleesbaar display en niet te veel knoppen.
Inmiddels is z'n eerste draaibeurt een feit en wat meteen opviel was de reductie in lawaai ten opzicht van onze vorige wasmachine. Wasresultaat is als verwacht, schoon :-)

Nu nog de duurzaamheid aanzien. Verwacht toch zeker weer 10 jaar er van te mogen genieten.
Van mij uit een aan te bevelen wasmachine, zeker gezien de prijs en de kwaliteit die we gewend zijn van het merk Siemens.

Pluspunten

• Stille motor.
  • Voldoende vul capaciteit voor 5 personen.
  • Prijs/kwaliteit
  • Energie en water verbruik

Minpunten

• Nog geen ontdekt.

Lucca 13-01-2018

Zeer fijn in gebruik

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Werkt perfect! Meer dan voldoende programma mogelijkheden en makkelijk in te stellen. De machine weegt zelf de inhoud, er kan veel meer in dan ik normaal verwacht. De wasmachine maakt ook niet veel geluid en heeft zelf een reinigingsfunctie. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Programma mogelijkheden
  • Weeg functie
  • Makkelijk bedienbaar