Siemens WM14T473NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T473NL op Kieskeurig.be.

Claudia 09-01-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Goeie makkelijk te bedienen wasmachine. Wasmachine maakt weinig geluid [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2020

Spik en span

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie machine met duidelijk groot display, met zeer uitgebreide mogelijkheden , die alle vlekken moeiteloos verwijderd....! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Kuper 27-12-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een aantal weken en hij bevalt uitstekend. Schone was, stil geluid en gemakkelijk bedienbaar.
Inmiddels dezelfde voor mijn zoon gehaald, deze gaat n.l. op zich zelf wonen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens volwasautomaat 21-12-2019

Perfectie technologische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Geruisarme, energiezuinige en makkelijk te bedienen wasmachine van Siemens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens iQ 500 Wasmachine 17-12-2019

Stijlvolle wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie, zuinige en stille wasmachine met eenvoudig bedieningsgemak en fantastische wasresultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasmachine 14-12-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Geluidsvrije wasmachine, alleen komt de was vochtiger uit de wasmachine dan mijn vorige [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-12-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Onze nieuwe wasmachine wast goed schoon met bijzonder weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-12-2019

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Makkelijk in gebruik. Goede zuinige ecoprogramma's. Erg stil, gaan af en toe nog kijken of hij wel aan is.
Hij de tip gekregen om een Siemens te kopen en hebben er geen moment spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RIB 15-11-2019

Siemens Wasmachine type WcM69 (WM14T473NL)

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Super wasmachine, vooral het centrifugeren geeft bijna geen geluid. Machine is zeer standvast (gaat niet aan de wandel!).

Pluspunten

• Erg stil

Minpunten

• Machine niet in een wateropvangbak plaatsen

Erik K. 08-11-2019

Perfect en kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Xxxx order uitstekende service, duidelijke en snelle communicatie m.b.t. de bestelling. Bestelde wasmachine was niet op voorraad. Direct aanbod voor deze duurdere versie, maar wel voor dezelfde prijs als de 1e bestelde. Uitstekend! Levering en plaatsing goed bij te houden door track en trace en behulpzame medewerkers bij levering en installatie. Machine ziet er strak uit met veel programma's, stil met centrifugeren, goede keus!

Mano 20-09-2019

Dikke 10 voor Bemmel en Kroon

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb deze wasmachine gekocht vanwege de prijs kwaliteit verhouding. De order is geplaatst bij Bemmel en Kroon op zondag 15 september en is geleverd op maandag 16 september
De bezorgers waren super behulpzaam en erg beleefd en hebben een handje geholpen met het plaatsen van de wasmachine.
Bemmel en Kroon van mij krijgen jullie een dikke 10!!!

Frans 18-09-2019

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Deze wasmachine is uitstekend erg stil en zeer besparend met stroom en water ook een heel overzichtelijk en begrijpelijk display.
Geweldig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter37 08-10-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een week en zijn er erg blij mee. Veel programma-keuzes en een intuïtieve bediening. Wat verder opvalt is dat hij in vergelijking met mijn vorige machine heerlijk stil is, zelfs bij het centrifugeren. Kortom: een prima keuze voor wie op zoek is naar een prettig geprijsde en makkelijk bedienbare wasmachine!

Robert42 02-10-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

2 dagen geleden gekocht. Recensies waren erg goed. Was keurig verpakt, begeleidend schrijven voor installatie en bediening, is stil, zuinig gemakkelijk bedienbaar. Hopelijk lang plezier van !

Michael Lode 24-09-2018

Super stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze machine nu een aantal weken en zijn blij met de vele verschillende wasprogrammas. Het fijnste vinden wij nog dat we de wasprogrammas kunnen inkorten, dit scheelt aanzienlijk tijd. De machine is erg stil met centrifugeren echt super!

EwoutG 18-09-2018

Bevalt Goed

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Nog niet zeer lang in mijn bezit maar tot nu toe tevreden. Apparaat voelt kwalitatief goed aan en heeft een paar goede opties voor specifieke vlekken (die pastasaus eindigt tot op veel andere plaatsen dan het bord)

Andshe09 11-09-2018

Gewelige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb deze gekocht omdat mijn oude wasmachine stuk ging binnen 4 jaar en hoop met deze nieuwe nog jaren mee te kunnen wassen

Corné Dekkers 27-07-2018

Een degelijke middenklasser.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Na 20 jaar toe aan een nieuwe wasmachine. Een nieuwe generatie wasmachines die je alleen hoort, als je er naast staat, bij het pakken van water, het vallen van de was in de trommel, het centrifugeren en het afpompen. We kwamen uit bij Siemens. Een goede middenklasser. Erg stil verder. Makkelijk te bedienen en energie zuinig. Duitse degelijkheid zou ik zeggen. We zijn er super tevreden mee.

Wassen en drogen 17-07-2018

Mooie combinatie weinig lawaai

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie combinatie.Even wennen na zoveel jaren AEG.Zitten nu na 45 jaar in een appartement en dit nieuwe "spul"is zeer geluidsarm.

Gerty 02-06-2018

goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Fijne wasmachine met grote deur. Simpele bediening en fijne progamma's die ook snel klaar zijn voor als je iets minder tijd hebt.

Pluspunten

• kort progamma
  • wast goed schoon