Siemens WM14T473NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T473NL op Kieskeurig.be.

A 02-04-2020

Makkelijk te bedienen

Heerlijk apparaat.
Echt een aanrader, na veel onderzoek kwam ik toevallig dit product tegen. Ik was meteen geïnteresseerd door dat dit zeer scherp was geprijsd. Nu dat ik hem in gebruik heb ben ik super blij dat ik dit product heb gekocht en geniet ik echt van het gebruiksgemak.

Sander Bakker 10-03-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Apparaat is stil, zuinig en wast schoon. Er kan veel was in. Dat is met een gezin met sportende kinderen erg handig.

Pluspunten

• geluid
  • inhoud

Minpunten

Art 08-03-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Draait de was goed. Erg goede wasmachine voor de prijs. Daarnaast 10jr motor garantie. Vlekken programma is ook leuk om te hebben.

• 10jr motor garantie
  • Vlekken programma

van der Werf 26-02-2020

Fijne wasmachine met grote capaciteit

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Wasmachine met genoeg wasprogramma's. Heeft een groot laadvermogen, en staat op een plek waar geen lawaai is gewenst.
Kan prima snachts draaien

Pluspunten

• eenvoudig keus voor wasprogramma's
  • groot laadvermogen
  • ook ideaal voor kleine snelle wasjes
  • stil
  • 1 draaknop voor menu, lekker simpel

steven 21-02-2020

hele fijne

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

hele fijne. top kwaliteit. het is vooral mijn vriendin die ermee werkt, en die is een echte fanaat betreft schoon; en die is erg blij ermee.. en we horen hem niet eens. voor mijn gevoel een mooie keus; mooi niveau, een beetje verwennen, maar voordat je nog weer luxer gaat met functies die je niet nodig hebt, of juist problemen geven. mooi rustig design ook.

Pluspunten

• stil
  • goed schoon

Peter 07-02-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Zeer goede wasmachine, energiezuinig, makkelijke bediening, veel wasprogramma's, goede prijs/kwaliteit, stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

José 06-02-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Heel tevreden tot nu toe. Vandaag geleverd en gelijk een paar wassen gedraaid. Mijn zoon heeft bijna dezelfde en die is al 2 jaar tevreden

Claudia 09-01-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Goeie makkelijk te bedienen wasmachine. Wasmachine maakt weinig geluid [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2020

Spik en span

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie machine met duidelijk groot display, met zeer uitgebreide mogelijkheden , die alle vlekken moeiteloos verwijderd....! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Kuper 27-12-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een aantal weken en hij bevalt uitstekend. Schone was, stil geluid en gemakkelijk bedienbaar.
Inmiddels dezelfde voor mijn zoon gehaald, deze gaat n.l. op zich zelf wonen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens volwasautomaat 21-12-2019

Perfectie technologische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Geruisarme, energiezuinige en makkelijk te bedienen wasmachine van Siemens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens iQ 500 Wasmachine 17-12-2019

Stijlvolle wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Mooie, zuinige en stille wasmachine met eenvoudig bedieningsgemak en fantastische wasresultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasmachine 14-12-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Geluidsvrije wasmachine, alleen komt de was vochtiger uit de wasmachine dan mijn vorige [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-12-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Onze nieuwe wasmachine wast goed schoon met bijzonder weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-12-2019

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Makkelijk in gebruik. Goede zuinige ecoprogramma's. Erg stil, gaan af en toe nog kijken of hij wel aan is.
Hij de tip gekregen om een Siemens te kopen en hebben er geen moment spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RIB 15-11-2019

Siemens Wasmachine type WcM69 (WM14T473NL)

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Super wasmachine, vooral het centrifugeren geeft bijna geen geluid. Machine is zeer standvast (gaat niet aan de wandel!).

Pluspunten

• Erg stil

Minpunten

• Machine niet in een wateropvangbak plaatsen

Erik K. 08-11-2019

Perfect en kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Xxxx order uitstekende service, duidelijke en snelle communicatie m.b.t. de bestelling. Bestelde wasmachine was niet op voorraad. Direct aanbod voor deze duurdere versie, maar wel voor dezelfde prijs als de 1e bestelde. Uitstekend! Levering en plaatsing goed bij te houden door track en trace en behulpzame medewerkers bij levering en installatie. Machine ziet er strak uit met veel programma's, stil met centrifugeren, goede keus!

Mano 20-09-2019

Dikke 10 voor Bemmel en Kroon

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Ik heb deze wasmachine gekocht vanwege de prijs kwaliteit verhouding. De order is geplaatst bij Bemmel en Kroon op zondag 15 september en is geleverd op maandag 16 september
De bezorgers waren super behulpzaam en erg beleefd en hebben een handje geholpen met het plaatsen van de wasmachine.
Bemmel en Kroon van mij krijgen jullie een dikke 10!!!

Frans 18-09-2019

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

Deze wasmachine is uitstekend erg stil en zeer besparend met stroom en water ook een heel overzichtelijk en begrijpelijk display.
Geweldig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter37 08-10-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T473NL

We hebben deze wasmachine nu een week en zijn er erg blij mee. Veel programma-keuzes en een intuïtieve bediening. Wat verder opvalt is dat hij in vergelijking met mijn vorige machine heerlijk stil is, zelfs bij het centrifugeren. Kortom: een prima keuze voor wie op zoek is naar een prettig geprijsde en makkelijk bedienbare wasmachine!