Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Bosch WAYH2892NL

Bosch WAYH2892NL
9,2 (75)
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 97 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WAWH2673NL op Kieskeurig.be.

Lambert 08-11-2019

Wasmachine WAWH2673NL

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Een zeer goede wasmachine, ook zuinig en werk prima.
Een bedieningspaneel en gemak, de WIFI is ook uitstekend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 07-11-2019

Moderne wasmachine met idos doseersysteem

Makkelijk in gebruik.
Handig te bedienen en te volgen in de app.
I dos doseersysteem voor wasmiddel.
Kan goed veel was in.
En is oersterk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerard 07-11-2019

Prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Prima machine, stil modernste snufjes kortom goede aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tetje 03-11-2019

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Heerlijk die I-dose voor wasmiddel en wasverzachter, bevalt goed!
Prettig in gebruik en weer schone, lekker ruikende was! :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Advdl 12-08-2018

Waardeloze Maschine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik had een Bosch wawh2643nl besteld, maar die was tijdelijk niet leverbaar. Ik kon deze machine krijgen voor het zelfde geld. NIET DOEN! Waardeloze machine. Wassen gaat goed. Maar oh jee bij het centrifugeren. De machine gaat alle kanten van de ruimte uit. De machine stond waterpas, maar trekt zich los van het stopcontact en dergelijke. Waardeloze machine. Niet kopen dus. Morgen gaat deze machine terug.

Reusen 05-12-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Fijne machine, met veel praktische mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Zeeuw 28-10-2019

Super fijne wasmachine!!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Zéér gemakkelijk in gebruik, duidelijke display en eenvoudig aan te passen temperatuur, toerental centrifugeren enz. Het doseersysteem is fantastisch, kan het zéker aanraden, bespaart een hoop wasmiddel en wasverzachter! Machine is zeer stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-10-2019

BOSCH serie 8 wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wij hebben de bosch wasmachine nu +/- 1 jaar in gebruik en hij bevalt zeer goed. Het IDOS systeem van de wasmachine zorgt voor een hoop gemak. De machine maakt de was mooi schoon en laat het lekker fris ruiken.
De app is erg handig, wanneer je van huis bent kun je via de app zien hoelang de was nog moet en je krijgt een melding wanneer deze klaar is.
De machine is erg zuinig en met zijn 9 kilo kan er een behoorlijke partij was in.
Het enige nadeel is dat er wat water achterbijft in de rand bij de deur, het wasgoed dat als eerst uit de machine wordt gehaald is daardoor wat vochtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-10-2019

top product

mooi design,handige functies,erg stil
energie zuinig,water en wasmiddel besparend
was uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Colinda 15-10-2019

Innovatie!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wat een fantastische machine! Alles makkelijk te besturen vanaf de Home Connect app. Programma, dosering tot soort was, alles is mogelijk! Eenvoudig aan te sluiten, kind kan 'de was doen'.
I-DOS ook geweldig, nooit meer teveel wasmiddel aan de was. Zowel beter voor het milieu, de machine als de kleding! Bovenal levert Bosch topservice! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vd Steen 13-08-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Echt een top product van BOSCH een echte aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Drei 22-06-2019

Veel beter dan concurrenten

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Tot nu toe zeer tevreden.Stil, groot display en WiFi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aad V 22-06-2019

Dat I-Dos systeem is geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Hij doseert zelf het wasmiddel en de wasverzachter. Je kunt er je eigen merk vloeibare wasmiddel in gooien. Met 1600 toeren centrifugeren en een trommel van max 9 kilo, is ie geweldig. Bovendien: wat een stille motor zeg!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank1962 17-06-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik heb de Bosch nu enige weken en ik moet zeggen hij bevalt uitstekend. Lekker stil en een prima was en droog resultaat.

DW64 01-01-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Prima wasmachine! Is stil, zuinig, makkelijk te bedienen, grote trommelinhoud en schudt niet tijdens centrifugeren. I-dos maakt het gebruik nóg makkelijker.

Theo Verhoeff 20-12-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Prima wasmachine. Wat erg fijn is dat is het i-dos systeem. Niet meer bij elke was het wasmiddel en wasverzachter vullen. Ook de uitgestelde start tijd is heel prettig. Klaarzetten instellen en de was is klaar als je thuis komt.

Nico 10-12-2018

Geruisloos en slimme wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Na wat problemen met de WIFI draait de machine als een zonnetje.
We horen hem niet dus wel blij met het seintje op je mobiel dat hij klaar is (of te weinig wasmiddel).

MrNoir 30-10-2018

Super (moderne) machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Mooi functionele machine met home connect, we kunnen wasprogramma kiezen, hebben trommelverlichting en weten via de app hoe ver die is en wanneer die klaar is.

JeroenD 09-09-2018

Goede kwaliteit en gebruiksgemak.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Het is echt een super product. Dit apparaat wordt ik echt blij van omdat het gewoon precies aan mijnn verwachtingen voldoet.
Extra plus vind ik dat je ook was toe kunt voegen. Ik heb zovaak dat hij net aanstaat en ik nog iets tegen kom wat er in had gemoeten.

Dus erg tevreden over dit product.

Daniel 27-12-2017

Zeer stille machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

De wasmachine is zeer stil, gemakkelijk te bedienen.En met een grote trommel, past hij goed bij een groot huishouden