Siemens WM14N030NL

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N030NL op Kieskeurig.be.

8,9

13081954 22-10-2019

geweldig

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Het is een mooi machine en wast voortreffelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JJ52 21-07-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Onze vorige wasmachine was ook Siemens, maar die deed van de een op de andere dag alleen water vullen en verder niets. Heeft altijd zonder problemen gedraaid. Dus weer een Siemens machine aangeschaft, omdat we het een goede machine vinden. Deze nieuwe is zelfs nog stiller. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Slaanpa1 30-03-2019

prima aankoop

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

deze machine heb ik nu een week, en hij heeft mijn verwachting overtroffen, goed was resultaat, en erg stil. dat is helemaal super. een aanrader.

Gerdie 10-03-2019

Betrouwbaar

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

De zoveelste Siemens en net als altijd dik tevreden. Nu milieu bewuster en uitgebreid met het handige, verkorte, wasprogramma. 10 jaar garantie op de motor geeft ook vertrouwen.

HM11 09-02-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Erg fijne wasmachine, wast goed schoon, is redelijk stil, zelfs bij centrifugeren. Trilt nauwelijks, (ik heb wel trillingsdempers onder de pootjes geplaatst) duidelijk en makkelijk bedienbaar display.

Ronald43 09-01-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Ik gebruik deze wasmachine een aantal weken en ben erg te spreken over de vele functies.
Zeker het korte programma van 15 minuten en het nagenoeg geruisloos wassen.

MoTil34 01-09-2018

Perfect apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Na uitgebreid zoeken besloten voor deze wasmachine te gaan. Voorheen had ik een Miele. Erg blij met deze aankoop. Stille machine, wast goed, veel keuze in programma's waaronder een programma voor korte snelle wasjes, ideaal. Eenvoudige bediening. Kortom een goed apparaat voor een goede prijs. Bij mijn vorige machine trilde het hele huis als de was gecentrifugeerd werd (houtenskeletbouw woning) ook al stond de machine vast en waterpas, bij deze hoor ik niet wanneer de was gecentrifugeerd wordt, erg blij mee.

Peter Zoon 29-07-2018

Billijk geprijsde aanrader

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Kort geleden hebben wij voor het eerst gekozen voor een Siemens wasmachine en daar hebben wij geen spijt van! Allereerst is de bediening super simpel en de display is overduidelijk. Hij maakt bijzonder weinig geluid tijdens het wassen en centrifugeren en is daardoor een verademing vergeleken met onze vorige wasmachine. Wat ik ook fijn vind aan deze zeer billijk geprijsde wasmachine is dat hij behalve een gewicht sensor ook een sensor heeft voor onbalans van het wasgoed. Als je de machine niet helemaal perfect waterpas hebt staan dan gaat de trommel tijdens het begin van het wasprogramma even zodanig schommelen dat de was goed verdeeld komt te liggen en de wasmachine zonder overdreven te trillen zijn programma zo geruisloos mogelijk kan draaien. Top! Tot slot komt de was er voor zijn 1400 toeren centrifugeren behoorlijk droog uit. Kortom: ik vind het een echte aanrader in zijn prijsklasse!

Hapmboeren 20-06-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Paar weken geleden wasmachine aangeschaft samen met een warmtepomp droger. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Lekker stil en ruime keus aan was programma's.

Panay 15-06-2018

Geruisloos, veel mogelijkheden en niet de duurste

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Deze wasmachine wast stil. Heeft veel mogelijkheden. Wast schoon en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding!

halimafawzy 01-06-2018

Top wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Ben erg tevreden met deze wasmachine. Draai iedere dag een wasje en kost me totaal geen moeite. Makkelijk te bedienen en maakt maakt weinig geluid. Mijn was komt er schoon en fris uit . Echt een aanrader !

wgroentje 13-04-2018

Wasmachine met duidelijke aanwijzing

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Een wasmachine die zelf ouderen kunnne bedienen zonder al te veel moeite. ze had een wasmachine die ruim 20 jaar oud was en nu deze. Er kan weinig fout gaan, makkelijk te bedienen en de was komt er droog uit.

Jan65 06-04-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Ik heb al wat wasmachines gehad, maar dit is de eerste die niet de keuken inloopt tijdens het centrifugeren.
De eco mode is ideaal, scheelt veel tijd en energie en de was is net zo schoon. En maakt weinig geluid.

theosavenije 10-12-2017

Beste koop

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

We hebben deze wasmachine 2 weken gelden gekocht en bevalt uitstekend.
Het is een stille machine met zeer veel programma's.

DannyB 03-12-2017

TOP Apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Wij hebben deze wasmachine nu twee weken in ons bezit en zijn uitermate tevreden over deze wasmachine. Bediening is zeer eenvoudig, kan kiezen voor een korte was.
Kortom een gelukkige eigenaar van deze wasmachine

Cplace 25-09-2017

Zo schoon....zo stil

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Na het lezen van allerlei recencies bewust voor deze wasmachine gekozen. Het resultaat is boven verwachting! Stil, schoon....strakke vormgeving...vele opties.

Roos1987 24-09-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Heb deze fijne wasmachine op 4 september 2017 gekocht. Inmiddels al heel wat wasjes mee gedraaid. Hij is super stil. Moest in het begin luisteren of hij echt wel aan stond. Bediening is gemakkelijk en vooral het programma met korte wasje is heel gemakkelijk. Komt er allemaal heerlijk schoon uit. Ik raad dit product zonder aan.

Jadi 13-09-2017

Zeer zuinig, en super stil

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Ben er echt super tevreden. Onze oude Siemens was echt een oudje (16jaar). Hoop dat deze ook zolang meegaat.

joep wanders 11-09-2017

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

Ik heb ook hiervoor al een Siemens droger en een Siemens wasmachine gehad en deze zijn mij zo goed bevallen , dat ik zonder aarzelen toen mijn oude wasmachine het liet afweten , naar een nieuwe Siemens ben gaan zoeken , overigens wel een zonder koolborstels , dit uit overwegingen van minder slijtage en dus betrouwbaarheid .

r berden 14-08-2017

fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N030NL

ik heb deze siemens gekozen omdat mijn vorige siemens het na 15 jaar had begeven dus was de keuze makkelijk gemaakt weer een siemens wasmachine