JVC GZ-V515BEU zwart

18 x
Beeldstabilisatie
Megapixel
3,32

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 146 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-V515BEU zwart op Kieskeurig.be.

stein73 05-12-2014

6,8
Slechts enkele dagen in mijn bezit, maar eerste indruk is goed. Had hiervoor een JVC GZ-MS215SE. Na 3½ jaar, gek genoeg, al kapot. JVC klantenservice gebeld en zouden probleem nazoeken, nooit meer iets van gehoord - minpunt ! Wij zijn huis-tuin- en keukenfilmers en daar is de nieuwe ook prima voor geschikt zo op het eerste gevoel. Mensen met grote/grove vingers zullen moeite hebben met de touchscreen. Kleine camera, makkelijk mee te nemen met LED-lamp. lijkt prima geschikt voor het gewone filmwerk.

Elienepien 26-03-2014

Erg leuke camera. Hij is alleen wat klein. Het had opzich iets groter gemogen. Handig dat er een SDkaartje in kan.

hilmos 13-03-2014

Weliswaar nog niet geheel uit kunnen proberen. Echter tot nu toe kan ik zeggen, een zeer handzame camera, makkelijk te bedienen, lichtgevoelig waardoor een videolamp slechts nodig zou zijn in zeer slechte en/of donkere omstandigheden. In het begin even wennen wat het gewicht betreft. (heb vanaf 2005 de GR-DF540E gehad)
Deze heb ik nu vervangen i.v.m. het gemak van de opslag. Hoef nu geen bandjes meer te gebruiken (wellicht af en toe).

A. 007 16-02-2014

Een fijne compacte camera van hoge kwaliteit. Met de extra accu kan ik lekker lang filmen. De bijgeleverde gebruikdhandleiding is wel zeer beperkt. Ik hoop er veel plezier van te hebben.

nathalie1974 02-02-2014

Super handig apparaat geluidskwaliteit is goed en beeldkwaliteit is zeer mooi via wifi makkelijk je film terug tekijken op de televisie, zeer veel mogelijkheden makkelijk in gebruik en super mooi klein formaat om zo in je handtas mee te nemen

Kwaliteitsmanager 21-11-2013
  • Product half jaar in bezit

perfecte camera, goed beeld, goed geluid, simpele bediening. Alleen moeite met uploaden via Pinnacle. Misschien is en ander tool beter.

wmzomer 16-10-2013

Handig en klein. Goede prijs en wat je krijgt verhouding. Mooi vorm gegeven. Werktgoed bij het opnemen van een paardenwedstrijd binnen met slecht licht.

MatroosTDE 06-10-2013

Erg fijn en simpel te bedienen apparaat, met vele mogelijkheden, ook goede beeldkwaliteit bij het filmen in een onderbelichte omgeving

naamkwb 20-08-2013

licht gewicht van de camera, compact model, heel scherp beeld en ook mooie kleuren, duidelijke keuzemenu's, sterke accu

leeletni 06-08-2013
  • Product maand in bezit

nu een maand in bezit. alleen weet ik nog niet hoelang deze meegaat.(daarom degelijkheid een 6). maakt bij het openen van het display een tikkend geluid (alleen als everio in het display verschijnt). maar dit hebben meerdere toestellen.

Gustaaf53 05-08-2013

Juiste keus gemaakt met deze GZ-V515. Het is een mooie handzame camera en vooral de beeldkwaliteit is uitstekend.

JVC MK 31-07-2013

Net binnen gekregen. Eerste ervaring zijn erg positief. Een mooi klein model en stevige camera met veel functionaliteiten.

Pluspunten:
-Optische beeldstabilistatie (OIS). Ivm groot zoom bereik erg handige functie
-slow motion recording
-Time elapse recording
-WIFI functionaleit icm smartphone
-groothoek lens
-goede handleiding en video's op de website en youtube

Minpunten:
-Als je grote handen hebt is dit model wellicht wat te klein
-Touchscreen niet reageert niet altijd even soepel. Soms moet je wat harder drukken/tikken.
-Wordt erg warm bij gebruik icm WIFI

rikkiwa 25-07-2013

Geluidskwaliteit: alleen beetje last van ruis bij veel wind
Beeldkwaliteit: HD !! Super ! Wat een verschil met mijn vorige camcorder !
Mogelijkheden: méér dan voldoende voor de meeste gebruikers. Op automatische stand, prima resultaat. Voor de liefhebbers zijn er nog veel meer mogelijkheden.
Gebruiksgemak: ik erger me aan de vlekken op het touchscreen, maar wat wil je: op zo'n klein toestel is er geen plaats voor knopjes
Vormgeving: supercompact, past in elke handtas - wel even wennen. Iets dikker, ronder was misschien nog beter.

Kwaliteitsmanager 21-07-2013
  • Product maand in bezit

Een kleine handige camera, die makkelijk is mee te nemen. De camcorder heeft een perfect beeld, ook waarneembaar op het LCD scherm, en geluid. Teven beschikt het apparaat oever een ineressante zoom. Kortom een perfecte camera voor een percte prijs.

Pascalberghout 17-07-2013

superfijn licht en compact toestel. beeldkwaliteit is echt super, evenals de snelheid van het inzoomen.

kortom een super toestel voor een beschaafde prijs.

naam535353 13-07-2013

prachtig toestel voor zijn prijs met scherpe beelden en goed in de hand liggend,ik ben zeker geen proffesioneel gebruiker maar het toestel voldoet aan al mijn verwachtingen,ik zou het iedereen aanraden !

RingoStar 11-07-2013

Onlangs de jvc camcorder gekocht. De camcorder voelt solide en handzaam aan. Verder werkt de camcorder eenvoudig, met bovengemiddeld beeld- en geluidskwaliteit. Het gebruik van SD-kaartjes vergemakkelijkt het gebruik extra. Kortom, ik ben tevreden met deze camcorder.

Quantro 08-07-2013

Over de degelijkheid kan ik na enkele dagen geen uitspraak doen, ik heb hier een 7 voor gegeven gezien ervaringen uit het verleden met JVC. Het beeld en geluid zijn meer dan prima, ik heb ze een 10 gegeven, uiteraard zijn er camera's op de markt die beter zijn, maar in deze prijsklasse ga je geen betere vinden!!! Mogelijkheden, gebruiksgemak en vormgeving krijgen ook een 10, in vergelijk met Canon en Sony ervaar ik deze 3 punten als beter bij JVC. Voor wat betreft vormgeving, blijft een kwestie van smaak, maar hij is compact en voelt degelijk aan, niet als een plastic prul.

lepaien 06-07-2013

Uitstekende prestaties voor een krap budget! Zeer tevreden!
Zeer effectieve optische beeldstabilisatie, grote optische zoom. Kleurweergave geweldig. Time Lapse-functie en vertraagde handig voor bluffen effecten ...
Kleine tekst: kwaliteit touchscreen

lepaien 06-07-2013

Uitstekende prestaties voor een krap budget! Zeer tevreden!
Kleine tekst: kwaliteit touchscreen