JVC GZ-V515BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-V515BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

rikkiwa 25-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Geluidskwaliteit: alleen beetje last van ruis bij veel wind
Beeldkwaliteit: HD !! Super ! Wat een verschil met mijn vorige camcorder !
Mogelijkheden: méér dan voldoende voor de meeste gebruikers. Op automatische stand, prima resultaat. Voor de liefhebbers zijn er nog veel meer mogelijkheden.
Gebruiksgemak: ik erger me aan de vlekken op het touchscreen, maar wat wil je: op zo'n klein toestel is er geen plaats voor knopjes
Vormgeving: supercompact, past in elke handtas - wel even wennen. Iets dikker, ronder was misschien nog beter.

naam535353 13-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

prachtig toestel voor zijn prijs met scherpe beelden en goed in de hand liggend,ik ben zeker geen proffesioneel gebruiker maar het toestel voldoet aan al mijn verwachtingen,ik zou het iedereen aanraden !

lepaien 06-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Uitstekende prestaties voor een krap budget! Zeer tevreden!
Zeer effectieve optische beeldstabilisatie, grote optische zoom. Kleurweergave geweldig. Time Lapse-functie en vertraagde handig voor bluffen effecten ...
Kleine tekst: kwaliteit touchscreen

lepaien 06-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Uitstekende prestaties voor een krap budget! Zeer tevreden!
Kleine tekst: kwaliteit touchscreen

Dhaeyer Mathieu 28-06-2013

Waar voor je geld
Zeer goede video-sensor
Ideale grootte en wendbaarheid
HDMI-aansluitingen geïntegreerd connectiviteit en eenvoudig bekijken op de TV
Interessante audio Zoom
Jammer dat de optische zoom is niet meer belangrijk is.

Hoekstra 23 17-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

geweldige camcorder veel bedieningsgemak en haar scherpe beelden. camcorder is zeer compact neemt gemakkelijk mee in een tasje

john vermeersch 16-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

heel tevreden, zeker wat prijs kwaliteit betreft,
ik ben in alle geval een tevreden klant.zou hetzelfde toestel opnieuw aankopen.

Bruceke1970 01-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Eigenlijk zeggen de cijfers voldoende! Het is gewoon een, meer dan, prima camcorder, prijs/kwaliteit verhouding. Vooral het beeldkwaliteit is super, voor deze prijs vind je echt geen betere! Deze camcorder is een echte aanrader.

Anoniem 15-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Kwaliteit camcorder, perfect voor de foto en duidelijk in alle opname-omstandigheden.
Goede grip, makkelijk te gebruiken en moet voldoen voor een groot aantal gebruikers.
Zeer eenvoudig in gebruik.
Bovendien worden alle accessoires meegeleverd.
Menu's gemakkelijk te gebruiken.

Anoniem 14-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Satisfaction dans son ensemble.
Facilité d'utilisation et tous les accessoires sont présents, notamment le câble hdmi.

Anoniem 14-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Satisfait du caméscope, prise en main très facile.
Image de bonne qualité, fourni avec tous les accessoires et cables.

marc 57 19-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Lekker klein en goed in de hand liggende camcorder.In slechte lichtomstandigheden goed scherpe beelden.Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

reter 25-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

zeer makkelijk te gebruiken geen problemen is zeer compleet met de SD-kaart en is zeer gemakkelijk in gebruik.

lapere julien 14-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

deze camcorder is zeer compact en eenvoudig te bedienen
in amper een half uur is alles onder de knie
het is verbazend hoe goed de kwaliteit van de beelden is en hoe gemakkelijk de overdracht naar andere toestellen verloopt tevreden over mijn aankoop

Christof31 29-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Zeer goed geluidskwaliteit door inzoomen op persoon.
Beeld is duidelijk, zelfs bij foto's trekken.
Touchscreen is zeer praktisch

Awel 28-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Gemakkelijk en intuïtief te bedienen videocamera met veel mogelijkheden. Het is echt een aangenaam en gemakkelijk din om bij te hebben. Zeer handig om mee te nemen waardoor hij ook soms wel onhandig is in gebruik want is echt wel klein (de strip rond de handpalm doet de camera voortdurend een beetje kantelen, best is hem tussen duim en wijsvinger vast te houden. In- en uitzoomen gaat zeer goed en de stabilisatiecontrole is zeer goed! Lensbescherming kon mijn inziens beter...

Conclusie Meer dan waar voor zijn geld!

prinsenhof 26-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Na het vergelijken van verschillende toestellen ben ik tot de vaststelling gekomen dat dit handig klein toestel ook prijs/kwaliteit uitstekend is! De vormgeving is top. Het aanraakscherm is misschien klein voor mensen met dikke vingers maar de stylus lost dit op. Het filmen met de led lamp is wel fataal voor de batterij (2 à 3 uur). Met de compatibiliteit met Imovie ben ik er nog niet uit. Lig heel zeker aan mij of niet? Nog 1 klein vervelend puntje de lensbescherming gaat automatisch open maar niet automatisch dicht!

A3J 23-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

we hebben deze camera 3 weken mee gehad op vakantie, is een ideale camera, super compact, kan in tas aan de broekriem, voor verdere bewerking van de film moeten we eerst een andere computer kopen, dit lukt niet met de onze van 8 jaar oud. duidelijke en overzichtelijk, beknopte beschrijving, wat ons betreft een prima aankoop, wat ook erg handig is dat de klep van de lens opent bij aanzetten/openen van het lcd scherm.

VLB 06-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Zeer compacte camcorder. Past gemakkelijk in de handtas. Prima beeldstabilisator, in- en uitzoomen geeft prachtig beeld. Kan wel geen tekst op de camcorder tikken voor het opnemen.

Lampole 22-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

ben erg blij met mijn nieuwe camera (beeld, eenvoudige bediening, de kleine oppervlakte), maar ik betreur echter twee dingen:
- Ik denk dat het leuk geweest zou zijn dat er een plekje op de camera was gemaakt waar je de stylus in kon opbergen..
- Het is ook jammer dat de lens niet automatisch sluit. Is het echt zo ingewikkeld ...

Pascal De Paepe 01-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

gekocht om op uitstapjes de mooiste plekjes te filmen en na een maand gebruik lukt het al aardig;het is een zeer eenvoudig te bedienen toestel - ligt goed in de hand - beeldkwaliteit is zeer goed bij voldoende licht - bij duister en hele donkere plekken is de kwaliteit van het beeld veel minder - zoomfunctie werkt goed - bijgeleverde software om films te maken is te basic - ik ben tevreden van wat ik kreeg voor hetgeen ik betaalde

tdcr 27-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

zeer goede camera, gekocht als verenigbaar met iMovie. Licht, compact, goed gebouwd, ik ben blij met mijn aankoop. De eerste beelden zijn van goede kwaliteit, maar ik heb nog een beetje meer gebruik te maken om een ​​volledige recensie te schrijven. Twee kleine foutjes: het scherm dat reageert op de druk soms moeite heeft met je vinger (je moet een stylus te gebruiken), en de ruis op het beeld gebeurt relatief snel bij weinig licht (maar niet overdreven)

marc.vanclooster 04-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-V515BEU zwart

Degelijk toestel, komt niet plastiekerig over.
Goede filmkwaliteit, warme kleuren.
De zeer uitgebreide handleiding moet goed doorgenomen worden om bv de software op je PC te kunnen installeren.