Arctic Air Aircooler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Arctic Air Aircooler op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,9

degelijke koeler 20-07-2022

Goede compacte koeler

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik heb deze nu 2 jaar en ben best tevreden over arctic air, ik lees dat hij bij iedereen lekt maar bij mij totaal niet, hoe kouder het water je erin doet hoe koeler hij blaast, enig minpuntje , zoals elke ventilator maakt hij lawaai, als deze stuk gaat koop ik terug dezelfde.

Pluspunten

• compact
  • koelt degelijk
  • hoe koeler het water hoe koeler de lucht

Minpunten

• maakt lawaai

robert 06-08-2018

artic air cooler waste of air and money

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

met een laser temperatuur meting meet ik een verschil van 2 graden celcius op het uitgaande rooster. op een meter na het rooster meet ik kamer temperatuur
met 2 units krijg ik een kamer van 3x3 krijg ik de temperatuur in 6 uur geen halve graad naar beneden
een ventilator van 16 € met een natte handoek heeft meer effect

Minpunten

• duur
  • mislijdende reclame
  • werkt niet op batterijen

Elodie 03-08-2018

Handige persoonlijke airco

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Als je voor die prijs een echte airco verwacht die je hele woon- of slaapkamer koelt ben je nogal naïef. Dat is de Arctic Aircooler niet. Wat is hij wel? Een leuk uitziende lamp die ook echt verkoelde lucht uitblaast, natuurlijk maar in een beperkte omgeving. Ik heb het ding in mijn keuken geplaatst, met 2 identieke thermometers: 1 achteraan waar de warme lucht ingaat en 1 op 1 meter ervoor waar de koude lucht uitkomt De temperatuur achter het toestel bleef gelijk, maar vooraan was die binnen heet kwartier met bijna 3° gedaald. Na 4 uur blijft die temperatuur in de omgeving van de aircooler een frisse 22,3°. Heerlijk toch bij deze hitte!

Pluspunten

• werkt echt
  • ziet er goed uit
  • betaalbaar toestelletje

Minpunten

• maakt nogal wat lawaai, vooral in de hoogste stand
  • waterpeil zinkt sneller dan aangegeven,