Arctic Air Aircooler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Arctic Air Aircooler op Kieskeurig.be.

4,5

Joop 02-07-2018
  • Product gekregen

Geen airco

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik heb dit ding gratis van mijn buurman gekregen die had hem zelf een maand geleden gekocht maar het had geen enkele nut en had hem aan mij gegeven onder het motto van....als die bevalt hoef je hem pas te betalen! Na 3 dagen wist ik genoeg.....Echt....wat een nutteloos apparaat en zonder van je centen. Als je koude lucht wil moet je gewoon een airco kopen, een goedkope airco komt in elk geval de gevraagde koude lucht uit.

Pluspunten

• Mooie compacte vormgeving

Minpunten

• Koelt echt voor geen meter
  • Irritant gezoem
  • Weggegooid geld wanneer je het koopt
  • Via Tommy teleshopping te overdreven opgehemelt

robert 06-08-2018

artic air cooler waste of air and money

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

met een laser temperatuur meting meet ik een verschil van 2 graden celcius op het uitgaande rooster. op een meter na het rooster meet ik kamer temperatuur
met 2 units krijg ik een kamer van 3x3 krijg ik de temperatuur in 6 uur geen halve graad naar beneden
een ventilator van 16 € met een natte handoek heeft meer effect

Minpunten

• duur
  • mislijdende reclame
  • werkt niet op batterijen

Christine 16-08-2018

Wees gewaarschuwd voor de Cube Cooler-versie!!

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Deze compacte airco voor 90 euro gekocht via de website van CubeCooler -- zelfde ding. Helaas heb ik er niet aan gedacht eerst eens even het internet naar vergelijkbare airco's af te zoeken. Een dag na bestelling vond ik deze dus, voor 30 euro. Dit gemaild naar Cube Cooler -- geen antwoord. Wel een juichende mail: uw product is verzonden -- bleek 'uit China' te zijn. Levertijd dus 7 tot 20 werkdagen, hetgeen niet op de site staat vermeld. Ding inmiddels in huis, koelt maar 2 vierkante meter, dat doet-ie wel aardig. Nooit meer iets van CubeCooler gehoord.

Pluspunten

• aardige vormgeving

Minpunten

• ik had zonder gekund

Pieter 11-08-2018

Waardeloos nutteloos.

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Totaal nutteloos ding, koelt voor geen meter, apparaat heeft zeker wel voldoende blaaskracht (3 standen) maar koelt gewoon niet, ook maakt het apparaat veel geluid. Het is koeler als je voor een ventilator zit. Waardeloos apparaat, koelt niet.

Minpunten

• Luidruchtig
  • Koelt NIET

L. Brouwer 23-08-2018

Handig cool hulpje

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Handig hulpje om vrij snel de kamer wat te verkoelen. Zet deze een halfuurtje voor het slapen gaan even aan en het scheelt echt wel wat. Kleine tip ijskoud water gebruiken!

Pluspunten

• Leuke lampjes
  • Snelle verkoeling

Roos 19-07-2018

persoonlijke koeler

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik zocht een koeler die op de persoon zelf blaast en je verkoelt. Dit apparaat voldoet daar wel aan. Enig nadeel is dat er elke minuut drie keer een geel waarschuwingslampje gaat branden om te kennen te geven dat de watertank leeg is. Waarschijnlijk een foutje in de afstelling. Watertank is gewoon vol, dus moet ik het waterniveau zelf in de gaten houden. Als ik gek word dan stuur ik 'm wel terug. ;)
Het is geen airco dus verwacht niet dat dit apparaatje de hele ruimte koelt.

Pluspunten

• Koelt echt op de persoon
  • Geen lawaai

Minpunten

• Irritant waarschuwingslampje
  • Op volle kracht is tank zo leeg

Elodie 03-08-2018

Handige persoonlijke airco

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Als je voor die prijs een echte airco verwacht die je hele woon- of slaapkamer koelt ben je nogal naïef. Dat is de Arctic Aircooler niet. Wat is hij wel? Een leuk uitziende lamp die ook echt verkoelde lucht uitblaast, natuurlijk maar in een beperkte omgeving. Ik heb het ding in mijn keuken geplaatst, met 2 identieke thermometers: 1 achteraan waar de warme lucht ingaat en 1 op 1 meter ervoor waar de koude lucht uitkomt De temperatuur achter het toestel bleef gelijk, maar vooraan was die binnen heet kwartier met bijna 3° gedaald. Na 4 uur blijft die temperatuur in de omgeving van de aircooler een frisse 22,3°. Heerlijk toch bij deze hitte!

Pluspunten

• werkt echt
  • ziet er goed uit
  • betaalbaar toestelletje

Minpunten

• maakt nogal wat lawaai, vooral in de hoogste stand
  • waterpeil zinkt sneller dan aangegeven,

Karen 23-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Je hebt er niks aan beter een grote ventilator aanschaffen ijskoud water erin met ijsblokjes blaast nog warme lucht!

Mark de Bakker 04-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Vorig jaar 6 apparaten aangeschaft ter overbrugging naar normale airco. Binnen 1 week 2 apparaten defect en de overige 4 komen niet eens in de buurt van de verwachting (verkoeling op individuele werkplek).

Jaikke 23-06-2019
  • Product gekregen

Miskoop.

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Nutteloos ding. Totaal geen effect gewone tafel of statief ventilator ( goedkoper en functioneler) heb je veel meer aan.!!

Pluspunten

• Geen enkele

Minpunten

• Alles

H knuist 22-06-2019

Arcticair aircooler is voor een kleine kamer

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Werkt goed om mij slaapkamer kool te houden je het overal neer zrtten en geen snoeren voor de grond en draaid op een accu geen stopkontakt nodig

Lief 26-07-2018

Klein maar werkt geweldig voor de boot

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Klein maar fijn. Deze kleine aircooler werkt echt super goed in een boot. Vandaag was het 35 graden en de aircooler zorgde ervoor dat wij het lekker cool binnen in de boot hadden. Voor in het huis is het een leuke lamp met een ventilator. Kleine ruimtes werkt hij super. Tip. Doe er ijswater in of een ijspak met koudwater. Werkt super. Super happy ermee. Je kan ook niet verwachten dat je hele huis koel word 😂. Klagers moeten hem eens een uurtje op de wc aan zetten 🤭

Pluspunten

• Leuk design.
  • Lamp is echt grappig in de avond
  • Hoe koelt super in een kleine ruimte
  • Ook leuk voor in een kinder kamer

Minpunten

• Geen minpunten. gewoon een leuke koeler