Philips NT5180/15 - Reviews

Best Reviewed augustus 2015
Kleuren
zwart

jjanse88 25-02-2016 Product paar weken in bezit

De Philips 5000 serie NT5180/15 nu een paar weken in huis, en bevalt goed.
Geen last van trekkende bewegingen, de eerste keer is het ietwat onwennig maar na een paar te hebben gebruikt stelt het niet veel meer voor.
1000x beter dan met een pincet!

Honda78 14-08-2015 Product maand in bezit

Eenvoudig in gebruik. Licht in de hand en makkelijk te gebruiken. Geen last van trekkende haren. Goed apparaat.

Backermans 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Handig in etui op te bergen apparaat, dus ook makkelijk mee te nemen. Met nagelschaartjes, een pincet, een schaartje en twee opzetstukjes om je wenkbrauwen bij te werken heb je een compleet setje om jezelf 'bij te werken'. De nosetrimmer doet heel makkelijk en goed z'n werk. Ook doet ie goed in de hoekjes z'n werk. Wat ik vooral handig vind zijn de opzetstukjes om mijn wenkbrauwen bij te werken.

allestester 13-08-2015 Product paar weken in bezit

Erg gebruiksvriendelijk en meerdere scheerfuncties zijn mogelijk met deze trimmer. Door zijn vorm is hij te gebruiken voor het verwijderen van een veelvoud aan lichaamsbeharing. Is geleverd met een mooi tasje met nog enkele handige items.

edwin.hat 29-07-2015 Product paar weken in bezit

De neustrimmer al een paar keer gebruikt,de neustrimmer is heel handig in gebruik.
Ik heb al eerder wat neushaar trimmer gekocht maar dan was je langer bezig dan met een schaar.
Wat ook reuze handig is dat je de kop zo kan afspoelen.
ben er heel gelukkig mee!!

Jupy78 29-07-2015 Product paar weken in bezit

Goed degelijk apparaat. Door de gebogen kop kan je makkelijk over al bij. En zit in handig opberg hoesje bij. Doet goed wat hij moet doen.

Joesem01 27-07-2015 Product paar weken in bezit

Handig en goed werkend apparaat. Verwijderd alle haartjes pijnloos. Inclusie een handige manicureset.

Georgsee 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb afgelopen week via onderzoekbureau The insider de neus trimmer NT5180/15 ontvangen en al een paar keer gebruikt.
Het is een goede, pijnloze en makkelijke neustrimmer die makkelijk de neusgaten onthaard, het is de beste neustrimmer die ik tot nu toe gebruikt heb.

Smgertjes 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk de easy Travelkit binnen. Een fantastisch klein apparaatje dat heel makkelijk in elke toilettas past. Hij staat te boek als als neustrimmmer maar ook ideaal te gebruiken voor oren en zelf de lange wenkbrouwharen neemt hij heel gemakkelijk mee. Nog een voordeel is dat hij niet plukt aan de haren en ook geen huid meeneemt. Zonder wondjes haarvrij! Erg content!