Philips NT5180/15 - Reviews

wenkbrauw
Werkt op batterijen
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Backermans 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Handig in etui op te bergen apparaat, dus ook makkelijk mee te nemen. Met nagelschaartjes, een pincet, een schaartje en twee opzetstukjes om je wenkbrauwen bij te werken heb je een compleet setje om jezelf 'bij te werken'. De nosetrimmer doet heel makkelijk en goed z'n werk. Ook doet ie goed in de hoekjes z'n werk. Wat ik vooral handig vind zijn de opzetstukjes om mijn wenkbrauwen bij te werken.

Carel55 22-06-2016

Geen verbinding tussen batterij en apparaat

Deze nosetrimmer is gemakkelijk te gebruiken. Maar ik heb hem nog geen half jaar en hij iis nu al kapot. De batterij maakt geen contact meer. Voor de zekerheid een nieuwe batterij geplaatst, maar ook nu geen contact. Met het gebruik ben ik voorzichtig geweest, niet laten vallen of iets dergelijks. Misschien zijn de contactpunten tussen de batterij en het apparaat kwetsbaar.

Anton52 13-05-2016

Prima neustrimmer

Deze neus trimmer voldoet geheel aan mijn eisen. Ik kan alleen nog niet overweg met de aparte mogelijkheden voor de wenkbrouwen te knippen.

jjanse88 25-02-2016 Product paar weken in bezit

De Philips 5000 serie NT5180/15 nu een paar weken in huis, en bevalt goed.
Geen last van trekkende bewegingen, de eerste keer is het ietwat onwennig maar na een paar te hebben gebruikt stelt het niet veel meer voor.
1000x beter dan met een pincet!

Honda78 14-08-2015 Product maand in bezit

Eenvoudig in gebruik. Licht in de hand en makkelijk te gebruiken. Geen last van trekkende haren. Goed apparaat.

allestester 13-08-2015 Product paar weken in bezit

Erg gebruiksvriendelijk en meerdere scheerfuncties zijn mogelijk met deze trimmer. Door zijn vorm is hij te gebruiken voor het verwijderen van een veelvoud aan lichaamsbeharing. Is geleverd met een mooi tasje met nog enkele handige items.

JohanN30 31-07-2015

Het is een echte neustrimmer

Goede neustrimmer werkt perfect en niet trekt niet. makkelijk schoon te maken, onder stromend water en klaar. Perfect.

edwin.hat 29-07-2015 Product paar weken in bezit

De neustrimmer al een paar keer gebruikt,de neustrimmer is heel handig in gebruik.
Ik heb al eerder wat neushaar trimmer gekocht maar dan was je langer bezig dan met een schaar.
Wat ook reuze handig is dat je de kop zo kan afspoelen.
ben er heel gelukkig mee!!

Edwinh 29-07-2015

Werkt fantastisch, beter alle andere!

Ik heb al een paar andere gehad maar nooit een die echt werkt.
de Philips werkt echt goed, en het bijbehorende manicure setje is ook goed, zit degelijk in elkaar.

Jupy 29-07-2015

Goed apparaat

Goed en degelijk apparaat. Houd goed vast en is makkelijk te gebruiken. En komt met een handig reis tasje waar je hem goed inkan opbergen

Jupy78 29-07-2015 Product paar weken in bezit

Goed degelijk apparaat. Door de gebogen kop kan je makkelijk over al bij. En zit in handig opberg hoesje bij. Doet goed wat hij moet doen.

Joesem01 27-07-2015 Product paar weken in bezit

Handig en goed werkend apparaat. Verwijderd alle haartjes pijnloos. Inclusie een handige manicureset.

Joesem01 27-07-2015

Dit product voldoet prima.

Ik mag via de insiders een nose trimmer uitproberen. Het is een prima apparaat, handzaam en verwijderd pijnloos de haartjes.

Backermans 24-07-2015

Eindelijk een neustrimmer die feilloos werkt

Ik heb de Philips nosetrimmer via de campagne van The Insiders ontvangen.
Voorheen kocht ik nog wel eens een 'goedkope' nosetrimmer van een paar euro, maar dan blijkt weer: goedkoop is duurkoop. Pakt de kleine hoekjes niet mee, loopt vast enz...

Deze Philips nosetrimmer doet waar die voor bedoeld is: die haartjes in je neus en oren weghalen die je eigenlijk hlemaal niet wilt hebben. Snel en gemakkelijk, zonder moeilijk te hoeven doen om de haartjes in de lastig bereikbare hoekjes ook weg te halen.

Had ik dit eerder geweten, had ik em gewoon gekocht. Echt een aanrader dus!

Georgsee 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb afgelopen week via onderzoekbureau The insider de neus trimmer NT5180/15 ontvangen en al een paar keer gebruikt.
Het is een goede, pijnloze en makkelijke neustrimmer die makkelijk de neusgaten onthaard, het is de beste neustrimmer die ik tot nu toe gebruikt heb.

Peter1974 24-07-2015

De beste tot nu toe!

Ik ben als tester aangemeld voor de neustrimmer. Heb zelf wel "last" van neus- oor en wenkbrauwhaar en deze trimmer is echt een goed product, handige reis-etui zit erbij en 2 opzetstukjes voor de gewenste lengte. Ik heb hem nu 1x gebruikt met een goed en pijnloos resultaat.

Smgertjes 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk de easy Travelkit binnen. Een fantastisch klein apparaatje dat heel makkelijk in elke toilettas past. Hij staat te boek als als neustrimmmer maar ook ideaal te gebruiken voor oren en zelf de lange wenkbrouwharen neemt hij heel gemakkelijk mee. Nog een voordeel is dat hij niet plukt aan de haren en ook geen huid meeneemt. Zonder wondjes haarvrij! Erg content!

Smgertje 24-07-2015

Eindelijk een goed, makkelijk en compacte trimmer

Georgsee 21-07-2015

Dit product is een Makkelijke, hanteerbare neustimmer

Ik heb vandaag via onderzoekbureau The insider de neus trimmer NT5180/15 ontvangen en meteen gebruikt.
Het is een goede, pijnloze en makkelijke neustrimmer die makkeljk de neusgaten onthaard, het is de beste neustrimmer die ik tot nu toe gebruikt heb.

Jan17 08-07-2015

het is een geweldig product

Nou beste mensen, dit is een product uit de duizenden. Het werkt geniaal en doet alles wat omschreven is. Kortom een prima product van Philips om op de markt te gaan ( komen)